Sæsonen 25-26
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Ja okay. Det er ikke så slemt men det giver i hvert fald ikke ro på bagsmækkenNickyMad post=193364 skrev:
Nu er det ikke så aggressivt som i sommers, nok bare mig der er træt af han skal tale så meget den vej i stedet for at smutte når han har chancen.NachoFernández post=193363 skrev:
Har du lidt kontekst? Har ikke kunnet finde nogetNickyMad post=193361 skrev: Ceballos har i det sidste halve år haft flere kryptiske posts (2 bare denne uge) på sociale medier end gode præstationer. Og når vi så når hen til sommer transfervinduet, er lønnen så vigtigere alligevel. Jeg er så træt af ham..
madriduniversal.com/real-madrid-midfield...4e0896a936ed1de043d2
Og enig: er man ikke tilfreds så kan man altid finde noget andet
Tja men omvendt kan man heller ikke give mundkurv på spillerne.
Enig. Men hvis den samme spiller er så utilfreds heletiden, skulle man tro han ville være villig til at komme videre også. Det er jo ikke fordi klubben ikke har lyttet til tilbud, men det skal åbenbart kun være til Betis og gratis, så han kan beholde sin løn også.
Nu er det også fordi det bare er Ceballos det ikke fylder så meget. Kan slet ikke forestille mig det cirkus der ville være hvis det var en af stjernerne.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Ingen Mbappe, så der skal komme rigtig meget ind til Gonzalo i dag. Ellers bliver det svært.
Jeg tror at vi vil se en Tchouameni i en mere spilstyrende rolle og Guler som får total frihed som 10'er.
Der tegner sig en struktur.
Asencio har været tvivlsom op til kampen pga sygdom i løbet af ugen, så det tror jeg ikke du skal ligge for meget i, at han sidder på bænken.NachoFernández post=193371 skrev: Åh jeg orker ikke denne 4-mandsmidtbane med en masse spillere der tænker bagud og sikkert et pres som bliver komplet fesent. Asencio er efter en lang og super stabil periode blevet straffet for at være fra egen afdeling og må tage til takke med en bænkplads. Samtidig er Trent sat ind, så vi kan få ændret endnu mere i bagkæden.
Ingen Mbappe, så der skal komme rigtig meget ind til Gonzalo i dag. Ellers bliver det svært.
Og når Bellingham er tilbage, hvad så?Matamoro post=193372 skrev: Jeg kan godt se fidusen i at have to makkerpar i hver side af banen. Carreras/Camavinga og Trent/Valverde. Jeg tror at de kommer til at bytte positioner løbende.
Jeg tror at vi vil se en Tchouameni i en mere spilstyrende rolle og Guler som får total frihed som 10'er.
Der tegner sig en struktur.
Og hvor skal Endrick spille?
Edit: I forhold til kampen i dag, så ville Jude vel bare skubbe en elendig Camavinga ud.
Güler er ikke super god på den der højrekant-ish-ting. Men trods alt bedre end alle andre højrekanter vi har.
Endrick bliver der aldrig plads til. Det kan jeg ikke se.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Drejebogen for Mou er ret lige til iaften: Pres højt fra kampens start (Real starter næsten aldrig kampe på 100% intensitet de første 10-15min), lad angriberne søge hen mod Dean, og forsøg at lokke ham op i banen, det er her han begår langt de fleste af sine fejl, og ellers angrib så meget over venstre som muligt, da Trent er det svageste kort i bagkæden vil det tvinge Fede og Tchou langt tilbage på banen og dermed har Real ingen kontol på midtbanen.Madrid777 post=193442 skrev: Jeg er godt nok spændt på om Mourinho igen i aften tørrer røv i Arbeloas taktiske setup. Sidst vandt den gamle røver jo noget så eftertrykkeligt den kamp. Rundt omkring på sociale medier virker det som om at spillerne godt er klar over de har revanche til gode, men man kan jo ikke sige for meget før kampen rigtig er i gang. Selv hvis vi skulle lide et nederlag vil vi have Bernabeu i ryggen i næste uge. For selvforståelsen og den generelle følelse lige nu med Barcas pointtab i går håber jeg dog vi kan ride videre på bølgen og bare feje Benfica væk uden for meget besvær. Men tror faktisk den bliver ret tricky desværre.
