Sæson 24-25

1 år 9 måneder siden #361 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25

Chamartin post=177392 skrev:

Figo-10 post=177391 skrev: Nå nu har jeg sovet på kampen og de reflektioner der er kommet herinde som jeg løbende har læst. Det er et frit forum og mange skriver nok i deres følelses vold, men hold op det kunne være fedt hvis vi kunne have et forum under kampene der ikke konstant hed "ud med Rodrygo", "ind med Brahim og Guler", "skift nu ud din gamle tosse". Personligt er jeg ikke til de indlæg, men måske vi ser fodbold på forskellige måder.

Hamrer den fedeste TAK knap i bund.

​Tjah både og. Da der ikke er en chat-funktion bliver forummet jo også lidt til en chat under kampene. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #362 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 24-25
I sidste sæson var det tydeligt at holdets driblere fik mere plads når Joselu var på banen. Alene hans tilstedeværelse i feltet bandt nogle modstandere. Det kunne være interessant at prøve det samme med Endrick.

Det kunne være følgende opstilling:

..............Endrick............
Vinicius...... Mbappe
............Brahim.........
Tchouameni Valverde

Det ville også betyde at Rodrygo kunne fungere som supersub for Vini og Mbappe. Brahim ville være en supersub for Bellingham. På midtbanen kan Tchouameni, Camavinga og Modric slås om en plads. Valverde er selvskreven og uerstattelig på holdet.
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

1 år 9 måneder siden #363 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

Matamoro post=177409 skrev: I sidste sæson var det tydeligt at holdets driblere fik mere plads når Joselu var på banen. Alene hans tilstedeværelse i feltet bandt nogle modstandere. Det kunne være interessant at prøve det samme med Endrick.

Det kunne være følgende opstilling:

..............Endrick............
Vinicius...... Mbappe
............Brahim.........
Tchouameni Valverde

Det ville måske kunne fungere offensivt, men vi ville være hullede som en si defensivt.

At Brahim bør spille fremfor rodrygo kan der ikke herske nogen som helst tvivl om (bortset fra hos carlo, der har rodrygo som sin kæledække), men der SKAL være mindst 3 på midtbanen... det holder ikke med kun 2. 

Hvis man kan få indøvet i mbappe, at han skal løbe i rummene bag forsvaret i højre side, så kunne han spille mere eller mindre som bale gjorde, når han lå i venstre side, og afslutte med hans stærke fod i det lange hjørne, uden først at skulle trække ind i banen... så kan han lukrere meget mere på hans fart.

Jeg ville gerne se :

Vini............ Mbappe
........Brahim...........
Modric...........Valverde
...........Tchou...............
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

1 år 9 måneder siden #364 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 24-25
Nu ved jeg godt at der er meget hype omkring Arda Guler og vi håber nok alle at han er det kæmpetalent som han er udskreget til at være. Men kampen mod Valladolid viste at han stadig er langt fra en fast plads i startopstillingen. Han faldt igennem i den forstand at han stort set ikke satte et eneste aftryk på kampen. Han evnede ikke at suge spillet til sig og gøre sig til dirigent. Han kunne heller ikke finde de rette de positioner mellem linjerne. Han udfordrede ikke sin direkte modstander på noget tidspunkt. Han lignede en ungdomsspiller der ville være bedst tjent med at spille i en mindre klub. Jeg har meget svært ved at se at han får et gennembrud i denne sæson. 
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved Matamoro.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Malthehn

1 år 9 måneder siden #365 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 24-25
​Der må jeg være uenig. Han havde ikke en speciel god kamp, ligesom de tre andre oppe foran. Men jeg synes han viste mange lovende takter, især i anden halvleg, hvor vi også spillede bedre generelt. Og så synes jeg igen han viser personlighed og masser af ærgerrighed. Jeg er slet ikke i tvivl om at han allerede bliver en kæmpe bonus denne sæson, hvis han kan holde sig fra skader. Det talent med den mentalitet, det kan ikke undgå at blive stort. Det var ligesom Vini og hans ukuelighed. Det har også bragt ham til, hvor han er i dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Iscold

1 år 9 måneder siden #366 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæson 24-25

Matamoro post=177411 skrev: Nu ved jeg godt at der er meget hype omkring Arda Guler og vi håber nok alle at han er det kæmpetalent som han er udskreget til at være. Men kampen mod Valladolid viste at han stadig er langt fra en fast plads i startopstillingen. Han faldt igennem i den forstand at han stort set ikke satte et eneste aftryk på kampen. Han evnede ikke at suge spillet til sig og gøre sig til dirigent. Han kunne heller ikke finde de rette de positioner mellem linjerne. Han udfordrede ikke sin direkte modstander på noget tidspunkt. Han lignede en ungdomsspiller der ville være bedst tjent med at spille i en mindre klub. Jeg har meget svært ved at se at han får et gennembrud i denne sæson. 

​Der er dælme mange der er bedst tjent med at spille i en mindre klub så haha, de var jo stort set alle elendige. 

1 år 9 måneder siden #367 af Ramos4
Ceballos tæt på exit.

Spændende hvem vi henter som erstatning i såfald.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 år 9 måneder siden #368 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 24-25

Ramos4 post=177427 skrev: Ceballos tæt på exit.

Spændende hvem vi henter som erstatning i såfald.

Rodri ville være en solid erstatning :D

1 år 9 måneder siden #369 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 24-25
​Måske man lige skulle have ventet et øjeblik inden man solgte Nico Paz.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 9 måneder siden #370 af Ramos4

El Siete post=177430 skrev: ​Måske man lige skulle have ventet et øjeblik inden man solgte Nico Paz.

​Deeeeet.

Og ham der Martin der spillede alle opstartskampe.
Ceballos har villet væk længe, så det er ikke noget nyt.

1 år 9 måneder siden #371 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25
Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vi sagde ja til de 560 millioner euro fra saudi for Vinicius, og brugte pengene på lautaro martinez, en klasse kreativ midtbanespiller, og en klasse center forsvarer.

Det ville løse de forholdvis akute problemstillinger der er i truppen. Jeg tror ikke på at det nogensinde bliver en success med mbappe som 9er, og slet ikke med vinicious på banen samtidig. Så ville jeg langt hellere cash in på Vinicius, da mbappe er en bedre venstrekant end Vinicius. Så kan vi enten købe en rigtig 9er, så som lautaro martinez, eller vi kan spille med 2 wide forwards (mbappe i venstre og endrick i højre).
Og samtidig tror jeg det er åbenlyst for enhver, at vi har brug for en ny spildirigent på midtbanen. Modric er for gammel, og Güler tror jeg ikke på er helt klar til at tage det ansvar på midtbanen endnu, specielt defensivt. Udover det, så tror jeg ikke på at Militao kommer tilbage til sit gamle niveau, da han bare er blevet så tung og langsom efter skaden. Så en ny UNG makker til rudiger.

Der er stadig lidt tid tilbage af transfer vinduet, så hvis man arbejder hurtigt kan det godt lade sig gøre...

1 år 9 måneder siden #372 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæson 24-25
​er en transferfri Sergio Ramos 100% udelukket som backup i forsvaret?

Leveret af Kunena Forum