Sæsonen 26-27

2 måneder 16 timer siden #217 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 26-27
Jeg er ret interesseret i at høre folks syn på Carreras og hvordan hans sæson på lidt besynderlig vis har udviklet sig. Det er mærkeligt hvordan han er faldet totalt ud af startopstillingen. Han starter jo sæsonen klasse under Xabi Alonso og bliver af flere herinde inklusive mig selv rost og vurderet til vores bedst sommerindkøb. Nuvel han spiller en pivringe kamp mod Atletico Madrid (5-2), men det er der også andre der gør. Så bliver han også kørt rundt i manegen af Olisé, men det kan undskyldes da Olisé simpelthen bare er ustoppelig den her sæson. Generelt synes jeg ikke Carreras har fortjent at være tredje valg, som han jo er endt som under Arbeloa! I min optik bidrager han helt utrolig meget til den måde jeg gerne ser Real Madrid spille fodbold på og hvad en venstreback i kongeklubben bør repræsentere i form af flair og spillestil. Jeg synes det var helt rigtigt at købe ham og håber virkelig, at Mourinho vil gøre ham til det ubestridte førstevalg, da jeg ser ham spille for os i mange år.

En ting der irriterer mig grænseløst ved Vinicius (surprise så kom det til at handle om Vini igen) er, at han konsekvent aldrig gider at spille Carreras når han gang på gang kommer blæsende i overlappet. Jeg kan tælle på en hånd, hvor mange gange Vini har givet bolden til en fremadstormende Carreras i den her sæson. Det er ikke mange.

Det er besynderligt hvordan grande cojones er faldet ud med stort set samtlige at vores spanske spillere inklusive Carreras. For mig at se spiller en spiller som Carreras hver evig eneste gang når han er fit med de kvaliteter han besidder som fodboldspiller. Han er jo nok også en af de spillere der har lidt under at vi igen er gået tilbage til kamikaze indianer bold efter Alonsos afgang.

Men ville da lige høre hvad folks syn på venstreback situationen er herinde?
Sidste redigering: 2 måneder 16 timer siden ved Madrid777.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 13 timer siden #218 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
180 millioner euro brugt på Carreras, Mastantuono, Trent, Huijsen. Sikke et spild.

Xabi bærer sikkert noget af ansvaret for den transferfadæse, men det burde også få konsekvenser for andre ansvarlige i den sportslige ledelse. Her tænker jeg på Juni Calefat.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 måneder 13 timer siden #219 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæsonen 26-27

Matamoro post=196983 skrev: 180 millioner euro brugt på Carreras, Mastantuono, Trent, Huijsen. Sikke et spild.

Xabi bærer sikkert noget af ansvaret for den transferfadæse, men det burde også få konsekvenser for andre ansvarlige i den sportslige ledelse. Her tænker jeg på Juni Calefat.

​Carreras var bedste signing og fuldstændig outstanding første halve år. Jeg ved ikke hvad der gik galt, men han har ikke ramt niveauet i foråret. At kalde ham et spild allerede nu, er virkelig at stramme den. En ung spiller med masser af potentiale og tilvænningsperiode også.
Huijsen har været mindre imponerende, dog har han vist sit potentiale flere gange. Det er fortsat for tidligt at kalde ham et spild. Det er ikke Fifa det her 

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Franksk

2 måneder 13 timer siden #220 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 26-27
​Ja, jeg forstår heller ikke hvad der skete. Tænker det må være noget internt, for han er da klart vores bedste venstre-back. Selvfølgelig har han haft et par svære kampe, men det har alle vores spillere da. Ja, han blev kørt over af Olise, som han også åbenbart skulle håndtere helt alene rent taktisk. Det kunne han så ikke. Men han har også pakket Yamal i to kampe, lad os ikke glemme det.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 måneder 11 timer siden #221 af Madridista02
Noget helt andet:
Spanien har for første gang udtaget en hold uden en spiller fra Real Madrid. Fadæsen er totalt i hovedstaden med denne kulmination, et resultat af Perez' elendighed. Jeg beder til at han er fortid snart, en helt forfærdelig præsident der har ødelagt hele klubben.

2 måneder 10 timer siden #222 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 26-27
Spaniens landstræner er fandme også farvet. Gavi? Han har altså spillet 12 kampe denne sæson, og har generelt ikke været god i meget lang tid.

Med det sagt, så er vores spanske spillere bare ikke bedre.

2 måneder 10 timer siden #223 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæsonen 26-27
Ser det som en fordel for vores spillere og den kommende træner. Så får spillerne for en gangs skyld en pause. Det havde nok gavnet Xabi & truppen hvis vi ikke havde haft den klub VM og en ordentlig opstart.

Sidste redigering: 2 måneder 10 timer siden ved NickyMad.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 måneder 9 timer siden #224 af Madridista02

Madrid1998 post=196988 skrev: Spaniens landstræner er fandme også farvet. Gavi? Han har altså spillet 12 kampe denne sæson, og har generelt ikke været god i meget lang tid.

