Sæsonen 26-27

1 dag 6 timer siden #1297 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Aaah Stiller.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 timer 57 minutter siden #1298 af Mas
Besvaret af Mas på emne Sæsonen 26-27
"Ifølge forskellige kilder beder Manchester City om €80 millioner, selvom spillerens kontrakt udløber den 30. juni 2027. Barça ønsker ikke at gå ud over €50 millioner, men er klar over, at uanset hvad de modtager for Ferran Torres fra PSG, bliver de nødt til at hæve deres bud."
AS

Med hans skadeshistorik er €80 mio. rigtig mange penge. Men hvis han kan holde sig skadesfri, så er det et helt fantastisk køb for FC Barcelona.

Med en fit Rodri kan de konkurrere om alt de næste 3-4 år.

14 timer 48 minutter siden #1299 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27
​Men 80M er bare rigtig mange penge når de mest af alt har brug for en angriber. Egentlig burde de samle hele det spanske landshold og hente Oyarzabal og Laporte, plus Rodri. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

14 timer 36 minutter siden #1300 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 26-27

El Siete post=199262 skrev: ​Men 80M er bare rigtig mange penge når de mest af alt har brug for en angriber. Egentlig burde de samle hele det spanske landshold og hente Oyarzabal og Laporte, plus Rodri. 

​Det er lidt ærgerligt for Rodri, hvis han har malet sig op i et hjørne, hvor han til sidst kan blive tvunget til at blive i City, hvis Barcelona alligevel ikke kan gennemføre handlen. Eller........i virkeligheden er det mest ærgerligt for os.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

14 timer 34 minutter siden #1301 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27
​Jeg er stadig ekstremt skuffet.
Den konkurrencemæssige fordel ved at have Rodri, er bestemt 80M værd - selvfølgelig betinget af at han overordnet er kampdygtig, men altså ..
Synes de her “second thoughts” som nogen nævner, med hans alder, skadeshistorik etc., er lidt søgte. Han har haft en grum skade, samt lidt mindre, og derudover har han bare været fantastisk.

Barca må være store favoritter.
Selvom Real på papiret står stærkere end forrige sæson, er der stadig samme midtbane, samt Vini/Mbappé. 

Håber at Arda kan gøre sig gældende i en dobbeltpivot. Dertil kan man håber at Diomandé løser nogle af angrebsproblemerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

14 timer 22 minutter siden #1302 af Mas
Ja, meget enig.

Hvis prisen virkelig er tættere på €80 mio, synes jeg også godt, man kan retfærdiggøre, at Real Madrid ikke køber ham.

Jeg ville personligt stadig tage chancen, fordi Rodri kan gøre en kæmpe forskel her og nu og være med til at afgøre ligaen. Det skal vægtes meget højt.

Men jeg kan samtidig godt forstå betænkelighederne ved at bruge €80 mio. på en spiller i hans alder og med hans skadeshistorik — især når vi trods alt allerede har Tchouaméni på positionen.

14 timer siden #1303 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27
Man kan retfærdiggøre det, hvis man faktisk også har alternativer man vil gå efter. Hvis man først er blevet interesseret i Rodri efter VM, og ikke har en plan B, så har man heller ikke haft andre i tankerne. Og det vidner jo om klubben ikke ser det som et problem som vi gør.
Og skal vi virkelig snakke om økonomisk fornuft når vi køber en så dyr venstre back, på trods af vi stadig har en fornuftig back. Eller Diomande til den pris efter én god sæson. Konate står også med en mega høj løn, uden at det for nogen lyder som en sikker spiller til start 11.
Lad os håbe de alle bliver gode, men ingen af dem er uden risiko. Det er altså bare en dårlig undskyldning fra klubben.

Sidste redigering: 13 timer 44 minutter siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

13 timer 10 minutter siden #1304 af El Siete

NadaMás post=199265 skrev: ​Jeg er stadig ekstremt skuffet.
Den konkurrencemæssige fordel ved at have Rodri, er bestemt 80M værd - selvfølgelig betinget af at han overordnet er kampdygtig, men altså ..
Synes de her “second thoughts” som nogen nævner, med hans alder, skadeshistorik etc., er lidt søgte. Han har haft en grum skade, samt lidt mindre, og derudover har han bare været fantastisk.

