Sæsonen 26-27
2 timer 10 minutter siden #973
af Ramos4
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Vi elsker dig sgu da.Estadio Santiago Bernabéu post=198831 skrev:
Raul7-2880 post=198826 skrev:
Præcis, medmindre man er 12 år gammel og synes fokus skal være på, at man giver “lange fingeren” til en anden klub…Madridista02 post=198824 skrev:
Ja, og så fik jeg en fornemmelse af, at vi Real Madrid ofte synes det er fedt hvis spillere vælger os frem for Barca, og det virker som om det også er en kamp Perez kører, men når Barca stadigvæk dominerer os, så føler jeg vi burde investere vores energi et andet sted. Jeg synes ikke det er fedt at der er spillere der vælger os frem for Barca, hvis ikke vi får noget ud af det. Hvis vi stadig bliver kørt rundt af akademi spillere på 18 år, så er det lige gyldigt.Estadio Santiago Bernabéu post=198819 skrev:
Madridista02 post=198818 skrev:
Det kunne være federe at dominere Spaniens bedste liga igen, istedet for Barcelona. Eller bare vinde to la ligaer i streg. Men det er nok utopi.Estadio Santiago Bernabéu post=198816 skrev: Det kunne være så fedt at give Barca den lange finger med Rodri ligesom vi gjorde med Arda, Silva, Vini og Mbappé.
Ja det kunne være endnu federe. Men jeg skrev til rygtet om Rodri er blevet kontaktet af Barca.
Er jeg under angreb nu igen?
Jeg føler ikke jeg må dele noget som helst herinde.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1 time 17 minutter siden #974
af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 26-27
Han er altså liige fyldt 30 år.
Når man tænker over, hvad klubben har betalt for Endrick, Mastantuono, snart Diomande osv. så er 65-70€ mio euro ingenting for en tidl. Balon d’or spiller med en del år tilbage og som spiller præcis den position, som holdet mangler mest. Og ikke mindst lige har vundet VM som en bærende spiller, der holdte Pedri på bænken. Det ville være en stor gevinst.
Når man tænker over, hvad klubben har betalt for Endrick, Mastantuono, snart Diomande osv. så er 65-70€ mio euro ingenting for en tidl. Balon d’or spiller med en del år tilbage og som spiller præcis den position, som holdet mangler mest. Og ikke mindst lige har vundet VM som en bærende spiller, der holdte Pedri på bænken. Det ville være en stor gevinst.
Sidste redigering: 1 time 14 minutter siden ved Fondo_Sur.
53 minutter siden #975
af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27
Synes der er svært at klage over ca. 70 mio., for en tidligere Ballon D’or-vinder, der netop er blevet kåret til VM’s bedste spiller, som har mindst tre-fire år foran sig, hvis skader undgåes.
Rodri er typen som holdet desperat har manglet i to trofæløse år, og alternativerne på markedet er enten ikke tilgængelige, eller for langt fra Rodris niveau.
Med ryggen mod muren, som Perez tydeligvis har nu, er det forfriskende at se store investeringer der fra dag ét kan forbedre det sportslige, fremfor endnu en ung sydamerikansk eller fransk lottokupon. Rodri er sgu næsten en “koste hvad det vil”, som jeg ser det.
Rodri er typen som holdet desperat har manglet i to trofæløse år, og alternativerne på markedet er enten ikke tilgængelige, eller for langt fra Rodris niveau.
Med ryggen mod muren, som Perez tydeligvis har nu, er det forfriskende at se store investeringer der fra dag ét kan forbedre det sportslige, fremfor endnu en ung sydamerikansk eller fransk lottokupon. Rodri er sgu næsten en “koste hvad det vil”, som jeg ser det.
Sidste redigering: 52 minutter siden ved NadaMás.