Sæsonen 26-27
"Real Madrid defender Dean Huijsen is currently dealing with a minor muscle issue in his right leg. "Ramos4 post=199155 skrev: Hvorfor spiller Huijsen egentlig ikke?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Rodrygo har da aldrig været en trussel i den højreside.Ramos4 post=199149 skrev:
Hvordan gik det da vi havde Rodrygo, Mbappé og Vini oppe foran?Matamoro post=199148 skrev: Det kan godt være at bagkæden ikke er fra øverste hylde, men alle hold der angriber den bagkæde, kommer til at være bevidste om at de hurtigt kan løbe ind i kniven. Vini, Mbappe og Diomandes fart og driblestyrke er i sig selv et forsvar. Vi kan hertil tilføje Dumfries. Det er livsfarligt at miste bolden med mange mand fremme når man møder Real Madrid der nu kan angribe i begge sider af banen.
Af samme årsag tror jeg heller ikke at Rodri var så nødvendig for opspillet. Alene fordi vi kan angribe over begge fløje vil spillet blive mere balanceret og mindre låst.
Det er jo ikke noget nyt at vi har hurtige folk oppe foran.
Han har ironisk nok meget samme profil som dumfries, og højreback burde være det eneste sted han fik et sted i startopstillingen hos real madrid, hvis overhoved.
Han får virkelig Camawinga til at se god ud.Dragam post=199158 skrev: Valverde viser præcis hvorfor han ikke hører til på midtbanen... han har simpelthen ikke overblikket eller teknikken til at ligge der.
Han har ironisk nok meget samme profil som dumfries, og højreback burde være det eneste sted han fik et sted i startopstillingen hos real madrid, hvis overhoved.
Camavinga er 20 gange mere egnet til at være på vores midtbane - hvis han bare kan stoppe hans kortslutninger, og være mere fokuseret.elle44 post=199159 skrev:
Han får virkelig Camawinga til at se god ud.Dragam post=199158 skrev: Valverde viser præcis hvorfor han ikke hører til på midtbanen... han har simpelthen ikke overblikket eller teknikken til at ligge der.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Er jeg den eneste der undrer mig over at Mourinho sidder helt passivt på sin bænk og skriver ned? Som ny træner ville jeg da ud og sætte mit præg og dirigere lidt. Som minimum vise at man var engageret i kampen.
Han burde få en rolle. Men jeg tror at han får en meget begrænset rolle, når alle er tilbage fra ferie.mohbar post=199163 skrev: Arda Güler får en nøglerolle på det her hold. stort set alt offensiv kreativitet kommer fra ham
Det positive er at Mou i modsætning til fx Ancelotti, er kendt for at belønne flid. Så fortsætter han med at træne og spille godt så får han spilletid.Dragam post=199164 skrev:
Han burde få en rolle. Men jeg tror at han får en meget begrænset rolle, når alle er tilbage fra ferie.mohbar post=199163 skrev: Arda Güler får en nøglerolle på det her hold. stort set alt offensiv kreativitet kommer fra ham
Valverde, Camavinga mfl. Er ikke fredet mere
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det bekymrer mig at han bruges på hvad vi må formode er Judes plads. Men jeg kan lægge for meget i det.mohbar post=199163 skrev: Arda Güler får en nøglerolle på det her hold. stort set alt offensiv kreativitet kommer fra ham
Han bør få en nøglerolle. Han er med i det hele og holder et dejligt tempo i spillet