Sæsonen 26-27
Hvad havde du forventet, sådan helt ærligt? At han på 2 uger faktisk kan lave en aftale med Haaland og Klopp, og de faktisk vil gå med til en sådan en aftale velvidende chancen for han vinder, er så lille? Ja det er os der er naive... Jeg tror slet ikke han havde aftale med nogen træner.madrid2000 post=197319 skrev: Folk herinde er rimelig naive. "Hvorfor stillede han ikke op til debat". "Kuuuujon"... "Han havde tabt, hvis han havde givet mere tid til modstanderen"..
Helt ærlig. Sådan er regler. Mette Frederiksen udskriver heller ikke valg på et tidspunkt, hvor S ligger til at tabe. Hun vil med garanti heller ikke stille op til en eneste debat, hvis det kunne gavne hende IKKE at stille op. Sådan noget er altså frivilligt!
Trump stillede heller ikke op til debatter mod Harris...
Hvor mange af jer havde overhovedet hørt om Requelme? Hvem siger han overhoved vil RM det bedste? Hans kompagne var jo slet ikke imponerende. Eftersigende var hans træner Arteta :D
Fair nok Perez selv laver om på alle de regler, fordi han angiveliget beskytter klubben. Jeg køber den. Men at udskrive valg med så kort varsel, hvorfor kunne han ikke have sagt det for 2 måneder siden at der til sommer bliver valg? Han blev rost for at være modig for at stille op til det pressemøde, men åbenbart ikke modig nok til at stille op til debat. Han behøvede ikke debatten, men han behøvede heller ikke pressemødet? Han er ikke modig, han er klog, og derfor har han netop forlænget sin egen periode. Jep, det er os der er naive.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Man kan - og skal - kritisere Florentino Pérez for meget, men at det er ham, der bestemmer hvornår der skal trykkes på valgknappen, er jo åbenlyst. Sådan foregår det jo også i vores eget demokrati.NickyMad post=197324 skrev:
Hvad havde du forventet, sådan helt ærligt? At han på 2 uger faktisk kan lave en aftale med Haaland og Klopp, og de faktisk vil gå med til en sådan en aftale velvidende chancen for han vinder, er så lille? Ja det er os der er naive... Jeg tror slet ikke han havde aftale med nogen træner.madrid2000 post=197319 skrev: Folk herinde er rimelig naive. "Hvorfor stillede han ikke op til debat". "Kuuuujon"... "Han havde tabt, hvis han havde givet mere tid til modstanderen"..
Helt ærlig. Sådan er regler. Mette Frederiksen udskriver heller ikke valg på et tidspunkt, hvor S ligger til at tabe. Hun vil med garanti heller ikke stille op til en eneste debat, hvis det kunne gavne hende IKKE at stille op. Sådan noget er altså frivilligt!
Trump stillede heller ikke op til debatter mod Harris...
Hvor mange af jer havde overhovedet hørt om Requelme? Hvem siger han overhoved vil RM det bedste? Hans kompagne var jo slet ikke imponerende. Eftersigende var hans træner Arteta :D
Fair nok Perez selv laver om på alle de regler, fordi han angiveliget beskytter klubben. Jeg køber den. Men at udskrive valg med så kort varsel, hvorfor kunne han ikke have sagt det for 2 måneder siden at der til sommer bliver valg? Han blev rost for at være modig for at stille op til det pressemøde, men åbenbart ikke modig nok til at stille op til debat. Han behøvede ikke debatten, men han behøvede heller ikke pressemødet? Han er ikke modig, han er klog, og derfor har han netop forlænget sin egen periode. Jep, det er os der er naive.
Enrique Riquelme nåede at fremkomme med mange fine ideer, som gør ham til en reel kandidat til posten en gang i fremtiden. Jeg kunne dog godt have tænkt mig, at der var kommet officielle udmeldinger fra Casillas, Raúl, Hierro og Del Bosque, som alle frit kunne have talt, idet de ikke er bundet op på aftaler nogen steder.
Fair nok, at der ikke kommer udtalelser fra Erling og Jürgen, men de fire andre burde have styrket Enriques kandidatur ved at fortælle om deres visioner og begrundelser for at gå med i kandidaturet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Her en klog mand, og det er snedigt af ham at udskrive valg på et tidspunkt, hvor han trods alt ikke behøvede at frygte et nederlag voldsomt meget, og samtidig forlænge sin egen periode. Det handler efter min mening mere om hans egne interesser end nødvendigvis klubbens, eller om at sikre et “fair” valg.
Jeg synes også, Riquelme burde have gjort det bedre, men det er svært at bebrejde manden for ikke at kunne stable noget seriøst på benene på to uger.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Ramos4 post=197322 skrev: Hvis man vil pleje egne interesser, så bruger man selvfølgelig reglerne til sin egen fordel, så man kan blive på magten.
Hvis man vil KLUBBEN det bedste og give de socios, som man påstår at kæmpe så meget for, en fair chance for at danne sig et reflekteret indtryk, så kunne man overveje at give en modkandidat mere tid og f.eks. stille op til en enkelt debat eller to - og måske endda undlade at svine ham til fra dag ét.