Gør Benfica ovenstående fra 1. minut, så ligger det første mål til dem...griber de derimod kampens start mere passivt an, så vil det ligge til Real at få de første skud på mål, men hvis det ikke bliver udnyttet, så kan Mou med tiden ligge hans klassiske kontra taktik (især over venstre kanten) og så er Real sårbare igen.
Det er ikke synderligt svært at spille lige op med Real lige for tiden, så længe man udnytter de store svagheder Real har og man er en smule heldig med at individualisterne (f.eks. Vini) ikke lige rammer den perfekte dag hvor alt bare spiller...som pt høre til sjældenhederne.
Min pointe her er, at det faktisk ville være lidt skuffende hvis Mou ikke kan få et godt resultat ud af kampen i aften. (OBS, Godt resultat for Benfica er en uaftgjort eller sejr)
Donde está la biblioteca?
Det er skræmmende læsning det der, men jeg må desværre melde mig rimelig enig i ovenstående...DeLaRed post=193443 skrev:
Drejebogen for Mou er ret lige til iaften: Pres højt fra kampens start (Real starter næsten aldrig kampe på 100% intensitet de første 10-15min), lad angriberne søge hen mod Dean, og forsøg at lokke ham op i banen, det er her han begår langt de fleste af sine fejl, og ellers angrib så meget over venstre som muligt, da Trent er det svageste kort i bagkæden vil det tvinge Fede og Tchou langt tilbage på banen og dermed har Real ingen kontol på midtbanen.Madrid777 post=193442 skrev: Jeg er godt nok spændt på om Mourinho igen i aften tørrer røv i Arbeloas taktiske setup. Sidst vandt den gamle røver jo noget så eftertrykkeligt den kamp. Rundt omkring på sociale medier virker det som om at spillerne godt er klar over de har revanche til gode, men man kan jo ikke sige for meget før kampen rigtig er i gang. Selv hvis vi skulle lide et nederlag vil vi have Bernabeu i ryggen i næste uge. For selvforståelsen og den generelle følelse lige nu med Barcas pointtab i går håber jeg dog vi kan ride videre på bølgen og bare feje Benfica væk uden for meget besvær. Men tror faktisk den bliver ret tricky desværre.
Gør Benfica ovenstående fra 1. minut, så ligger det første mål til dem...griber de derimod kampens start mere passivt an, så vil det ligge til Real at få de første skud på mål, men hvis det ikke bliver udnyttet, så kan Mou med tiden ligge hans klassiske kontra taktik (især over venstre kanten) og så er Real sårbare igen.
Det er ikke synderligt svært at spille lige op med Real lige for tiden, så længe man udnytter de store svagheder Real har og man er en smule heldig med at individualisterne (f.eks. Vini) ikke lige rammer den perfekte dag hvor alt bare spiller...som pt høre til sjældenhederne.
Min pointe her er, at det faktisk ville være lidt skuffende hvis Mou ikke kan få et godt resultat ud af kampen i aften. (OBS, Godt resultat for Benfica er en uaftgjort eller sejr)
Vi er bare skrøbelige.
jeg tror at vi ser en helt anden kamp i aften end sidste gang de mødtes. Real Madrid har et defensivt koncept de kan stole på og som kan holde Benfica væk fra chancer. Det alene ændrer alt. Benfica kan ikke holde Vinicius og Mbappe nede i 90 minutter. Jeg er sgu ret optimistisk
Vi er jo skide gode til at bryde lave blokke op eller?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024