Sæsonen 26-27
1 time 32 minutter siden #1345
af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Der var nogle ganske fine perspektiver i kampen i går.
Vi så eksempelvis hvordan Silva tog taktstokken i anden halvleg. Han gjorde sig selv til det naturlige omdrejningspunkt i anden halvleg. Giv ham 10 kampe centralt og så skal han nok blive helt Vitinha-agtig.
Guler var placeret tættere på modstanderens felt i første halvleg. Det fungerede ikke. Han skal konkurrere med Silva om den dybereliggende position. Men der tror jeg til gengæld han han lære meget af Silvas rutine.
Carreras var mere med i spillet end han plejer og ligner en som vil konkurrere med Cucurella.
Espi skal nok score sine mål. Han ser ud til at være skarp på afslutninger.
Vi så eksempelvis hvordan Silva tog taktstokken i anden halvleg. Han gjorde sig selv til det naturlige omdrejningspunkt i anden halvleg. Giv ham 10 kampe centralt og så skal han nok blive helt Vitinha-agtig.
Guler var placeret tættere på modstanderens felt i første halvleg. Det fungerede ikke. Han skal konkurrere med Silva om den dybereliggende position. Men der tror jeg til gengæld han han lære meget af Silvas rutine.
Carreras var mere med i spillet end han plejer og ligner en som vil konkurrere med Cucurella.
Espi skal nok score sine mål. Han ser ud til at være skarp på afslutninger.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1 time 13 minutter siden #1346
af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæsonen 26-27
Ja udover Bernardo, som viser sig flot frem og står til at blive en nøglefigur i denne sæson, så virker Espí også enormt skarp når han får chancen. Scorer igen i går med fuld træfsikkerhed, men er uheldig at han lige er et par centimeter offside. Jeg tror, han kommer til at sikre os nogle vigtige point i løbet af sæsonen.
Sidste redigering: 1 time 12 minutter siden ved Realex.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen