Sæsonen 25-26

5 måneder 4 uger siden #1333 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=193820 skrev: Noget nær det eneste der kan give mig lysten til det her hold tilbage, er hvis Arbeloa finder stenene frem i posen og begynder at satse mere på Thiago Pitarch.

Rygterne går på, at han har imponeret i sine indhop og måske kan få en startplads i nærmeste fremtid.

Dét gad jeg godt se. En dybdeliggende playmaker, der kan binde spillet sammen. Fra egen avl endda.

​En profil der virkelig mangler i truppen, men samtidig skal man huske på at langt de fleste spillere fra ungdomsrækkerne får debut og bliver hypet med henblik på videresalg. Håber ikke det er tilfældet her, men at der er noget om snakken. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 4 uger siden #1334 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 25-26
BREAKING: Benfica’s Sidny Cabral APOLOGIZED to the Benfica squad for asking to swap shirts with Vini Jr.

When he realized this could cause internal problems, the player RETREATED on the kit swap. @Record_Portugal

-

Klam klub, klam præsident og klamme spillere.

Sindssygt at så traditionsrig en klub er så ynkelig.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur, El Siete

5 måneder 4 uger siden #1335 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 25-26

Ramos4 post=193824 skrev: BREAKING: Benfica’s Sidny Cabral APOLOGIZED to the Benfica squad for asking to swap shirts with Vini Jr.

When he realized this could cause internal problems, the player RETREATED on the kit swap. @Record_Portugal

-

Klam klub, klam præsident og klamme spillere.

Sindssygt at så traditionsrig en klub er så ynkelig.

En giftig cocktail med Otamendi som anfører, Mourinho som træner og Rui Costa (åbenbart en skør type) som præsident.

Vi skulle have vundet den kamp større, men de fik lidt rivalisering ud af det så længe det varede.
Sidste redigering: 5 måneder 4 uger siden ved Fondo_Sur.

5 måneder 4 uger siden #1336 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæsonen 25-26
​Haha der er vitterligt kun trukket én kugle, og så er det allerede givet at Real Madrid møder Manchester City!

5 måneder 4 uger siden #1337 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 25-26
​Jeg hader at tude, men det er seriøst hver evigt eneste gang, at vi trækker den stærkeste modstander - og Barca trækker den nemmeste. Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at den ville hedde City for os og Newcastle for Barca.

Jeg mistænker intet korruption, men det er da statistisk set helt vanvittigt, at det kan blive ved sådan. Hvornår har vi sidst haft en god lodtrækning?

5 måneder 4 uger siden #1338 af MR 800M84571C
Besvaret af MR 800M84571C på emne Sæsonen 25-26

Realex post=193828 skrev: ​Haha der er vitterligt kun trukket én kugle, og så er det allerede givet at Real Madrid møder Manchester City!

​Hahaha, ja - og vi ender tilmed i turneringshalvdel med Liverpool, PSG og Bayern... Det bliver nogle store kampe på vej til finalen mod Arsenal!

5 måneder 4 uger siden #1339 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 25-26
Ikke overraskende. Det var jo 50% chance for at vi møder City.

Skulle vi nu gå og vinde, så venter Bayern München/Atalanta i kvartfinalen.
Sidste redigering: 5 måneder 4 uger siden ved Cristiano7.

5 måneder 4 uger siden #1340 af Fondo_Sur
City, Bayern, Liverpool/PSG også Arsenal i finalen er vejen.

Barcelonas vej ligner den fra sidste år, hvor det først blev svært i semifinalen.

Lad os bare fokusere på La Liga :D

5 måneder 4 uger siden #1341 af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Sæsonen 25-26

Fondo_Sur post=193832 skrev: City, Bayern, Liverpool/PSG også Arsenal i finalen er vejen.

Barcelonas vej ligner den fra sidste år, hvor det først blev svært i semifinalen.

​Barcelona kan møde Atletico i kvartfinalen, og de fik jo en røvfuld i pokalen af netop Atletico. 

5 måneder 4 uger siden #1342 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 25-26
​Man vidste jo vi ville trække City, det var så åbenlyst at alle kunne se det. Selv Courtois sagde det efter kampen.

Korruption eller ej, det er da underligt det sker så tit indenfor de seneste par år. Er ligeglad med Barcelona for de skal nok ryge ud, men lodtræknings "held" har de godt nok haft de seneste mange år.

Vi vinder intet i år alligevel med det spil og hold vi har p.t. 

5 måneder 4 uger siden #1343 af MR 800M84571C
Besvaret af MR 800M84571C på emne Sæsonen 25-26

Sebberg post=193829 skrev: ​Jeg hader at tude, men det er seriøst hver evigt eneste gang, at vi trækker den stærkeste modstander - og Barca trækker den nemmeste. Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at den ville hedde City for os og Newcastle for Barca.

Jeg mistænker intet korruption, men det er da statistisk set helt vanvittigt, at det kan blive ved sådan. Hvornår har vi sidst haft en god lodtrækning?

​Det var vel i '18-'19, hvor vi tabte til Ajax?

5 måneder 4 uger siden #1344 af Fondo_Sur

Cristiano7 post=193833 skrev:

Fondo_Sur post=193832 skrev: City, Bayern, Liverpool/PSG også Arsenal i finalen er vejen.

​Barcelona kan møde Atletico i kvartfinalen, og de fik jo en røvfuld i pokalen af netop Atletico. 

​Ah ja, fair. Ikke helt en walkover.

Leveret af Kunena Forum