Sæsonen 26-27
Jeg er helt enig !DeLaRed post=198109 skrev:
Og det er helt grundlæggende derfor man burde skilde sig af med Vini og ligge Mbappe ud på kanten i en fri rolle, det ville være bedre for vires midtbane spillere og vires backs, vi ville også få mere ud sf Mbappe’s individuelle kvaliteter, og så ville vi langt om længe kunne spille med en 9er der kan angribe boksen og skabe plads til Mbappe og midtbane spillerne.Dragam post=198108 skrev:
Jeg tror ikke de 2 er specielt kompatible, ihvertfald ikke hvis mbappe skal være "9er" - han er ikke meget for at spille sine medspillere, hvorfor Bellingham nærmest aldrig ser bolden i nærheden af feltet, efter mbappe er kommet til - der spiller kane sine medspillere i langt højere grad.Ramos4 post=198100 skrev: Bellingham og Mbappé burde være garanti for succes.
I det hele taget havde kane været et langt bedre match for os som 9er.
Et angreb bestående af Mbappe og Gonzalo, ville være bedre for holdet end Mbappe og Vini (forestil jer så st man hentede en bedre center forward end Garcia).
Den nemmeste vej til succes for den nuværende trup ligger i at sige farvel til Vini (intet ondt om ham, men han og Mbappe kommer aldrig til at fungere optimalt)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det har de seneste 2 år vist, at de ikke er.Lars1991 post=198111 skrev: Hvorfor skulle Mbappe og Bellingham ikke være kompatible? En spiller, der bevæger sig meget væk fra boksen/feltet, og en spiller der ofte er god til crashe den? Tænker det lyder ret perfekt.
Derudover er Mbappe da også helt fin til at spille sine medspillere, han har også 3 assists til dette VM indtil videre.
Dragam post=198116 skrev:
Det har de seneste 2 år vist, at de ikke er.Lars1991 post=198111 skrev: Hvorfor skulle Mbappe og Bellingham ikke være kompatible? En spiller, der bevæger sig meget væk fra boksen/feltet, og en spiller der ofte er god til crashe den? Tænker det lyder ret perfekt.
Derudover er Mbappe da også helt fin til at spille sine medspillere, han har også 3 assists til dette VM indtil videre.
Okay, hvordan har de vist det?
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Mbappe og Jude bør kunne være et godt makkerpar. Jeg ville aldrig lægge Mbappe ud på kanten, for det tror jeg hverken han eller holdet bliver bedre af. Det er efter min mening en meget gammeldags holdning at der skal stå et køleskab inde i feltet. Jude har jo heller ikke en spydspids foran sig i England. Selvom han godt kan spille i boksen, så er Kane nærmest alle andre steder (og i øvrigt virkelig god til det), og Mbappe er tilsvarende også god til at komme rundt på banen men samtidig være klar i de korte dybdeløb på den forreste linje. Det kan sagtens blive godt, men det kræver at holdet rundt kan hjælpe med at sætte dem op.
Skal vi hjælpe Jude en smule mere, så skal man sørge for at han ikke skal trække ned og dække venstrekanten uden bold. Han er en fremragende presspiller som den ekstra i forreste linje og han er rigtig god at have til at suge bolde til sig tæt på midtbanen. Man bør kunne kræve at Vinicius kommer ned i kæden, for han har også farten til at stikke afsted.
Med enten Endrick til at fylde mere på i boksen fra højre side eller måske kombinationen af Bernardo/Guler til at komme ind og Dumfries til at tonse på højre side, så tror jeg også, at vi kan skabe langt mere tryk på modstanderen og netop få gjort Judes kvaliteter mere relevante. På papiret bør det være muligt, men med Mourinho tvivler jeg dog. Jeg tror også, at meget kommer til at afhænge af om Vinicius vil spille for holdet eller ødelægge klubbens muligheder endnu et år. Han kommer ikke til at være i centrum.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Lars1991 post=198113 skrev: Hvad synes i så ellers om dommerne til dette VM? Der er godt nok mange kontroversielle kendelser, der går med de store hold gang på gang. Seneste i går.
Tydeligt at Englands scoring ikke skulle have talt, da bolden rammer en kameraledning, som får klar indflydelse på spillet. Og de scorer så derefter. Hvordan kan det ikke blive målt, når Kroatien får annulleret et mål på en markant mindre berøring, som bliver målt?
Hvad skal der dømmes når bolden rammer en kameraledning?
Jeg spørger fordi du må have læst nogle regler som jeg ikke kender.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Væk
- Platin bruger
-
Estadio Santiago Bernabéu post=198122 skrev: Det er i øvrigt blevet bekræftet at bolden hverken ramte noget kamera eller noget kabel.
Siger fifa - video viser at den åbenlyst ligepludselig stopper midt i luften og falder lige ned... det gør en bold ikke, medmindre den rammer noget.
Estadio Santiago Bernabéu post=198122 skrev: Det er i øvrigt blevet bekræftet at bolden hverken ramte noget kamera eller noget kabel.
Hvad skal vi bruge sådan nogle kommentarer til?
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Nyland har hele slutrunden sparket bolden utroligt langt op på Sørloth og Haaland som virkelig har strukket spillet langt ind på modstanderens halvdel. Her kommer den kun akkurat lige over midten
Bolden falder nærmest lodtret ned efter den er ramt. Det ser helt kunstigt ud
Sørloth har en duel meget længere nede på Englands halvdel og efter han slipper væk fra oppasseren, stopper han nærmest bare op. Jeg nægter at tro på, at en targetman med så meget erfaring kan mistime så mange meter. Han er jo tæt på verdensklasse til at time duellerne fra en lang bold.
FIFA bekræftelse er lidt symptomet på noget vi har set hele slutrunden. De freder samtlige beslutninger, lægger låg på alle skandaløse beslutninger og er verdensmestre i at give sig selv "bestået"
- Væk
- Platin bruger
-
Lars1991 post=198124 skrev:
Hvad skal vi bruge sådan nogle kommentarer til?
Ah hvad?