Sæsonen 26-27
Vi elsker dig sgu da.Estadio Santiago Bernabéu post=198831 skrev:
Raul7-2880 post=198826 skrev:
Præcis, medmindre man er 12 år gammel og synes fokus skal være på, at man giver “lange fingeren” til en anden klub…Madridista02 post=198824 skrev:
Ja, og så fik jeg en fornemmelse af, at vi Real Madrid ofte synes det er fedt hvis spillere vælger os frem for Barca, og det virker som om det også er en kamp Perez kører, men når Barca stadigvæk dominerer os, så føler jeg vi burde investere vores energi et andet sted. Jeg synes ikke det er fedt at der er spillere der vælger os frem for Barca, hvis ikke vi får noget ud af det. Hvis vi stadig bliver kørt rundt af akademi spillere på 18 år, så er det lige gyldigt.Estadio Santiago Bernabéu post=198819 skrev:
Madridista02 post=198818 skrev:
Det kunne være federe at dominere Spaniens bedste liga igen, istedet for Barcelona. Eller bare vinde to la ligaer i streg. Men det er nok utopi.Estadio Santiago Bernabéu post=198816 skrev: Det kunne være så fedt at give Barca den lange finger med Rodri ligesom vi gjorde med Arda, Silva, Vini og Mbappé.
Ja det kunne være endnu federe. Men jeg skrev til rygtet om Rodri er blevet kontaktet af Barca.
Er jeg under angreb nu igen?
Jeg føler ikke jeg må dele noget som helst herinde.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Når man tænker over, hvad klubben har betalt for Endrick, Mastantuono, snart Diomande osv. så er 65-70€ mio euro ingenting for en tidl. Balon d’or spiller med en del år tilbage og som spiller præcis den position, som holdet mangler mest. Og ikke mindst lige har vundet VM som en bærende spiller, der holdte Pedri på bænken. Det ville være en stor gevinst.
Rodri er typen som holdet desperat har manglet i to trofæløse år, og alternativerne på markedet er enten ikke tilgængelige, eller for langt fra Rodris niveau.
Med ryggen mod muren, som Perez tydeligvis har nu, er det forfriskende at se store investeringer der fra dag ét kan forbedre det sportslige, fremfor endnu en ung sydamerikansk eller fransk lottokupon. Rodri er sgu næsten en “koste hvad det vil”, som jeg ser det.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Baseret på de to seneste sæsoner synes jeg ikke, at Vinicius kan tillade sig at kræve det samme som Mbappe i løn med det spil han har vist. På den anden side er der måske et kommercielt potentiale hos Vinicius, som han måske selv mener retfærdiggøre hans krav. Eller måske er det "bare" en forhandlingstaktik, så han kan få mest muligt ud?
Har længe mistænkt at der er den mulighed, at han vil gennemføre kontrakten ud og forlade klubben frit. Og det har han ret til, da vi ikke har et kafala-system og han ikke skylder os noget som helst. Men spørgsmålet er, om han vil vente og spilde et år? Alternativ kunne Real Madrid give afkald på et andel af transferbeløbet, så Vinicius kan få en del af sign-on-bonus?
Endnu mere interessant er, hvordan i alverden Mourinho vil stille op i tilfældet af at Vinicius smutter? Måske et bud kunne være at Mbappe flyttes til venstre-siden, mens Endrick får pladsen som spidsangriber, hvis Real Madrids ledelse vurderer at det er på tiden at satse.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Forhandlingerne har stået på i årevis efterhånden.
Perez kommer ikke til at rykke sig. Vini skal sænke sine krav, hvis han vil blive.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Real Madrid have 50% clause. @diarioas
Det er vildt nok. Giver meningen det hedder Fabrikken.
Sindssyg god økonomi i det.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Kunne desværre ikke deltageEstadio Santiago Bernabéu post=198844 skrev: Nogen der ved hvordan Vinicius møde gik med ledelsen i dag?