​Måske farvet af at de var en del af det hold han vandt EM med. Gavi er irriterende god desværre. Han er beskidt og en spiller man kun holder af, hvis man holder med hans hold. Men han er dygtig og har også været god siden han kom tilbage fra sin skade. Vores midtbane blev løbet over af ham i seneste El Classico.

2 måneder 9 timer siden #225 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæsonen 26-27

Madrid1998 post=196988 skrev: Spaniens landstræner er fandme også farvet. Gavi? Han har altså spillet 12 kampe denne sæson, og har generelt ikke været god i meget lang tid.

Helt enig i det første du siger. Det spanske landshold spiller meget som Barcelona, og derfor har der også altid været en bias der. Hvilket er fint nok, men nogen gange bliver det også bare lidt komisk. Som at Gavi er udtaget.

Ifht vores spillere forstår jeg ikke helt at Huijsen og Carreras ikke er udtaget. Carreras har godt nok svær konkurrence imod Cucurella og Grimaldo. Men førstnævnte har jo haft en forfærdelig sæson med Chelsea, men er måske udtaget på erfaring? Grimaldo har heller ikke haft en speciel god sæson for Leverkusen, men er trods alt stadig en af de bedste spillere på det hold, så det giver mening. Man kan da argumentere hvorfor Carreras ikke er med, især fordi Arbeloa så sig sur på ham og ikke spillede ham her anden halvdel af sæsonen. Store cojones!

Huijsen har jeg svært ved at finde argumenter for ikke skulle være med. Cubarsi og Laporte... okay, de ikke meget bedre imo, men fair nok. Eric Garcia? Marc Pubil?? Der ikke engang spiller fast i Atletico Madrid. Det kommer til at virke ret anti-Real Madrid må jeg sige.

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 9 timer siden #226 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 26-27
Carreras er god indenfor et fast koncept hvor venstrefløj trækker med ned og dækker af. Men i en klub som Real Madrid vil der altid være nogle situationer hvor man som forsvars spiller selv skal klare det hele. Der mangler han fart og fysik.

Huijsen har været meget skuffende. Han startede lovende, men jeg at det er svært at se ham som topspiller. Han skaber flere problemer end han løser
Sidste redigering: 2 måneder 9 timer siden ved Matamoro.

2 måneder 9 timer siden #227 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæsonen 26-27

Madridista02 post=196990 skrev:

​Måske farvet af at de var en del af det hold han vandt EM med. Gavi er irriterende god desværre. Han er beskidt og en spiller man kun holder af, hvis man holder med hans hold. Men han er dygtig og har også været god siden han kom tilbage fra sin skade. Vores midtbane blev løbet over af ham i seneste El Classico.

​Gavi irriterende god? Jeg tror ikke vi har set de samme kampe.

Gavi har alle dage været alt for hypet. Jeg forudser, at han spiller i Sevilla/betis indenfor 4-5 år. Måske Atlético, hvis han er heldig.

Han lever af at være la masia spiller spiller. Fermin er langt bedre.

De la Fuente og Enrique før ham var begge biased overfor Real.

Luis Enrique valgte bogstaveligt Eric Garcia til vm 2022 fremfor Nacho.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 måneder 8 timer siden #228 af Madridista02

Madrid1998 post=196993 skrev:

Madridista02 post=196990 skrev:

​Gavi irriterende god? Jeg tror ikke vi har set de samme kampe.

Gavi har alle dage været alt for hypet. Jeg forudser, at han spiller i Sevilla/betis indenfor 4-5 år. Måske Atlético, hvis han er heldig.

Han lever af at være la masia spiller spiller. Fermin er langt bedre.

De la Fuente og Enrique før ham var begge biased overfor Real.

Luis Enrique valgte bogstaveligt Eric Garcia til vm 2022 fremfor Nacho.

​Vi ser ham forskelligt ja, det er også helt okay. Jeg synes Gavi er dygtig og jeg oplever at vores midtbane ofte har det svært når de spiller i mod Gavi fordi han presser så aggressivt og skiller sig godt af med bolden. 
Jeg har et par Barcelona fans i netværket, bl.a. min bror og hans yndlings spiller er Gavi, og mit indtryk er, at Barca fans er vilde med ham, så jeg føler mig ikke overbevist om, at han ender i Sevilla om fem år.

De spanske landstrænere har været biased de seneste slutrunder og udtager typisk Barca spillere over Real spillere. Som du selv nævner, var det til grin Nacho ikke blev udtaget sidst frem for Eric Garcia. Men lige med Gavi og Huijsen giver det rigtig god mening synes jeg.

Sidste redigering: 2 måneder 8 timer siden ved Madridista02.

Leveret af Kunena Forum