Sæsonen 26-27
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg håber, at Mourinho kan vække noget stolthed i denne trup, for der er masser af potentiale, som slet ikke er kommet til udfoldelse i de senere år. Vamos!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Ikke dig :)Estadio Santiago Bernabéu post=199619 skrev: Hvem er ‘ham båndoptageren’?
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Personligt var jeg meget frustreret over at se Mourinho tilbage og mit syn på hvad han står for. Men opstarten, de meldinger som er kommet og dele af måden vi har spillet på har skubbet mine forventninger i en mere positiv retning.Siempre Madrid post=199620 skrev: Nej, hvor har jeg været kritisk, bekymret og fortvivlet over Real Madrid i de seneste måneder (mindst), men i morgen indledes en ny sæson og der breder sig efterhånden en varm følelse i min krop. Ikke fordi jeg nødvendigvis er 100% overbevist om, at vi kommer til at skovle titler ind, men fordi det trods alt er mit elskede Real Madrid.
Jeg håber, at Mourinho kan vække noget stolthed i denne trup, for der er masser af potentiale, som slet ikke er kommet til udfoldelse i de senere år. Vamos!
Benitez sagde dog også rigtig mange gode ting :D
Vi må se
Hvis man gentager sine konstante angreb på alt hvad Vini gør eller ikke gør på banen, så er man ikke en båndoptager. Hvis man fastholder kritikken af den ensidighed i forhold til Vini her på siden, så er man en båndoptager.NachoFernández post=199621 skrev:
Ikke dig :)Estadio Santiago Bernabéu post=199619 skrev: Hvem er ‘ham båndoptageren’?
Det sjove er at jeg ikke engang er den store fan af Vini. Jeg er ikke fan af nogle spillere. For min skyld kunne man godt sælge ham, men det virker som om folk er besat af Vini når 80 procent af alle opslag handler om Vini hver gang Real Madrid spiller en kamp. Det er nok bare den besættelse der er ret trættende i længden.