Sæsonen 26-27
- NachoFernández
- Platin bruger
-
TrueRamos4 post=198228 skrev:
Samme fejl han lavede på Bernabéu i 2024.NachoFernández post=198227 skrev: Se lige forskellen. England er foran 1-0: Stiller sig helt ned i eget felt og giver modstanderen 10 sekunder til at slå indlæg. Argentina foran og presser boldholder på hele banen, så det bliver sværest muligt at få den i feltet. Tuchel er helt væk. Hans reaktion på det var til grin. Og det bliver de straffet på.
Må være specielt at være Saka, Rashford eller Watkins og sidde ude og tænke "jeg skal bare have 1 lang bold mod Otamendi og så skal jeg nok lave en basse" og så se dispositionerne
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Burde nærmest fyre Tuchel baseret på de beslutninger han tog, hold da op en katastrofe efter de havde scoret.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Men sjovt at ‘kollektivet’ er turneringens store vinder. Spanien og Argentina er ikke holdene med flest navne, men klart de to mandskaber der spiller mest sammen som et harmonisk mandskab. Det er en øjenåbner - ja man kan drømme om at hente den ene eller anden megastjerne, men ofte er der altså kollektivet og offervillighed der giver trofæerne til sidst - så hellere et mindre navn der dør med trøjen på end endnu en overbetalt stjerne som synes de andre skal løbe for ham.
Der var bare noget “ødelagt” over Frankrigs og Englands spil. Angrebene var korte og sporadiske, nærmest tilfældige, mens deres overmænds var mere harmoniske, hvor hele holdet kunne bidrage på bolden.
På den måde fortsætter Real Madrids dårlige sæson, som en anden bruger skrev. Ikke fordi Real Madrid har noget at gøre med denne turnering, men fordi vores nuværende førsteholdsspillere er mere egnet til at spille som Frankrig og England, og fordi vi lige har fået Mourinho ind, der absolut ikke er kendt for at spille teknisk fodbold.
VM sætter altså ikke bare to streger under vores dårlige sæson, men også to streger under, at den sportslige ledelse af klubben stadig er blinde og vil fortsætte med samme fejl som er blevet begået tidligere. Real Madrid under Perez er på sin vis en nem rival, der umiddelbart fortsat går efter det, der ikke fungerer.
Men hold nu k*ft fodbold gør ikke noget godt for mig. Nu skal vi se en forbandet finale mellem den usynlige Yamal og Messi der absolut ikke har vist noget som helst medmindre vi taler holde uden for top 50 - og så skal en af de to stå og løfte VM trofæet som den store vinder. Jeg magter det SLET ikke.
Grotekst at jeg sidder og ønsker at Spanien vinder. Havde nu bare Huijsen været med, så måske lidt og det jo kun Olmo og Curbasi af alle de Barcaspillere der har vist noget, men stadig. Yamal, Gavi, Baena, Eric osv. hold nu k*ft min dag er ødelagt.
Og vi kigger ind i en sæson med de fantastiske stjerner forrest der absolut ikke laver en dyt. En double pivote med vores to slagsbrødre og et forsvar med ikke VM aktuelle Militao, Asencio, Huijsen og reserverne Rudiger og Konate. OMG jeg magter det ikke.
Tror sgu snart jeg slår op med fodbold.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Ja for England spillede gennemført fair. Hold nu op altså, alle hold går til stålet, forskellen er mentaliteten til at få arbejdet gjort færdig.El Siete post=198235 skrev: Fightervilje eller ej, der ikke meget fair play over Argentina. Skubber, slår og håner modspillerne, et beskidt hold. Håber virkelig på Spanien på søndag og heldigvis ser de rigtig stærke ud.
Burde nærmest fyre Tuchel baseret på de beslutninger han tog, hold da op en katastrofe efter de havde scoret.
Enig med Tuchel, jeg fatter simpelthen ikke den lade tilgang så mange trænere har til en føring. Man ser konstant at det går galt når man skifter en taktik der vinder ud med at prøve at forsvare et resultat hjem.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Messi har da været blandt de 3 bedste spiller til slutrunden, hvis ikke den bedste. I går lavede han 2 assists.Figo-10 post=198239 skrev: Gud hvor har jeg nydt en sommer hvor fodbold har fyldt så lidt. Jovist har der været VM, men indtil de to semifinaler har det ikke kunne få mig op i det røde felt.
Men hold nu k*ft fodbold gør ikke noget godt for mig. Nu skal vi se en forbandet finale mellem den usynlige Yamal og Messi der absolut ikke har vist noget som helst medmindre vi taler holde uden for top 50 - og så skal en af de to stå og løfte VM trofæet som den store vinder. Jeg magter det SLET ikke.
Grotekst at jeg sidder og ønsker at Spanien vinder. Havde nu bare Huijsen været med, så måske lidt og det jo kun Olmo og Curbasi af alle de Barcaspillere der har vist noget, men stadig. Yamal, Gavi, Baena, Eric osv. hold nu k*ft min dag er ødelagt.
