Sæsonen 26-27
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Enzo ville være en falliterklæring i min optik. Ja han er dygtig, men han er en rigtig ulækker person der synger racistiske sange og generelt bare teer sig usympatisk. På samme måde som jeg ikke ønsker Vinicius som repræsentant for os, gør jeg det heller ikke med Enzo.Madrid1998 post=198243 skrev: Sikke et dilemma man står i som Real fan. Spanien vs Argentina, pest eller kolera.
Jeg holder dog nok med Argentina. Jeg kan ikke tåle synet af Yamal, Eric og Gavi prale med, at de har vundet VM.
Den ene har skuffet fælt, mens den anden har været bænkevarmer.
Jeg kan nu godt lide Pedri, og tildels Olmo, samt Cubarsi virker sympatiske nok.
Desuden har Argentina og Messi vundet den engang allerede, så skader ikke med endnu en. Det betyder desværre sikkert at Messi får en endnu en ufortjent ballon dor, men det kan jeg leve med, så længe Yamal ikke vinder den allerede så tidligt i sin karriere.
Vi bør i øvrigt købe Enzo. Han er ikke den mest vellidte person, men han satme dygtig.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
Jeg har ærligt talt lidt svært ved at kalde "racistisk" uheldigt sagt ja, men de franske spillere stammer jo fra Angola, Algeriet og hvad der ellers nævnes. Det er lidt en gråzone for mig.Madridista02 post=198246 skrev:
Enzo ville være en falliterklæring i min optik. Ja han er dygtig, men han er en rigtig ulækker person der synger racistiske sange og generelt bare teer sig usympatisk. På samme måde som jeg ikke ønsker Vinicius som repræsentant for os, gør jeg det heller ikke med Enzo.Madrid1998 post=198243 skrev: Sikke et dilemma man står i som Real fan. Spanien vs Argentina, pest eller kolera.
Jeg holder dog nok med Argentina. Jeg kan ikke tåle synet af Yamal, Eric og Gavi prale med, at de har vundet VM.
Den ene har skuffet fælt, mens den anden har været bænkevarmer.
Jeg kan nu godt lide Pedri, og tildels Olmo, samt Cubarsi virker sympatiske nok.
Desuden har Argentina og Messi vundet den engang allerede, så skader ikke med endnu en. Det betyder desværre sikkert at Messi får en endnu en ufortjent ballon dor, men det kan jeg leve med, så længe Yamal ikke vinder den allerede så tidligt i sin karriere.
Vi bør i øvrigt købe Enzo. Han er ikke den mest vellidte person, men han satme dygtig.
Vi behøver ikke være dybt forelskede eller enige med alle vores spillere i alt. Valverede havde da også en episode for nogle år siden, hvor han opførte sig uhensigtsmæssigt overfor asiatiske spillere. Det er vidst en sydamerikansk ting (Minus Brasilien, hvor mange selv er mørke).
Jeg tror han ville gøre underværker for vores midtbane, hvis han udskiftes med Valverede 1 til 1. Han vil nok komplimentere Bellingham og Tchou bedre end overflødige Valverde.
Det mest oplagte havde dog været at smide Tchou væk og hente Rodri. Dyb 6 der kontrollerer spillet sammen med Bellingham og Guler havde været det ideelle. Senile Perez vil dog nok ikke hente Rodri pga Riquelmes interesse. Vi må nøjes med Tchou, der spiller dinosaur fodbold. Passer egentlig fint til vores dinosaur træner.
Med det sagt, behøver det jo ikke at være den værste ting i verden, hvis spillerne tager kritikken til sig. Mange af dem er unge mænd, der ikke har særlig meget uddannelse, så man kan jo godt give dem the benefit of the doubt, og tro at de bare ikke vidste bedre. Enzo var trods alt den eneste, der undskyldte (han var også den der livestreamede det), men man ved jo aldrig hvor seriøst man skal tage sådan noget. Det var heller ikke den bedste undskyldning, i hvert fald efter min mening. Det må man jo gøre op med sig selv.
Jeg siger dog også nej tak til ham, delvist pga den sag.
Jeg er helt enig ift begejstringen med real madrids hold, eller mangel på samme... den kan ligge på et ekstremt lille sted.Figo-10 post=198239 skrev: Gud hvor har jeg nydt en sommer hvor fodbold har fyldt så lidt. Jovist har der været VM, men indtil de to semifinaler har det ikke kunne få mig op i det røde felt.
Men hold nu k*ft fodbold gør ikke noget godt for mig. Nu skal vi se en forbandet finale mellem den usynlige Yamal og Messi der absolut ikke har vist noget som helst medmindre vi taler holde uden for top 50 - og så skal en af de to stå og løfte VM trofæet som den store vinder. Jeg magter det SLET ikke.
Grotekst at jeg sidder og ønsker at Spanien vinder. Havde nu bare Huijsen været med, så måske lidt og det jo kun Olmo og Curbasi af alle de Barcaspillere der har vist noget, men stadig. Yamal, Gavi, Baena, Eric osv. hold nu k*ft min dag er ødelagt.
Og vi kigger ind i en sæson med de fantastiske stjerner forrest der absolut ikke laver en dyt. En double pivote med vores to slagsbrødre og et forsvar med ikke VM aktuelle Militao, Asencio, Huijsen og reserverne Rudiger og Konate. OMG jeg magter det ikke.
Tror sgu snart jeg slår op med fodbold.
Men messi har været ret imponerende her ved vm, specielt taget i betragtning af at manden nu er 39.
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
Du har måske ret, men synes ikke det var i den grove ende i hvert fald. Jeg synes dog bare ikke at vi skal udelukke en spiller pga., vedkommendes personlighed/holdninger/udtalelser.Lars1991 post=198248 skrev: Man må simpelthen kunne kalde en spade for en spade. Selvfølgelig er det racistisk at synge om at spillerne ikke er franske, selvom de er født og opvokset i Frankrig. Der er altså ingen gråzone der.
Med det sagt, behøver det jo ikke at være den værste ting i verden, hvis spillerne tager kritikken til sig. Mange af dem er unge mænd, der ikke har særlig meget uddannelse, så man kan jo godt give dem the benefit of the doubt, og tro at de bare ikke vidste bedre. Enzo var trods alt den eneste, der undskyldte (han var også den der livestreamede det), men man ved jo aldrig hvor seriøst man skal tage sådan noget. Det var heller ikke den bedste undskyldning, i hvert fald efter min mening. Det må man jo gøre op med sig selv.
Jeg siger dog også nej tak til ham, delvist pga den sag.
De er sku heldige, de to spillere. De bliver båret frem af rigtig gode holdkammerater, men kommer til at få den store hæder. Sådan er det vel, i slutrundeår, de priser gives efterhånden alene til den mest profilerede spiller fra et hold, der har vundet en slutrunde.
- Madrid1998
- Væk
- Platin bruger
-
Det ser desværre sådan ud. Yamal især har jo haft et lorte VM, men mon ikke hans PR team kommer til at pushe ham frem... (Hvis de vinder)Fondo_Sur post=198252 skrev: Så bliver det vel enten Yamal eller Messi der får balon d’or?
De er sku heldige, de to spillere. De bliver båret frem af rigtig gode holdkammerater, men kommer til at få den store hæder. Sådan er det vel, i slutrundeår, de priser gives efterhånden alene til den mest profilerede spiller fra et hold, der har vundet en slutrunde.
Dembeles kåring sidst var latterlig og det bliver den også i år, uagtet hvem der vinder.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024