Sæsonen 26-27

2 dage 22 timer siden #241 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæsonen 26-27
​Så er vi klar til flere år med det samme lort!! Nå nej, Mourinho, Konate og 6 års kontraktforlængelse til Vini - så er vi klar til at udfordre Europas bedste hold 🤡 Ville ha elsket at set en reel sportslig ledelse i klubben, med visioner og en moderne tilgang - og en Haaland som bomber løs. Nu glæder jeg mig til mere Trent, Tchoua, Mendy og Vini - det skal nok blive fedt 😆
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 dage 22 timer siden #242 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27
​Synes det er helt fair at Perez både udskriver valg, ikke gider debattere osv, for det er jo sådan spillereglerne er. Så er det op til medlemmerne at lave en vurdering af om de vil have en kujon som præsident eller en rimelig ukendt og ret bombastisk (baseret på valgløfter) kandidat som måske har skudt lidt med løst krudt hvad angår spillere og trænere som han vil hente. 

Medlemmerne valgte kujonen til, men jeg synes det fortæller noget at det alligevel blev SÅ tæt. Det må trods alt betyde at der er behov for nytænkning og en anden retning end hidtil siden så mange procenter går med en kandidat der vist ikke helt kunne leve op til sine løfter, hvis man tager alle afvisningerne for gode varer. Jeg tænker heller ikke, at det nødvendigvis var målet for Riquelme at vinde denne gang. Måske var det drømmen, men nu ved man hvem han er og nu har han 4 år (eller 1 hvis Perez laver samme nummer :D) til at arbejde stå endnu stærkere. 

Jeg ved ikke så meget om socios og dynamikken, men kunne dette skabe en del røre eller kaos? Jeg kunne godt forestille mig at Perez på sine dybt senile dage ser spøgelser overalt og nok skal skyde offentligt mod de medlemmer som har stemt den modsatte vej. 

Vi løber i hvert fald i den direkte modsatte vej end jeg havde håbet på. Konservativ træner uden et offensivt koncept, prøver at støvsuge billige eller gratis spillere ind som ikke behøver være en specifik profil og den samme stædige og naive tilgang til tingene og den konkurrence som både er der nationalt og i resten af Europa. Jeg får nogle af de dårlige Juventus vibes. 

2 dage 21 timer siden #243 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 26-27
​Over 1/3 af stemmerne til Riquelme, det synes jeg alligevel er flot og han ligger rigtig godt til valget i 2030. Samtidig kan han bruge de næste fire år på at kritisere Perez så snart det går en smule skævt, og bedre planlægge sit kandidatur til næste gang.

Der er nu masser af pres på Perez til den kommende sæson, en tredje sæson uden titler er simpelthen ikke acceptabelt. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 dage 21 timer siden #244 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27

NachoFernández post=197313 skrev: ​Synes det er helt fair at Perez både udskriver valg, ikke gider debattere osv, for det er jo sådan spillereglerne er. Så er det op til medlemmerne at lave en vurdering af om de vil have en kujon som præsident eller en rimelig ukendt og ret bombastisk (baseret på valgløfter) kandidat som måske har skudt lidt med løst krudt hvad angår spillere og trænere som han vil hente. 

Medlemmerne valgte kujonen til, men jeg synes det fortæller noget at det alligevel blev SÅ tæt. Det må trods alt betyde at der er behov for nytænkning og en anden retning end hidtil siden så mange procenter går med en kandidat der vist ikke helt kunne leve op til sine løfter, hvis man tager alle afvisningerne for gode varer. Jeg tænker heller ikke, at det nødvendigvis var målet for Riquelme at vinde denne gang. Måske var det drømmen, men nu ved man hvem han er og nu har han 4 år (eller 1 hvis Perez laver samme nummer :D) til at arbejde stå endnu stærkere. 

Jeg ved ikke så meget om socios og dynamikken, men kunne dette skabe en del røre eller kaos? Jeg kunne godt forestille mig at Perez på sine dybt senile dage ser spøgelser overalt og nok skal skyde offentligt mod de medlemmer som har stemt den modsatte vej. 