Og vi kigger ind i en sæson med de fantastiske stjerner forrest der absolut ikke laver en dyt. En double pivote med vores to slagsbrødre og et forsvar med ikke VM aktuelle Militao, Asencio, Huijsen og reserverne Rudiger og Konate. OMG jeg magter det ikke.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Messi har været god og var også afgørende igår. Men Argentina har haft den nemmeste vej til finalen i mands minde. Selv når de som igår møder, på papiret, en stærk modstander, så bliver de ikke budt op til dans. England solgte kampen da de scorede til 1-0. De stod så dybt at det var dømt til at gå galt.madrid2000 post=198241 skrev:
Messi har da været blandt de 3 bedste spiller til slutrunden, hvis ikke den bedste. I går lavede han 2 assists.Figo-10 post=198239 skrev: Gud hvor har jeg nydt en sommer hvor fodbold har fyldt så lidt. Jovist har der været VM, men indtil de to semifinaler har det ikke kunne få mig op i det røde felt.
Så er der de kontroversielle kendelser i Egypten kampen der også gik Argentinas vej, og det røde kort Messi skulle have haft mod Algeriet. Messi har været god, men han har også haft alle marginalerne på sin side, så jeg vil ikke kalde ham top 3 ved dette vm.
Igår skulle Fernandez have haft minimum gult kort efter ét minut. Han fik ingenting. Den måde er Argentina blevet favoriseret turneringen igennem. Det er ret ulækkert at være vidne til. Første gule kort der bliver givet i går, er efter en forseelse på Messi. Som.om, dér går grænsen.
Jeg savner Pepe :(
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Jeg holder dog nok med Argentina. Jeg kan ikke tåle synet af Yamal, Eric og Gavi prale med, at de har vundet VM.
Den ene har skuffet fælt, mens den anden har været bænkevarmer.
Jeg kan nu godt lide Pedri, og tildels Olmo, samt Cubarsi virker sympatiske nok.
Desuden har Argentina og Messi vundet den engang allerede, så skader ikke med endnu en. Det betyder desværre sikkert at Messi får en endnu en ufortjent ballon dor, men det kan jeg leve med, så længe Yamal ikke vinder den allerede så tidligt i sin karriere.
Vi bør i øvrigt købe Enzo. Han er ikke den mest vellidte person, men han satme dygtig.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
England mødte: Congo, Mexico og NorgeMadridista02 post=198242 skrev:
Messi har været god og var også afgørende igår. Men Argentina har haft den nemmeste vej til finalen i mands minde. Selv når de som igår møder, på papiret, en stærk modstander, så bliver de ikke budt op til dans. England solgte kampen da de scorede til 1-0. De stod så dybt at det var dømt til at gå galt.madrid2000 post=198241 skrev:
Så er der de kontroversielle kendelser i Egypten kampen der også gik Argentinas vej, og det røde kort Messi skulle have haft mod Algeriet. Messi har været god, men han har også haft alle marginalerne på sin side, så jeg vil ikke kalde ham top 3 ved dette vm.
Igår skulle Fernandez have haft minimum gult kort efter ét minut. Han fik ingenting. Den måde er Argentina blevet favoriseret turneringen igennem. Det er ret ulækkert at være vidne til. Første gule kort der bliver givet i går, er efter en forseelse på Messi. Som.om, dér går grænsen.
Frankrig mødte: Sverige, Paraguay og Morokko
Argentina mødte: Cap Verde, Egypten og Schweiz.
Der er jo ikke kæmpe forskel.
Det er kun Spanien, der på papiret mødte stærke hold, og derfor håber jeg også de vinder.
Alle hold går til stålet, men på en respektfuld måde - pånær Paraguay selvfølgelig. Argentina er aggressive og hadske fra første fløjt, håner modspillere ved scoringer og efter slutfløjt - bare se hvordan de gik efter Bellingham. Dårlige vindere og gennemført usympatiske og så krydrer de det lige med et politisk flag til sidst, om at Falklandsøerne tilhører Argentina, hvilket selvfølgelig ikke får en konsekvens.Kimbo post=198240 skrev:
Ja for England spillede gennemført fair. Hold nu op altså, alle hold går til stålet, forskellen er mentaliteten til at få arbejdet gjort færdig.El Siete post=198235 skrev: Fightervilje eller ej, der ikke meget fair play over Argentina. Skubber, slår og håner modspillerne, et beskidt hold. Håber virkelig på Spanien på søndag og heldigvis ser de rigtig stærke ud.
Enig med Tuchel, jeg fatter simpelthen ikke den lade tilgang så mange trænere har til en føring. Man ser konstant at det går galt når man skifter en taktik der vinder ud med at prøve at forsvare et resultat hjem.
Men England kunne lære noget af deres vilje og at de aldrig giver op.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.