Endrick

4 måneder 3 uger siden #169 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick
Det var med store tårer ned af kinderne Endrick sagde farvel i går. Men rolig Endricke, du kommer i gang med et fantastisk eventyr nu. Du bliver hurtigt glad igen :)

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 4 måneder 3 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 2 uger siden #170 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Endrick
Endrick med endnu en kasse

Er jeg den eneste der glæder sig vanvittig meget til at se ham her i Madrid?! Der er et eller andet x-factor over ham!

En bænk der potential kan hedde Endrick, brahim, Arda….
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 2 uger siden #171 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Endrick

Hamid8210 post=176466 skrev: Endrick med endnu en kasse

Er jeg den eneste der glæder sig vanvittig meget til at se ham her i Madrid?! Der er et eller andet x-factor over ham!

En bænk der potential kan hedde Endrick, brahim, Arda….

​Modric, Camavinga, Garcia, Alaba, Nacho, Vazquez, Lunin…

Det er en så vild trup. Det er jo lige pludselig gået op for os alle, at vi har en fantastisk reservekeeper.
Lucas ser også pludselig fem år yngre ud.

En bænk med vanvittig meget kvalitet, og ungdom som kan blive profiler på sigt.

Mindes ikke at truppen har været så stacked siden 16/17-sæsonen (17/18 var også rigtig god). 

Dengang hed bænken bla. Morata, Asensio, Isco, James, Kovacic, Coentrao, Pepe/Varane, Nacho, Danilo, Casilla.

Glæder mig så meget til at se næste sæsons hold. En ting er den nye stjerne i Mbappé, men holdet er jo bare interessant at følge med alle de unge spillere, og hvordan de udvikler sig. Endrick bliver en fanfavorit, det er jeg sikker på. Arda tror jeg helt vildt meget på i det lange løb.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 2 uger siden #172 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Endrick

NadaMás post=176467 skrev:

Hamid8210 post=176466 skrev: Endrick med endnu en kasse

Er jeg den eneste der glæder sig vanvittig meget til at se ham her i Madrid?! Der er et eller andet x-factor over ham!

En bænk der potential kan hedde Endrick, brahim, Arda….

​Modric, Camavinga, Garcia, Alaba, Nacho, Vazquez, Lunin…

Det er en så vild trup. Det er jo lige pludselig gået op for os alle, at vi har en fantastisk reservekeeper.
Lucas ser også pludselig fem år yngre ud.

En bænk med vanvittig meget kvalitet, og ungdom som kan blive profiler på sigt.

Mindes ikke at truppen har været så stacked siden 16/17-sæsonen (17/18 var også rigtig god). 

Dengang hed bænken bla. Morata, Asensio, Isco, James, Kovacic, Coentrao, Pepe/Varane, Nacho, Danilo, Casilla.

Glæder mig så meget til at se næste sæsons hold. En ting er den nye stjerne i Mbappé, men holdet er jo bare interessant at følge med alle de unge spillere, og hvordan de udvikler sig. Endrick bliver en fanfavorit, det er jeg sikker på. Arda tror jeg helt vildt meget på i det lange løb.

​Jeg tror du har helt ret ift Endrick - jeg glæder mig til at se ham langt mere end mbappe (sådan uendeligt meget mere, for glæder mig ikke til at se mbappe overhovedet... lol). 

Tror også du har helt ret ift arda - tror han bliver "the main man" i fremtiden på det her hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 2 uger siden #173 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Endrick
Er der nogen der så Brasilien vs Uruguay? Billeder på sociale medier florer hvor Endrick havde EN boldberøring i 90 min?! Og det var ved kick-off

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 2 uger siden #174 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Endrick
Okay en succesfuld boldaflvering

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #175 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Endrick

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum