Sæsonen 26-27

15 timer 20 minutter siden #1237 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=199155 skrev: Hvorfor spiller Huijsen egentlig ikke?

​"Real Madrid defender Dean Huijsen is currently dealing with a minor muscle issue in his right leg. "
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

15 timer 5 minutter siden #1238 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=199149 skrev:

Matamoro post=199148 skrev: Det kan godt være at bagkæden ikke er fra øverste hylde, men alle hold der angriber den bagkæde, kommer til at være bevidste om at de hurtigt kan løbe ind i kniven. Vini, Mbappe og Diomandes fart og driblestyrke er i sig selv et forsvar. Vi kan hertil tilføje Dumfries. Det er livsfarligt at miste bolden med mange mand fremme når man møder Real Madrid der nu kan angribe i begge sider af banen.
Af samme årsag tror jeg heller ikke at Rodri var så nødvendig for opspillet. Alene fordi vi kan angribe over begge fløje vil spillet blive mere balanceret og mindre låst. 

Hvordan gik det da vi havde Rodrygo, Mbappé og Vini oppe foran?
Det er jo ikke noget nyt at vi har hurtige folk oppe foran.

​Rodrygo har da aldrig været en trussel i den højreside.

15 timer 5 minutter siden #1239 af Dragam
Valverde viser præcis hvorfor han ikke hører til på midtbanen... han har simpelthen ikke overblikket eller teknikken til at ligge der.

Han har ironisk nok meget samme profil som dumfries, og højreback burde være det eneste sted han fik et sted i startopstillingen hos real madrid, hvis overhoved.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

15 timer 2 minutter siden #1240 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 26-27

Dragam post=199158 skrev: Valverde viser præcis hvorfor han ikke hører til på midtbanen... han har simpelthen ikke overblikket eller teknikken til at ligge der.

Han har ironisk nok meget samme profil som dumfries, og højreback burde være det eneste sted han fik et sted i startopstillingen hos real madrid, hvis overhoved.

​Han får virkelig Camawinga til at se god ud. 

14 timer 54 minutter siden #1241 af Dragam

elle44 post=199159 skrev:

Dragam post=199158 skrev: Valverde viser præcis hvorfor han ikke hører til på midtbanen... han har simpelthen ikke overblikket eller teknikken til at ligge der.

​Han får virkelig Camawinga til at se god ud. 

​Camavinga er 20 gange mere egnet til at være på vores midtbane - hvis han bare kan stoppe hans kortslutninger, og være mere fokuseret.

14 timer 50 minutter siden #1242 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Meget pænt mål af de to youngsters. 

Er jeg den eneste der undrer mig over at Mourinho sidder helt passivt på sin bænk og skriver ned? Som ny træner ville jeg da ud og sætte mit præg og dirigere lidt. Som minimum vise at man var engageret i kampen. 

14 timer 48 minutter siden #1243 af Dragam
Man kan dælme godt se, at Dumfries ikke er så hurtig som han har været.

14 timer 43 minutter siden #1244 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 26-27
​Arda Güler får en nøglerolle på det her hold. stort set alt offensiv kreativitet kommer fra ham
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

14 timer 43 minutter siden #1245 af Dragam

mohbar post=199163 skrev: ​Arda Güler får en nøglerolle på det her hold. stort set alt offensiv kreativitet kommer fra ham

​Han burde få en rolle. Men jeg tror at han får en meget begrænset rolle, når alle er tilbage fra ferie.

14 timer 39 minutter siden #1246 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæsonen 26-27

Dragam post=199164 skrev:

mohbar post=199163 skrev: ​Arda Güler får en nøglerolle på det her hold. stort set alt offensiv kreativitet kommer fra ham

​Han burde få en rolle. Men jeg tror at han får en meget begrænset rolle, når alle er tilbage fra ferie.

​Det positive er at Mou i modsætning til fx Ancelotti, er kendt for at belønne flid. Så fortsætter han med at træne og spille godt så får han spilletid.
Valverde, Camavinga mfl. Er ikke fredet mere 
Sidste redigering: 14 timer 39 minutter siden ved mohbar.

14 timer 22 minutter siden #1247 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27

​Det bekymrer mig at han bruges på hvad vi må formode er Judes plads. Men jeg kan lægge for meget i det. 
Han bør få en nøglerolle. Han er med i det hele og holder et dejligt tempo i spillet 

14 timer 21 minutter siden #1248 af Dragam
Jeg var lige væk, var det et godt mål espi scorede ?

Leveret af Kunena Forum