Barca må være store favoritter.
Selvom Real på papiret står stærkere end forrige sæson, er der stadig samme midtbane, samt Vini/Mbappé. 

Håber at Arda kan gøre sig gældende i en dobbeltpivot. Dertil kan man håber at Diomandé løser nogle af angrebsproblemerne.

​Er Real Madrid den eneste af de store klubber der ikke tager sin midtbane seriøst, hvor de andre har fundet ud af at det er vejen til succes? Føler lidt at vi hænger i fortiden, så længe vi har en fantastisk fronttrio, er alt andet ligegyldigt. 

Tænker også Barcelona er favoritter af den grund. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

13 timer 6 minutter siden #1305 af El Siete

NickyMad post=199267 skrev: Man kan retfærdiggøre det, hvis man faktisk også har alternativer man vil gå efter. Hvis man først er blevet interesseret i Rodri efter VM, og ikke har en plan B, så har man heller ikke haft andre i tankerne. Og det vidner jo om klubben ikke ser det som et problem som vi gør.
Og skal vi virkelig snakke om økonomisk fornuft når vi køber en så dyr venstre back, på trods af vi stadig har en fornuftig back. Eller Diomande til den pris efter én god sæson. Konate står også med en mega høj løn, uden at det for nogen lyder som en sikker spiller til start 11.
Lad os håbe de alle bliver gode, men ingen af dem er uden risiko. Det er altså bare en dårlig undskyldning fra klubben.

​Ja, lige præcis. Der var ingen plan for midtbanen, så blev Rodri interessant pga. VM og pres fra fansene, men klubben tøvede, han valgte Barcelona og vi er nu tilbage til at der igen ingen plan er. Og det er tredje sæson i streg, det er under alt kritik. Siden Kroos smuttede har vi brugt 300-400M på offensiven, mens vi har hentet en gratis Bernardo Silva til midtbanen. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam, NickyMad

13 timer 5 minutter siden #1306 af El Siete

Siempre Madrid post=199264 skrev:

El Siete post=199262 skrev: ​Men 80M er bare rigtig mange penge når de mest af alt har brug for en angriber. Egentlig burde de samle hele det spanske landshold og hente Oyarzabal og Laporte, plus Rodri. 

​Det er lidt ærgerligt for Rodri, hvis han har malet sig op i et hjørne, hvor han til sidst kan blive tvunget til at blive i City, hvis Barcelona alligevel ikke kan gennemføre handlen. Eller........i virkeligheden er det mest ærgerligt for os.

​Det er mest ærgerligt for os, vi har det største behov. Barcelona kan hente ham gratis næste sommer, og indtil da, overlever de fint med hvad de har.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

12 timer 52 minutter siden #1307 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27
Hele vores sæson afhænger nok af, om Barca får løst deres 9'er problem og fundet en eventuel erstatning for Araujo. Det er i hvert fald det, jeg sætter min lid til, mere end at vi pludselig skulle få løst vores egne problemer.

Hvis vi slutter tredje sæson i træk slutter uden et trofæ, samtidig med at vi ikke engang har forsøgt at adressere det mest åbenlyse problem, forstår jeg simpelthen ikke, hvordan man kan kalde sig fan og stadig undlade at kritisere Perez.

11 timer 28 minutter siden #1308 af Mas
​Måske de sidste linjer er lidt kastet ud, men jeg synes, der er ret langt fra ikke at være kritisk nok over Rodri/midtbanen til, at man nærmest ikke kan kalde sig fan.

Jeg synes også, klubben fortjener kritik for ikke at have en tydelig plan for midtbanen, og jeg ville personligt gerne have taget chancen med Rodri.

Men jeg synes samtidig, at kritikken af Florentino nogle gange bliver lidt unuanceret. Man kan godt mene, at klubben har håndteret det her dårligt, uden at det nødvendigvis betyder, at den sportslige ledelse generelt er håbløs.

Leveret af Kunena Forum