Sæson 24-25
Nu skal der helst ikke gå for meget FIFA i den. Forhåbentlig køber man ikke spillere for at spille dem ude af position. Det har vi jo allerede set med Barca (Cesc, Griezmann), hvor skævt det kan gå.Matamoro post=185898 skrev: Jeg tror at Camavinga kunne være en verdensklasse venstre wingback. Valverde kunne være verdensklasse højre wingback. ( Han er formentlig verdenklasse på de fleste positioner)
Spørgsmålet er bare om Trent Alexander-Arnold kan spille på midtbanen?
TAA skal bruges på backen, ligesom der skal hentes en VB.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Apropos Camavinga - Hvad er stemningen om ham?NickyMad post=185910 skrev:
Nu skal der helst ikke gå for meget FIFA i den. Forhåbentlig køber man ikke spillere for at spille dem ude af position. Det har vi jo allerede set med Barca (Cesc, Griezmann), hvor skævt det kan gå.Matamoro post=185898 skrev: Jeg tror at Camavinga kunne være en verdensklasse venstre wingback. Valverde kunne være verdensklasse højre wingback. ( Han er formentlig verdenklasse på de fleste positioner)
Spørgsmålet er bare om Trent Alexander-Arnold kan spille på midtbanen?
TAA skal bruges på backen, ligesom der skal hentes en VB.
Jeg må indrømme, at jeg synes hans udvikling har været en anelse utilfredsstillende - Nu har han trods alt været i klubben i fire år. Jeg synes ikke han har formået at tage skridtet op, til at blive en dominerende force på midten, og han har sjældent kampe hvor han udmærker sig.
Jeg er vild med ham som type - Jeg synes han er en ret unik type på den defensive midt, men jeg er efterhånden i tvivl om, om ikke han passer bedre på 8´eren.
Jeg er slet ikke ude i at han skal sælges - Tværtimod håber jeg at han bliver i klubben i mange år fremover, men jeg savner trods det lidt mere fra hans side.
Hvad siger i? Enige, uenige?
Med en koncepttræner, en Mbappe der er holdets leder, nogle backs der kan hjælpe offensivt og stadig forsvare lidt. Er du vimmer jeg glæder mig til juni måned !
Kender heller ikke Alvaro Carreras, men det ser ud til det er ham man går efter. Han har jo også en fortid i ungdomsrækkerne, så man har vel lidt kendskab til ham i klubben allerede.NadaMás post=185899 skrev:
Yes, det er gået meget stærkt.El Siete post=185897 skrev: Det ser ud til man er millimeter fra at købe Dean Huijsen, virkelig fedt at se hvor hurtigt man har reageret. Så mangler vi bare en venstreback og så står vi med et meget stærkere forsvar.
Fedt at få en ung spanier ind. Centerforsvaret trænger til en foryngelse, og personligt synes jeg truppen får lidt mere charme, når der er nogle spanske spillere der gør sig gældende.
Ift. venstrebacken kender jeg ikke rigtigt Carreras. Jeg så gerne Grimaldo (som trods sin Barca-opvækst har udtalt sig meget positivt om et eventuelt skifte til Real), men Perez vil næppe investere i en spiller der fylder 30 i år. Gutierrez virker umiddelbart som en Fran 2.0, omend jeg tror han er en anelse bedre. Theo Hernandez har lagt meget ovenpå siden han sidst var i Real, er i sin bedste alder, passer ind i Alonsos system og har kontraktudløb næste sommer - Og Milan er ikke i en situation økonomisk, hvor de kan lade spillerne kører deres kontrakter ud, så han er umiddelbart et godt bud.
Theo tror jeg ikke på, men Grimaldo kunne godt give mening - i hvert fald på den korte bane. Ham kender Alonso jo også godt.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Yes, apropos at det går stærkt, tyder det på at der er sket lidt ift. Carreras siden mit oprindelige indlæg.El Siete post=185931 skrev:
Kender heller ikke Alvaro Carreras, men det ser ud til det er ham man går efter. Han har jo også en fortid i ungdomsrækkerne, så man har vel lidt kendskab til ham i klubben allerede.NadaMás post=185899 skrev:
Yes, det er gået meget stærkt.El Siete post=185897 skrev: Det ser ud til man er millimeter fra at købe Dean Huijsen, virkelig fedt at se hvor hurtigt man har reageret. Så mangler vi bare en venstreback og så står vi med et meget stærkere forsvar.
Fedt at få en ung spanier ind. Centerforsvaret trænger til en foryngelse, og personligt synes jeg truppen får lidt mere charme, når der er nogle spanske spillere der gør sig gældende.
Ift. venstrebacken kender jeg ikke rigtigt Carreras. Jeg så gerne Grimaldo (som trods sin Barca-opvækst har udtalt sig meget positivt om et eventuelt skifte til Real), men Perez vil næppe investere i en spiller der fylder 30 i år. Gutierrez virker umiddelbart som en Fran 2.0, omend jeg tror han er en anelse bedre. Theo Hernandez har lagt meget ovenpå siden han sidst var i Real, er i sin bedste alder, passer ind i Alonsos system og har kontraktudløb næste sommer - Og Milan er ikke i en situation økonomisk, hvor de kan lade spillerne kører deres kontrakter ud, så han er umiddelbart et godt bud.
Theo tror jeg ikke på, men Grimaldo kunne godt give mening - i hvert fald på den korte bane. Ham kender Alonso jo også godt.
Bliver spændende at stifte bekendtskab med ham.
Da han forlod La Fabrica var flere større klubber også klar til at tage i mod ham (har jeg læst mig til), så det vidner jo om en spiller der har et talent. Baseret på en enkelt youtube-video jeg fik set med hans highlights, ser han også meget fed ud - Gode indlæg, dribleevner, trækker ind og afslutter med højre. Han ligner en rigtig wingback - Med det forbehold, at de highlight-videoer ikke kan bruges til meget.