Hvis man vil pleje egne interesser, så er det klart et godt move at gemme sig bag regler.
Beklager jeg er lidt sen på den men det her er spoooooooooooot on !!
Målmænd: Courtois, Lunin
HB: TAA, ➡️ Dumfries (⬅️
CB: Rüdiger, Militao
CB: Huijsen, ➡️ Konate (⬅️
VB: ➡️ Gvardiol/Calafiori/Schlotterbeck, Carreras, (⬅️
Note: Dumfries er direkte erstatning for Carvajal. Konate er Alabas afløser. Og så er intentionen at ersatte Ascencio og Fran Garcia med en profil der er venstrebenet og både kan spille i centerforsvaret og som venstre back.
Double pivot 1: Tchouameni, Camavinga
Double pivot 2: Kreativ CM ➡️ Bernando Silva/Rodri/Mac Allister/Neves/Mateus Fernandes/Enzo Fernandez, Valverde (⬅️
Note: Ceballos er færdig. Det er 100. Hans afløser bliver en kreativ CM. Der har også været snak om, at Mou også vil have en ekstra DCM, men jeg tænker kun det er hvis Camavinga bliver solgt og/eller Valverde er tiltænkt en rolle på højrekanten.
Her tænker jeg emnerne meget vel kunne være: Chema Andres, Thiago Pitarch, Hidemasa Morita (kan hentes på en fri) eller Caleb Yirenkyi.
Både Bellingham og Güler kan selvfølgelig også begge til nøds droppe ned og spille den ene double pivot, hvis der bliver brug for det.
HW: ?, Endrick
Nr. 10, 8½: Bellingham, Güler
VW: Vinicius Jr.
ST: Mbappé
Note: Offensiven er for mig, der, hvor de fleste spørgsmålstegn stadig er i forhold til hvad Mou vil og hvad de kommer til at foretage sig. Bellingham og Güler tænker jeg skal kæmpe om 10er-posititionen - 8½ om man vil - mens Vini Jr. og Mbappé sidder sikkert på venstrekant og angriber-positionen. Rodrygo er langstidsskadet og bliver ikke solgt til sommer alligevel.
Endrick kommer tilbage og kan agere backup både for Mbappé og på højrekanten. Mastantuono bliver formentlig sendt ud på leje. Og så er det store spørgsmål hvad man vil med Brahim Diaz, og hvad han vil. Der er angiveligt interesse fra Italien. Bliver han, tænker jeg han bliver backup for Vini. Gonzalo Garcia tænker jeg på den ene side Mou godt kan bruge som 9er-backup, men på den anden side overvejer klubben og han selv nok også fremtiden.
Ellers går al snak lige nu på en højrekant, hvor Olise, Julian Alvarez og Lennart Karl er blevet nævnt. Det udelukker formentlig også et Nico Paz-retur nu, så han tager et år mere hos Como. Henter man ikke en stor signing, kan jeg dog sagtens se Paz, Valverde og Endrick kæmpe om højrekanten.
Og så siger du nok, jamen Paz er bedre som 10er. Well, vores højreback bliver, modsat venstre back, en offensiv profil, der kommer med frem, og det giver plads til at Paz f.eks. kan trække ind i banen.
Når det kommer til forsvaret og midtbanen især, synes jeg altså der tegner sig et klart billede af, hvad man gerne vil. Når det kommer til kanterne og angriber-positionen, virker det lidt mere "up in the air".
HW kunne sagtens gå til Fede i det setup du tegner dér, så én af de tre forreste evner at deltage i presset. Han er også god i omstillingsspillet, som vi må formode vi kommer til at leve på de næste 1,5-2,5 års tid, til Mou bliver fyret igen.
Men alt dette tager udgangspunkt i, at Mourinho vil spille med 4 nede bagved. Det er jeg ikke 100% sikker på er givet.
Uanset hvad så lugter dette ikke er den nødvendige revolution som jeg ser nødvendig baseret på de seneste to sæsoner. Det vil ende med rigtig mange konstellationer som i netop overståede sæson, og det for mig er usandsynligt at Dumfries + Kontaté kommer til at løse problemerne, omend det BØR lukke nogle af de defensive huller fra tid til anden.
Plastret skal rives af. Ud med en/flere af de som altid starter, ellers ender det med at være de samme der starter igen igen. Fede, Tchou, Arda, Jude, Vini, Mbappe. Det synes efterhånden bevist, at disse ikke er kompatible med Real Madrids ambitioner. Jeg ved ikke hvem der skal ud, men nogen skal.
Og alle de spillere som fra tid til anden starter, som Camawinga, Brahim m.fl. løser heller intet. Man bør - efter min mening - lytte til bud på disse.
EDIT: Føj, når man lige stiller en 343 op er det næsten lige så kvalmende og ensformigt som altid.. Mange muligheder, men
Konaté/Dumfries - Rudiger/Huijsen - Kontaté/Carreras/Rudiger
Dumfries/Trent/Fede - Arda/Jude/Trent? - Tchou/Cama - Carreras
Jude/Fede/Endrick - Mbappe - Vini
Én ting kan du været stensikker på. De kommer ikke til at spille med 3 i bagkæden, så længe Papa Pérez stadig står oprejst. Det kommer Real Madrid ikke til. Så havde de også gjort det endnu mere under Xabi.Mathiaska post=197367 skrev: Gode pointer EL_Juan.
HW kunne sagtens gå til Fede i det setup du tegner dér, så én af de tre forreste evner at deltage i presset. Han er også god i omstillingsspillet, som vi må formode vi kommer til at leve på de næste 1,5-2,5 års tid, til Mou bliver fyret igen.
Men alt dette tager udgangspunkt i, at Mourinho vil spille med 4 nede bagved. Det er jeg ikke 100% sikker på er givet.
Uanset hvad så lugter dette ikke er den nødvendige revolution som jeg ser nødvendig baseret på de seneste to sæsoner. Det vil ende med rigtig mange konstellationer som i netop overståede sæson, og det for mig er usandsynligt at Dumfries + Kontaté kommer til at løse problemerne, omend det BØR lukke nogle af de defensive huller fra tid til anden.
Plastret skal rives af. Ud med en/flere af de som altid starter, ellers ender det med at være de samme der starter igen igen. Fede, Tchou, Arda, Jude, Vini, Mbappe. Det synes efterhånden bevist, at disse ikke er kompatible med Real Madrids ambitioner. Jeg ved ikke hvem der skal ud, men nogen skal.
Og alle de spillere som fra tid til anden starter, som Camawinga, Brahim m.fl. løser heller intet. Man bør - efter min mening - lytte til bud på disse.
EDIT: Føj, når man lige stiller en 343 op er det næsten lige så kvalmende og ensformigt som altid.. Mange muligheder, menmanjeg ser ikke rigtig noget af det virke i praksis qua den kollektive mentalitet i denne gruppe..
Konaté/Dumfries - Rudiger/Huijsen - Kontaté/Carreras/Rudiger
Dumfries/Trent/Fede - Arda/Jude/Trent? - Tchou/Cama - Carreras
Jude/Fede/Endrick - Mbappe - Vini
Den eneste tidspunkt de spiller med 3, er når højrebacken flyver afsted.
Mit bud er at man udover Konate og Dumfries henter Gvardiol og Reijnders.
Så har vi en 4-2-3-1 opstilling
…………….Courtois
Dumfries Konate Rudiger Gvardiol
……..Reijnders ….Valverde
Endrick Bellingham Vinicius
………..,,,,,Mbappe.,.,,,,……….
Schlotterbeck virker efterhånden som den mest oplagt løsning, frem for Gvardiol eller Calafiori. Prisen på Gvardiol eller Calafiori lander nok på omkring €80-90 mio., mens Schlotterbeck stadig passer på profilen og kan hentes billigere, da han har en frikøbsklausul på omkring €60 mio.
Matamoro post=197369 skrev: Jeg tror ikke at klubben kommer til at hente flere galaticos. Der er allerede mere end rigeligt på det hold.
…………….Courtois
……..Reijnders ….Valverde
Hvor fanden får du Reijnders fra?? Hvis der kommer en midtbane bliver det Enzo eller Mateus Fernandes som der er kraftigt rygtet til lige nu. Desuden kommer Perez med et bud på 150 millioner euro på Mr. X.
Enzo håber jeg personligt ikke på. Vil til hver en tid prioritere Mac Allister, Neves, Mateus Fernandes eller sågar Rodri over ham.Real HWL post=197371 skrev:
Matamoro post=197369 skrev: Jeg tror ikke at klubben kommer til at hente flere galaticos. Der er allerede mere end rigeligt på det hold.
…………….Courtois
……..Reijnders ….Valverde
Hvor fanden får du Reijnders fra?? Hvis der kommer en midtbane bliver det Enzo eller Mateus Fernandes som der er kraftigt rygtet til lige nu. Desuden kommer Perez med et bud på 150 millioner euro på Mr. X.
Mateus Fernandes er til gengæld et interessant navn. West Ham har sat et prisskilt på £85 mio. (jep, pund, ikke euro), og Manchester United er angiveligt også ude efter ham. Og med tanke på West Ham rykkede ud af PL, så de holder helt sikkert ikke på ham.
Han er god i pasningsspillet, han kan slå de lange bolde, han kan tackle og hans interceptions-tal er bestemt også godkendt. Og måske er det på tide vi tager en chance med en spiller, inden han inden et andet sted og fordobler sin værdi yderligere. For det bliver svært med Neves.
Mateus Fernandes virker som en Mourinho vil have, men West Ham, der lige er rykket ned, vil have svimlende 90M+ for ham og det tror jeg er for meget for klubben. Han ryger sikkert til en anden PL klub.Real HWL post=197371 skrev:
…………….Courtois
……..Reijnders ….Valverde
EDIT: Så ikke lige El Juans indlæg.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.