Sæson 24-25

1 måned 3 uger siden #409 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 24-25

9eren post=177818 skrev:

Dragam post=177816 skrev: Det er simpelthen tåbeligt ud over alle grænser, at vi ikke hentede en cb her til sommer... alle inkl min blinde bedstemor kunne se, at vi manglede som minimum 1 centerforsvar...

​dommedags profetierne lever herinde i bedste velgående pga en 7-0 sejr til Barcelona på hjemmebane over Valladolid. 

Vi har rigeligt med materiale til centerforsvaret, hvorfor et indkøb kun vil skabe problemer med tiden. Og vi kan ikke undgå i løbet af en sæson, at misse en del spillere til bestemte pladser. 

​Hvis Vallejo rent faktisk kunne bruges til noget, kunne man argumentere for det. Men med en Vallejo og en Alaba ude resten af året kan man ikke seriøst mene vi har rigeligt. Og folk råber jo ikke op fordi Barca er startet godt eller grundet Militaos skade, det er blevet diskuteret hele sommeren siden Nacho smuttede.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #410 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Jeg synes at man fint har løst lignende situationer før. Med to ACL skader sidste sæson til centerforsvaret mens Nacho og Rüdiger tog den hele vejen.

Og det er jo ikke engang det vi er igennem nu. Der er stadig en tendens herinde til at råbe vagt i gevær uden nogen grund.


Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #411 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 24-25
Nu er den her sæson så også bare længere end nogensinde. Det er også fint hvis Militao og Rudiger ikke misser mere end et par kampe hist og pist, men det er da en kæmpe sats, om man vil indrømme det eller ej. Også selvom det gik fint sidste sæson.
Sidste sæson var nogle af argumenterne jo at vinter-transfervinduet ikke var optimalt at handle i, og man lige så godt kunne holde ud frem til sommer istedet for et panikkøb, fair nok. Men hvad har logikken været denne sommer? Yoro eller intet? Bliver Yoro da ledig næste sommer?

Hvis man har rigeligt til centerforsvaret, kunne man i den grad lige så godt have solgt Ceballos, Rodrygo m.fl. For så har vi mere end rigeligt til midtbanen og offensiven.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #412 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Der er ikke nogen grund til at sælge. Truppen er ret komplet og selvfølgelig bliver skaderne regnet med i et setup til sæsonen.

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #413 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 24-25

9eren post=177824 skrev: Der er ikke nogen grund til at sælge. Truppen er ret komplet og selvfølgelig bliver skaderne regnet med i et setup til sæsonen.

​Det er ikke regnet med i truppens setup.

Ledelsen har håbet på at Militao og Rüdiger begge kunne holde sig skadesfrie til Alabas retur. Def er hvad der er regnet med.

Så var Joan den nye, men han fik en korsbåndsskade. Vallejo kom tilbage, hvis en skade til starterne endelig skulle ske. Enhver person der kan læse lidt foregående data, kunne se af der var en nødsløsning af bibelske proportioner. Han røg ud først, nu Millitao. Så skulle Tchou jo kunne gå derned. Han blev skadet, og hans afløser i Camavinga var allerede skader inden vinduet lukkede.

Skader er ikke regnet ind, risikoen er blevet negligeret.

Men vi har Mbappé! 

Carvajal starter ved siden af Rüdiger næste kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #414 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Det er også en ret god løsning. Jeg har også skaffet mig en trøje med Carvajal og de lange ærmer.

Jeg ser ikke problemet. Vi kan ikke ligge og handle spillere pga frygten for skader eller fordi nogle potentielt kan blive skadet. Så skal vi også købe 35 venstre backs fordi Mendy bliver skadet og Fran Garcia mod Sociedad. Truppen er fyldt op med 24 spillere. Vi taler måske om 1-2 kampe vi skal køre en alternativ Carvajal løsning. Det er altså nada

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #415 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

9eren post=177826 skrev: Det er også en ret god løsning. Jeg har også skaffet mig en trøje med Carvajal og de lange ærmer.

Jeg ser ikke problemet. Vi kan ikke ligge og handle spillere pga frygten for skader eller fordi nogle potentielt kan blive skadet. Så skal vi også købe 35 venstre backs fordi Mendy bliver skadet og Fran Garcia mod Sociedad. Truppen er fyldt op med 24 spillere. Vi taler måske om 1-2 kampe vi skal køre en alternativ Carvajal løsning. Det er altså nada

​Du er ærligttalt helt blæst at høre på...

Vi har 2 centerbacks i truppen der er en start plads værdig, hvor den ene af dem fornylig kom tilbage fra en alvorlig knæskade i væsentligt forringet forfatning, og nu er skadet igen... og nej, alaba medregnes ikke her, da han er ude hele året. Og selv når han kommer tilbage er han med alt sandsynlighed ret langt væk fra at være på tidligere tiders niveau - han var allerede dallet væsentligt i niveau inden hans MEGET lange skadespause...