Vi løber i hvert fald i den direkte modsatte vej end jeg havde håbet på. Konservativ træner uden et offensivt koncept, prøver at støvsuge billige eller gratis spillere ind som ikke behøver være en specifik profil og den samme stædige og naive tilgang til tingene og den konkurrence som både er der nationalt og i resten af Europa. Jeg får nogle af de dårlige Juventus vibes. 

​Det kontroversielle ved det, som der i øvrigt slet ikke er blevet snakket om, er jo at han udover at give Riquelme utroligt lidt tid til forberedelse, køber 2 år mere til sig selv. Det synes jeg er utroligt fejt og urimeligt.
Tænk et scenari hvor valget ikke var udskrevet, man havde endnu en elendig sæson, og dernæst skulle til at gå til valg, hvor Riquelme også havde haft tid til at snakke med spillere, trænere, snakke sin sag. Perez havde jo aldrig nogensinde vundet. Jeg siger ikke han har gjort det med det i tankerne, men det er jo meget belejligt at han nu har 4 år mere. Bliver næste sæson dårlig, skidt pyt, der er stadig 3 år til at vende på det.

Sidste redigering: 2 dage 21 timer siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

2 dage 20 timer siden #245 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Sæsonen 26-27

NickyMad post=197315 skrev:

NachoFernández post=197313 skrev: ​Synes det er helt fair at Perez både udskriver valg, ikke gider debattere osv, for det er jo sådan spillereglerne er. Så er det op til medlemmerne at lave en vurdering af om de vil have en kujon som præsident eller en rimelig ukendt og ret bombastisk (baseret på valgløfter) kandidat som måske har skudt lidt med løst krudt hvad angår spillere og trænere som han vil hente. 

​Det kontroversielle ved det, som der i øvrigt slet ikke er blevet snakket om, er jo at han udover at give Riquelme utroligt lidt tid til forberedelse, køber 2 år mere til sig selv. Det synes jeg er utroligt fejt og urimeligt.
Tænk et scenari hvor valget ikke var udskrevet, man havde endnu en elendig sæson, og dernæst skulle til at gå til valg, hvor Riquelme også havde haft tid til at snakke med spillere, trænere, snakke sin sag. Perez havde jo aldrig nogensinde vundet. Jeg siger ikke han har gjort det med det i tankerne, men det er jo meget belejligt at han nu har 4 år mere. Bliver næste sæson dårlig, skidt pyt, der er stadig 3 år til at vende på det.

​Tja. Du kan også vende den om og sige, at han jo sætter de to kommende år på spil ved at udskrive valg. Jeg tænker at det er meget svært for Riquelme men kunne han få så meget som et kryptisk svar ud af Haaland og Klopp efter annonceringen, så havde han sikkert taget den hjem. For større var forskellen jo ikke. Det er jo sådan spillereglerne er. Og så vil jeg da ved gud håbe, at Riquelme var begyndt på forberedelserne selvom han sikkert ikke var langt nok, for det er jo rettidig omhu, og så vil jeg nødig have en præsident der ikke er forberedt på uforudsete ting. 

Hvis næste sæson bliver sløj, så kommer vi op på 3 trænere i streg hvor det ikke har fungeret og jeg er meget sikker på, at hvis resultaterne svigter med Mourinho som træner, så skal der nok springe en bombe. Så kører vi på anden sæson med en kæmpe børnehave og et billede af, at der ikke er styr på noget som helst. Så kan det godt være, at han har 3 år til at rette op på det, men så kunne jeg sagtens se, at presset og modstanden blev for stor. 

2 dage 20 timer siden #246 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 26-27
​Godt nok vinder Perez valget, men kan han overleve en 3. sæson uden nogen trofæer?

2 dage 20 timer siden #247 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæsonen 26-27
Perez gav Riquelme (og andre) to uger til at stable et helt projekt på benene + nægtede at stille op til debat.

Det er sgu ikke fair - regler eller ej. Og hov hvem har lavet alle reglerne, som inkluderer at man kan udskrive valg med nærmest ingen varsel og skal kunne stille €185m i garanti?

Perez har har udskrevet lynvalg og dermed købt sig selv 2 år ekstra.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 dage 20 timer siden #248 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 26-27
Folk herinde er rimelig naive. "Hvorfor stillede han ikke op til debat". "Kuuuujon"... "Han havde tabt, hvis han havde givet mere tid til modstanderen"..

Helt ærlig. Sådan er regler. Mette Frederiksen udskriver heller ikke valg på et tidspunkt, hvor S ligger til at tabe. Hun vil med garanti heller ikke stille op til en eneste debat, hvis det kunne gavne hende IKKE at stille op. Sådan noget er altså frivilligt! 

Trump stillede heller ikke op til debatter mod Harris...

Hvor mange af jer havde overhovedet hørt om Requelme? Hvem siger han overhoved vil RM det bedste? Hans kompagne var jo slet ikke imponerende. Eftersigende var hans træner Arteta :D 

Sidste redigering: 2 dage 20 timer siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, NachoFernández

2 dage 20 timer siden #249 af Ramos4

madrid2000 post=197319 skrev: Folk herinde er rimelig naive. "Hvorfor stillede han ikke op til debat". "Kuuuujon"... "Han havde tabt, hvis han havde givet mere tid til modstanderen"..

Helt ærlig. Sådan er regler. Mette Frederiksen udskriver heller ikke valg på et tidspunkt, hvor S ligger til at tabe. Hun vil med garanti heller ikke stille op til en eneste debat, hvis det kunne gavne heller IKKE at stille op. Sådan noget er altså frivilligt! 

Trump stillede heller ikke op til debatter mod Harris...

Hvor mange af jer havde overhovedet hørt om Requelme? Hvem siger han overhoved vil RM det bedste? Hans kompagne var jo slet ikke imponerende. Eftersigende var hans træner Arteta :D 

Ja for regler kan og skal ikke ændres.
Og hvem har lavet de nuværende regler? Hovsa.

Men stærkt du har købt propagandaen omkring at Riquelme ikke skulle Madrid det bedste.
Han har sgu nok været socio i 20 år alene for at vente på dagen, hvor han kan undergrave klubben! 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 2 dage 20 timer siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 dage 20 timer siden #250 af Ramos4

Real HWL post=197317 skrev: ​Godt nok vinder Perez valget, men kan han overleve en 3. sæson uden nogen trofæer?

​Så udskriver han valg til sommer og giver en frist på 4 hverdage til modkandidater kan stille op.
Og sviner dem til fra start af og kobler dem sammen med Calderon og Tebas.

Forholdsvis nemt.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

2 dage 19 timer siden #251 af Ramos4
Hvis man vil pleje egne interesser, så bruger man selvfølgelig reglerne til sin egen fordel, så man kan blive på magten.

Hvis man vil KLUBBEN det bedste og give de socios, som man påstår at kæmpe så meget for, en fair chance for at danne sig et reflekteret indtryk, så kunne man overveje at give en modkandidat mere tid og f.eks. stille op til en enkelt debat eller to - og måske endda undlade at svine ham til fra dag ét.

Hvis man vil pleje egne interesser, så er det klart et godt move at gemme sig bag regler.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Estadio Santiago Bernabéu

2 dage 19 timer siden #252 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæsonen 26-27

Ramos4 post=197321 skrev:

Real HWL post=197317 skrev: ​Godt nok vinder Perez valget, men kan han overleve en 3. sæson uden nogen trofæer?

​Så udskriver han valg til sommer og giver en frist på 4 hverdage til modkandidater kan stille op.
Og sviner dem til fra start af og kobler dem sammen med Calderon og Tebas.

Forholdsvis nemt.

På et eller andet tidspunkt må medlemmerne sku da få nok af at se Barca vinde La Liga og PSG CL...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum