Sæsonen 26-27

5 timer 27 minutter siden #1513 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27

NickyMad post=199510 skrev:

Matamoro post=199505 skrev: En spiller som Espi kunne blive en løsning for en spiller som Trent. Han har pludselig en spiller i feltet at sigte efter med sine indlæg. Det ville også være guld værd for Bellingham at jage anden bolde når den bliver spillet op på Espi. Det er sådan noget som han ikke får fra Mbappe.

Med Espi ligner det faktisk at Real Madrid kan komme til at score nogle lette mål. Det var det største problem med Xabi. Det var alt for teoretisk. Alle hans systemer skabte ikke chancer. Det var kun Mbappe som scorede mål.

​Det lyder alt sammen meget fint, men vi ved også hvor meget Espi kommer til at spille når vi først for alvor kommer i gang. Klubben forlænger ikke Vini til den løn for at sætte ham på hold 2, så ryger Mourinho først. Mbappe og Vini kommer til at blive sparet minimalt.

​Præcis. Som jeg også skrev tidligere, bliver det spændende hvem der bliver hevet ud når Espi skal ind til sidst i en kamp.
Formentlig Diomande. Og så må man spille mere asymmetrisk. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 timer 19 minutter siden #1514 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæsonen 26-27
Mbappe ser brandvarm ud! Han kommer til at få den bedste sæson

5 timer 8 minutter siden #1515 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=199511 skrev:

NickyMad post=199510 skrev:

Matamoro post=199505 skrev: En spiller som Espi kunne blive en løsning for en spiller som Trent. Han har pludselig en spiller i feltet at sigte efter med sine indlæg. Det ville også være guld værd for Bellingham at jage anden bolde når den bliver spillet op på Espi. Det er sådan noget som han ikke får fra Mbappe.

Med Espi ligner det faktisk at Real Madrid kan komme til at score nogle lette mål. Det var det største problem med Xabi. Det var alt for teoretisk. Alle hans systemer skabte ikke chancer. Det var kun Mbappe som scorede mål.

​Det lyder alt sammen meget fint, men vi ved også hvor meget Espi kommer til at spille når vi først for alvor kommer i gang. Klubben forlænger ikke Vini til den løn for at sætte ham på hold 2, så ryger Mourinho først. Mbappe og Vini kommer til at blive sparet minimalt.

​Præcis. Som jeg også skrev tidligere, bliver det spændende hvem der bliver hevet ud når Espi skal ind til sidst i en kamp.
Formentlig Diomande. Og så må man spille mere asymmetrisk. 

​Espi på højrekanten, ligesom med Garcia... lol...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

5 timer 3 minutter siden #1516 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=199509 skrev: Jeg håber at Mourinho tør starte Güler.
Så må Jude jo spille sig på holdet.

Og så glæder jeg mig til at se mere til Diomande.
Det at have en trussel i begge sider er jo fandme en luksus, der ikke altid er Madrid-fans forundt.

​Ihvertfald ikke siden perez blev præsident... der handler det kun om navne og image, og zero om holdets sammensætning og balance...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 timer 39 minutter siden #1517 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 26-27
​Jeg har aldrig haft så lidt forventninger til en sæson som jeg har til den her sæson. Jeg syntes det har været et katastrofalt dårligt transfervindue. Vi skulle have købt Rodri til at få styr på vores midtbane. Nu har vi for 3. Sæson i træk ikke købt en erstatning for Kroos. Og gudhjælpemig om Barca ikke napper verdens bedste midtbanespiller til deres i forvejen fremragende midtbane lige for næsen af os. Når vi møder dem kommer vi til at løbe efter bolden i 90 minutter. Det eneste tidspunkt vi får bolden er når vi skal hente den ud af målet og give den op fra midten. Det er en gigantisk skandale at Perez fucker den her transfer op. Sikkert fordi det var Enrique Riquelmes transferløfte hvis han blev valgt at Perez ikke gider hente ham.
Men godt vi fik forlænget med Vini. Det havde ikke været til at bære hvis Mbappe og Vini ikke fik lov til at fortsætte deres fremragende samarbejde. 

Leveret af Kunena Forum