Sæsonen 25-26
Come on, nu er vi februar, og du har fulgt med fra starten. Du VED sgu da at Gonzalo så kommer ind på højrekanten, så han kan slå indlæg lige ind i panden på fyrtårnene Vinicius og Mbappe.Ramos4 post=193449 skrev: Og når Benfica trækker sig ned, hvad så?
Vi er jo skide gode til at bryde lave blokke op eller?
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og Benfica har som klub været ude og basically kaldt Vini og Mbappé løgnere. Det er godt nok vildt. At man som fodboldklub ikke tænker "vi skriver noget diplomatisk som at vi lige afventer UEFAs undersøgelse inden vi fælder dom". Nej man går ud og officielt skyder skylden tilbage på de forurettede.
Gud en pinlig opførsel.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Jeg synes den oprindelige var lidt unfair fordi den kiggede på en lang periode med Alonso og kun de få første kampe med Arbeloa.
Statistik er én ting. Hvad fortæller dine øjne dig? Er det blevet værre eller bedre, eller er det meget det samme?Estadio Santiago Bernabéu post=193691 skrev: Er der nogen mulighed for at få en opdateret udgave af den der Alonso vs Arbeloa statistik? Eventuelt når sæsonen afsluttes.
Jeg synes den oprindelige var lidt unfair fordi den kiggede på en lang periode med Alonso og kun de få første kampe med Arbeloa.
DC19
Tests this afternoon showed his knee is not in condition to play. @lequipe
-
Sgu da godt han spillede hele kampen mod Osasuna så! Og i øvrigt var røv elendig.
Genialt arbejde fra alle involverede.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Samtidig har man så sådan lidt halvhjertet forsøgt at gøre noget ved problemet, hvor man ansatte en højt respekteret ernæringsekspert, fordi man åbenbart ifølge hende simpelthen ikke havde haft sådan en før, da klubbens doktor ikke mente at kost kan linkes til fysik og skader…. Desværre måtte hun jo så se sig decideret mobbet ud af klubben, så alt er heldigvis nu ved det gamle, hvor dem der bestemmer tilsyneladende har de helt brede skyklapper på.
DC19
Men Pintus er jo tilbage, så hvorfor dælen går det ikke bedre? Det gik jo så godt sidste sæson da han var her :D-#7- post=193695 skrev: En ting som nu er fuldstændig åbenlys for mig, som måske ikke var det for nogle år siden, er at klubben næsten 100% er selvskyldig i de ubegribeligt mange skader der hele tiden opstår. Vi kan sidde 2500 kilometer væk og se på vores tv-skærm at den er helt galt fat med Mbappe, men uha nej, ifølge Arbeloa spiller han da naturligvis kun 90 minutter mod Osasuna hvis han er klar. Ja goddag mand, økseskaft..
Samtidig har man så sådan lidt halvhjertet forsøgt at gøre noget ved problemet, hvor man ansatte en højt respekteret ernæringsekspert, fordi man åbenbart ifølge hende simpelthen ikke havde haft sådan en før, da klubbens doktor ikke mente at kost kan linkes til fysik og skader…. Desværre måtte hun jo så se sig decideret mobbet ud af klubben, så alt er heldigvis nu ved det gamle, hvor dem der bestemmer tilsyneladende har de helt brede skyklapper på.
Pintus = Superman.
Hvis vi skal forsvare os selv, så troede vi og klubben også, at Mbappé ville blive en helt anden spiller, end den han er nu. Vi troede, at han ville blive en utrættelig kanon fremme, der ville tage mange dybdeløb i løbet af en kamp. Det er sådan han har spillet imod Real Madrid.SeQueda post=193697 skrev: Med Mbappe ude, giver jeg et bud på resultatet: 4 - 0.
Han er bare blevet en luksusspiller siden skiftet, der ikke holder sig fast på en position. Det er lidt dyrt sportsligt at have sådan en rendende. De mange mål betyder ikke noget for mig. Det gør sejre og trofæer til gengæld. Gonzalo er derimod en trænet 9’er fra verdens bedste, ifølge Arbeloa, ungdomsakademi med al motivation i verden for at gøre det godt.
Rygterne går på, at han har imponeret i sine indhop og måske kan få en startplads i nærmeste fremtid.
Dét gad jeg godt se. En dybdeliggende playmaker, der kan binde spillet sammen. Fra egen avl endda.
Mit gæt er at han er bedre end Güler, men der skal jo heller ikke så meget til.Ramos4 post=193820 skrev: Noget nær det eneste der kan give mig lysten til det her hold tilbage, er hvis Arbeloa finder stenene frem i posen og begynder at satse mere på Thiago Pitarch.
Rygterne går på, at han har imponeret i sine indhop og måske kan få en startplads i nærmeste fremtid.
Dét gad jeg godt se. En dybdeliggende playmaker, der kan binde spillet sammen. Fra egen avl endda.
Hvis han kan noget så eksotisk som at vende rundt med bolden og vende sig ud af et pres, så kan han noget ingen på vores midtbane kan.Fondo_Sur post=193821 skrev:
Mit gæt er at han er bedre end Güler, men der skal jo heller ikke så meget til.Ramos4 post=193820 skrev: Noget nær det eneste der kan give mig lysten til det her hold tilbage, er hvis Arbeloa finder stenene frem i posen og begynder at satse mere på Thiago Pitarch.