Sæsonen 26-27

2 timer 5 minutter siden #1333 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=199298 skrev: På trods af megen beskeden modstand har vi spillet endnu en sløv træningskamp.

Og når man kigger på Mourinho skabe sig på sidelinjen er det svært at forestille sig, at spillerne skulle lægge deres attituder fra sig.

​Jep, det kommer til at blive en lang sæson, med en masse hårdt tilkæmpede 1-0 sejre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 time 55 minutter siden #1334 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Kan vi i det mindste forsøge at leje Camavinga ud?
Han kan jo ikke tæmme bolden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 time 28 minutter siden #1335 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 26-27
Jeg så ikke lige kampen, men tror vi kommer til at være godt kørende i ligaen. De store problematikker kommer først på prøve i de store kampe, når holdet kommer til at blive udfordret på: organisation/presspil (eller mangel af samme), nogle spilleres manglende evner på bolden og en lille svaghed på højre back/center backen.

1 time 10 minutter siden #1336 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 26-27
​for min skyld gerne 1-0 cattenaccio stil hvis det ender med et mesterskab og CL 🙂

1 time 8 minutter siden #1337 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27

mohbar post=199304 skrev: ​for min skyld gerne 1-0 cattenaccio stil hvis det ender med et mesterskab og CL 🙂

​Bestemt.

Men vi forsvarer jo heller ikke engang godt. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

23 minutter siden #1338 af Dragam

Fondo_Sur post=199302 skrev: Jeg så ikke lige kampen, men tror vi kommer til at være godt kørende i ligaen. De store problematikker kommer først på prøve i de store kampe, når holdet kommer til at blive udfordret på: organisation/presspil (eller mangel af samme), nogle spilleres manglende evner på bolden og en lille svaghed på højre back/center backen.

​"men tror vi kommer til at være godt kørende i ligaen"

Baseret på hvad ?

22 minutter siden #1339 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæsonen 26-27
​Truppen er der jo til det, foruden den rolige leder på midten.
Min største anke er ved, om Mou kan få alle de her spillere til at fungere som en reel enhed. Endnu mere nu, hvor truppen er blevet noget dybere, og at nogle store navne kommer til at bruge meget tid på bænken. 
Kan han få Vini til at deltage i defensiven, så tror jeg at sæsonen kan blive positiv. 

Jeg er omvendt lidt bange for, at omklædningsrummet er for giftigt, og at der kommer en modreaktion på Mou. I så fald, er al håb tabt.

Synes ikke der var noget at konkludere ud fra aftenens kamp. Nogle gjorde det bedre end andre, men alle kørte cruise-control.

19 minutter siden #1340 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 26-27

Dragam post=199306 skrev:

Fondo_Sur post=199302 skrev: Jeg så ikke lige kampen, men tror vi kommer til at være godt kørende i ligaen. De store problematikker kommer først på prøve i de store kampe, når holdet kommer til at blive udfordret på: organisation/presspil (eller mangel af samme), nogle spilleres manglende evner på bolden og en lille svaghed på højre back/center backen.

​"men tror vi kommer til at være godt kørende i ligaen"

Baseret på hvad ?

​Motivation, new manager bounce og nogle store individuelle præstationer. 

16 minutter siden #1341 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæsonen 26-27
Alt empiri og erfaring siger mig, at resultater og spil fra træningskampe som dem i dag er ligegyldige og ikke siger noget om den kommende sæson, da det udelukkende handler om at komme i gang fysisk samt opdage og rette børnefejl.

Det er reelt først efter 15-25 officielle kampe, at man først kan få en fornemmelse af, hvor truppens kvaliteter ligger i sæsonen. Jeg venter derfor med at bedømme.

Hvad angår Mbappe, kan man ikke kritisere ham. Han har scoret de mål, han skulle de to sidste sæsoner på sin position i spidsen. Det er til gengæld Vinicius, der er gået ned, selvom han har beholdt sin favoritplads i venstrekanten. Hvordan det kommer til at gå næste sæson med Diomande på højresiden, der vil strække modstanderens forsvar, finder vi ud af. Måske Mourinho også vil spille enten Guler eller Silva for at have en vis boldbesiddelse og/eller mere kreativitet. Eller måske ikke.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 15 minutter siden ved Kasillas.

11 minutter siden #1342 af Dragam

Kasillas post=199309 skrev: Alt empiri og erfaring siger mig, at resultater og spil fra træningskampe som dem i dag er ligegyldige og ikke siger noget om den kommende sæson, da det udelukkende handler om at komme i gang fysisk samt opdage og rette børnefejl.

Det er reelt først efter 15-25 officielle kampe, at man først kan få en fornemmelse af, hvor truppens kvaliteter ligger i sæsonen. Jeg venter derfor med at bedømme.

Hvad angår Mbappe, kan man ikke kritisere ham. Han har scoret de mål, han skulle de to sidste sæsoner på sin position i spidsen. Det er til gengæld Vinicius, der er gået ned, selvom han har beholdt sin favoritplads i venstrekanten. Hvordan det kommer til at gå næste sæson med Diomande på højresiden, der vil strække modstanderens forsvar, finder vi ud af. Måske Mourinho også vil spille enten Guler eller Silva for at have en vis boldbesiddelse og/eller mere kreativitet. Eller måske ikke.

​Mbappe er på papiret blevet placeret i spidsen... i praktis er han alle andre steder - navnligt på venstrekanten. Og netop derfor spiller vini langt dårligere, når mbappe også er på banen... simpelthen fordi de optager samme rum.

Alle mbappes mål er scoret på løb i dybden, eller trækken ind i banen fra venstre kanten, og afslutte på kanten af straffesparks feltet. Derimod scorer han ingen, som i INGEN, 9er mål... og førnævnte mål kunne han sagtens score med udgangspunkt i venstre side, hvor han burde ligge.

Leveret af Kunena Forum