Så ja, nærmest alle (dig undtaget) har kunnet se, at situationen i forsvaret er helt ude og sejle...
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #416 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Folk har kørt den debat stil i årevis og det har som regelt aldrig haft noget på sig. Det har det heller ikke nu. Udover Carvajal kan bruges har vi også Asencio. Den der med at vi skal løse samtlige problemer med transfers er bare ikke klubbens politik mere. Det er svært for folk at forstå kan jeg godt se. Alle undtagen mig.

Jeg har haft en pause herinde, og har skrevet andre steder om samme tema, men jeg tror også at Carlo og klubben har haft samme holdninger.


Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 2 uger siden #417 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 24-25

9eren post=177828 skrev: Folk har kørt den debat stil i årevis og det har som regelt aldrig haft noget på sig. Det har det heller ikke nu. Udover Carvajal kan bruges har vi også Asencio. Den der med at vi skal løse samtlige problemer med transfers er bare ikke klubbens politik mere. Det er svært for folk at forstå kan jeg godt se. Alle undtagen mig.

Jeg har haft en pause herinde, og har skrevet andre steder om samme tema, men jeg tror også at Carlo og klubben har haft samme holdninger.

​Du er satme et orakel, det er sgu lækkert at have dig tilbage igen.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #418 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25
Okay.

Orakel vil jeg ikke kalde mig selv. Men folks forventninger stemmer bare ikke overens med klubbens aktivitets niveau på transfermarkedet. Et godt eksempel er hvad der er sket på vores backpladser ift Cafucas. Han er godt nok blevet solgt mange gange herinde til fordel for diverse andre højre backs. Rodrygo er også en af dem som ofte skal sælges, men prøv lige at sæt en finger i jorden.

ja man må godt være på et debat forum med ville indkøbs beløber af Håland på 400 millioner euro, men skal vi bare have en smule realisme ind i billedet, bliver man også nødt til at kigge på hvad Carlo har formået med den trup han har, og klubbens fremgangsmåde på transfermarkedet.

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #419 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 24-25

9eren post=177828 skrev: Folk har kørt den debat stil i årevis og det har som regelt aldrig haft noget på sig. Det har det heller ikke nu. Udover Carvajal kan bruges har vi også Asencio. Den der med at vi skal løse samtlige problemer med transfers er bare ikke klubbens politik mere. Det er svært for folk at forstå kan jeg godt se. Alle undtagen mig.

Jeg har haft en pause herinde, og har skrevet andre steder om samme tema, men jeg tror også at Carlo og klubben har haft samme holdninger.

​AS har også husket at vi har en Asencio på 21 år til det centrale forsvar

as.com/futbol/primera/ancelotti-tiene-un...on-en-la-recamara-n/

Når Barcelona hiver en spiller op for at spille på første holdet er de weltklasse til at lave talenter.
Når Real Madrid gør det så er det ikke godt nok og vi skal købe for flere 100 millioner euro.

det er dybt godnat at tænke at hente en forsvarsspiller ind, selv med skader i truppen. Vi har Militao, Rüdiger, Alaba, Vallejo, Asencio, Joan Martinez, Jacobo til det centrale forsvar. Derudover at Carvajal og Tchouameni kan spille pladsen også. Det er 9 spillere der er dækket ind på de to pladser. 

Galactico downfall version 2
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 uger siden #420 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 24-25

9eren post=177831 skrev:

9eren post=177828 skrev: Folk har kørt den debat stil i årevis og det har som regelt aldrig haft noget på sig. Det har det heller ikke nu. Udover Carvajal kan bruges har vi også Asencio. Den der med at vi skal løse samtlige problemer med transfers er bare ikke klubbens politik mere. Det er svært for folk at forstå kan jeg godt se. Alle undtagen mig.

Jeg har haft en pause herinde, og har skrevet andre steder om samme tema, men jeg tror også at Carlo og klubben har haft samme holdninger.

​AS har også husket at vi har en Asencio på 21 år til det centrale forsvar

as.com/futbol/primera/ancelotti-tiene-un...on-en-la-recamara-n/

Når Barcelona hiver en spiller op for at spille på første holdet er de weltklasse til at lave talenter.
Når Real Madrid gør det så er det ikke godt nok og vi skal købe for flere 100 millioner euro.

det er dybt godnat at tænke at hente en forsvarsspiller ind, selv med skader i truppen. Vi har Militao, Rüdiger, Alaba, Vallejo, Asencio, Joan Martinez, Jacobo til det centrale forsvar. Derudover at Carvajal og Tchouameni kan spille pladsen også. Det er 9 spillere der er dækket ind på de to pladser. 

​Barca er verdensklasse til at lave talenter, fordi de talenter der kommer frem hos dem har potentiale til at blive verdensklasse, eller er det allerede. Der er jo ingen af dem du nævner udover Rüdiger, militao og alaba der er i nærheden af at have niveau til at være i start 11'eren... og det er også stærkt tvivlsomt om alaba, og tildels Militao har det længere. Vi havde Nacho sidste sæson, og derfor gik den - det har vi ikke længere, men der er ikke blevet hentet forstærkninger... men igen, du er den eneste der åbenbart ikke kan se den problematik.
Sidste redigering: 1 måned 2 uger siden ved Dragam.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum