Sæson 24-25

1 måned 3 uger siden #397 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25
Real Madrid are the 3rd most team to be fouled in La Liga so far this season with 57 fouls. They are also the team with the FEWEST yellow cards in their favor.

The average number of fouls opponents commit against Real Madrid until they get booked is 28.5 fouls.
@marca
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #398 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 24-25

Ramos4 post=177787 skrev: Real Madrid are the 3rd most team to be fouled in La Liga so far this season with 57 fouls. They are also the team with the FEWEST yellow cards in their favor.

The average number of fouls opponents commit against Real Madrid until they get booked is 28.5 fouls.
@marca

​Det må jo næsten være en sjov lille tilfældighed... Intet at se her, niksen, move along.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #399 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 24-25

Madridista02 post=177786 skrev: Kan vi lige snakke om, hvor fuldstændig vanvittig god Valverde er?! Alle de kampe vi har spillet, når de har set værst ud, så har der hvergang været én spiller, der kæmper røven ud af bukserne og som har ild i øjnene og det er: Valverde!! Kæft han er sej.

​I sidste sæson havde jeg nok sagt at Rüdiger var vores vigtigste spiller set over hele sæsonen, lige over Kroos og Vinicius. Men i år kan der vel næsten ikke være to meninger om hvem der er vigtigst, og det tror jeg han vil blive ved med at være hele sæsonen igennem. Det er virkelig et ubegribeligt atomkraftværk af en spiller vi har i Valverde, det er som om han bare bliver bedre og bedre.

Lidt sjovt er det også når jeg snakker med mange af mine lidt mere "casual" fodboldfans-kammerater, så er Valverde ikke en som folk rigtigt kender til eller har en holdning omkring. Det er som om han går meget under radaren, og egentlig også lidt når alle de forskellige eksperter på tv skal kloge sig om vores hold. Er det også lidt jeres andres indtryk, eller har jeg bare været uheldig at omgive mig med kongerigets mindst fodboldbegavede bekendtskaber?

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #400 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 24-25

-#7- post=177789 skrev:

Ramos4 post=177787 skrev: Real Madrid are the 3rd most team to be fouled in La Liga so far this season with 57 fouls. They are also the team with the FEWEST yellow cards in their favor.

The average number of fouls opponents commit against Real Madrid until they get booked is 28.5 fouls.
@marca

​Det må jo næsten være en sjov lille tilfældighed... Intet at se her, niksen, move along.

​Det er så vildt. 29 frispark skal der til før modstanderen får et gult kort. Latterlige liga. Jeg ved ikke om dommerne er korrupte eller uduelige eller begge dele, men det er grotesk. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 3 uger siden #401 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 24-25

-#7- post=177790 skrev:

Madridista02 post=177786 skrev: Kan vi lige snakke om, hvor fuldstændig vanvittig god Valverde er?! Alle de kampe vi har spillet, når de har set værst ud, så har der hvergang været én spiller, der kæmper røven ud af bukserne og som har ild i øjnene og det er: Valverde!! Kæft han er sej.

​I sidste sæson havde jeg nok sagt at Rüdiger var vores vigtigste spiller set over hele sæsonen, lige over Kroos og Vinicius. Men i år kan der vel næsten ikke være to meninger om hvem der er vigtigst, og det tror jeg han vil blive ved med at være hele sæsonen igennem. Det er virkelig et ubegribeligt atomkraftværk af en spiller vi har i Valverde, det er som om han bare bliver bedre og bedre.

Lidt sjovt er det også når jeg snakker med mange af mine lidt mere "casual" fodboldfans-kammerater, så er Valverde ikke en som folk rigtigt kender til eller har en holdning omkring. Det er som om han går meget under radaren, og egentlig også lidt når alle de forskellige eksperter på tv skal kloge sig om vores hold. Er det også lidt jeres andres indtryk, eller har jeg bare været uheldig at omgive mig med kongerigets mindst fodboldbegavede bekendtskaber?

​Nej det er fuldstændig spot on, jeg oplever det samme - han er lidt "anonym" i fodboldverdenen, kun Real fans ser og anerkender ham, men ja han er bare sindssygt dygtig. Sjældent har jeg set en spiller i bedre form end Valverde, det helt absurd hvor god han er. Han har også lagt på i forhold til det spillemæssige, hans overblik og afleveringer er blevet virkelig gode også - og så bare det her med, at han aldrig giver op - du kan regne fuldstændig med, at han giver ALT hvad han har , når han er på banen!

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #402 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 24-25
Valverde er verdens bedste midtbanespiller. Det er som at have en ekstra spiller med på banen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #403 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 24-25
​Militao udgået fra Brasiliens landsholdslejr med muskelskade i låret.

Rüdiger derfor eneste nuværende tilgængelige CB. Tchou er vidst også småskadet.

Speedy recovery til Militao!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #404 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25
Det er simpelthen tåbeligt ud over alle grænser, at vi ikke hentede en cb her til sommer... alle inkl min blinde bedstemor kunne se, at vi manglede som minimum 1 centerforsvar...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Siempre fiel, NadaMás, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #405 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 24-25

Dragam post=177816 skrev: Det er simpelthen tåbeligt ud over alle grænser, at vi ikke hentede en cb her til sommer... alle inkl min blinde bedstemor kunne se, at vi manglede som minimum 1 centerforsvar...

​Skrækscenariet er allerede indtruffet et pr. uger inde i sæsonen.
Det er noget så fjernt, at tro at man kan slippe afsted med det forsvar, bare fordi man har hentet Mbappé. 

Skulle ikke undrer mig hvis holdet var på 12 point, havde Kroos og Nacho stadig været i truppen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #406 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25

Dragam post=177816 skrev: Det er simpelthen tåbeligt ud over alle grænser, at vi ikke hentede en cb her til sommer... alle inkl min blinde bedstemor kunne se, at vi manglede som minimum 1 centerforsvar...

​dommedags profetierne lever herinde i bedste velgående pga en 7-0 sejr til Barcelona på hjemmebane over Valladolid. 

Vi har rigeligt med materiale til centerforsvaret, hvorfor et indkøb kun vil skabe problemer med tiden. Og vi kan ikke undgå i løbet af en sæson, at misse en del spillere til bestemte pladser. 

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #407 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

9eren post=177818 skrev:

Dragam post=177816 skrev: Det er simpelthen tåbeligt ud over alle grænser, at vi ikke hentede en cb her til sommer... alle inkl min blinde bedstemor kunne se, at vi manglede som minimum 1 centerforsvar...

​dommedags profetierne lever herinde i bedste velgående pga en 7-0 sejr til Barcelona på hjemmebane over Valladolid. 

Vi har rigeligt med materiale til centerforsvaret, hvorfor et indkøb kun vil skabe problemer med tiden. Og vi kan ikke undgå i løbet af en sæson, at misse en del spillere til bestemte pladser. 

​Ja, det er kun pågrund af den kamp, at der skrives som der gør... kom dummere...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #408 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 24-25
​Giv Sergio Ramos en kontrakt på 6 mdr. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum