Illarramendi tæt på
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Real Madrid fortsætter tilsyneladende med at bygge fremtidens spanske storhold.
Nu melder Defensa Central nemlig, at klubben er tæt på at sikre sig det spanske megatalent Asier Illarramendi fra La Real for en pris på cirka 30 millioner Euro.
Dermed kan ’Illarra’ blive det sommerens femte stortalent, der tager det endelige skridt til Madrids førsteholdstrup. I forvejen er Casemiro, Morata, Isco og Carvajal alle blevet en del af Ancelottis trup, mens også Jesé meldes samme vej.
Asier Illarrmendi er central midtbanespiller, der i spillestil er meget bevægelig og stærk i pasningsspillet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg synes dog 30 millioner euro lyder af meget, det er mere end Isco og Higuaín, og for en lille smule mere ville det være realistisk at gå efter Vidal. Dermed ikke sagt at jeg ikke bifalder handlen, men jeg synes det lyder dyrt.
- Casper HN
- Gæst
-
Synes der er perspektiv og omtanke bag de rygtede indkøb, blandet med egen avl. Det står i skarp kontrast til et typisk transfervindue for 4 år siden.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Håber dog at transfervinduet bliver reddet ved at sælge:
- Adan
- Pepe
- Kaka
- Callejon
Og købe:
- I. Martinez eller Garay
- En topangriber og hvis det ikke sker, er Bale velkommen - bar' ik for 700-800 mio. kr!!!
Raul7-2880 skrev:
Desværre endnu en spiller som er købt som indskifter/bænkevarmer. Listen bliver længere og længere: Nacho, Morata, Carjaval, Casemiro, Jese, Isco og nu illaramendi.
Og købe:
Det er lidt komisk, hvis du spørger mig :) Medmindre du vil have 1 af de 2 skal slå enten Ramos eller Varane af?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Til 30 millioner Euro, så findes der altså bedre alternativer. Jeg ville på ingen måde klage hvis han kom til klubben, men til den pris, så findes der mange bedre.
Raul7-2880 skrev:
Desværre endnu en spiller som er købt som indskifter/bænkevarmer. Listen bliver længere og længere: Nacho, Morata, Carjaval, Casemiro, Jese, Isco og nu illaramendi.
Og købe:
Det er lidt komisk, hvis du spørger mig :) Medmindre du vil have 1 af de 2 skal slå enten Ramos eller Varane af?
Damn der kom du mig i forkøbet Dios...
@Raul7-2880
Giv nu slip på de gamle - mislykkede - dyder. Giv nu slip ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Til 30 millioner Euro, så findes der altså bedre alternativer. Jeg ville på ingen måde klage hvis han kom til klubben, men til den pris, så findes der mange bedre.
Vil du nævne nogle tak som er bedre en ham.
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Real Madrid 7 skrev: Er der nogle som kan fortælle mig om han er god nok eller ej for en eller anden person, sagde han er ligsom xabi alonso og hvis det er sandt så nej tak for i fremtiden vil vi have det samme probleme.
Minder om Alonso ja, identisk nej ;)
En sammenligning er jo ikke ensbetydende med, at vi får Xabi Alonso version 2. Ofte når der bliver sammenlignet, er det jo kun de positive egenskaber man sammenligner. Illarramendi er desuden langt fra lige så stationær, derudover er han 9 år yngre med en del mere fart i benene, uden det skal forstås som, at han er hurtig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid 7 skrev: Er der nogle som kan fortælle mig om han er god nok eller ej for en eller anden person, sagde han er ligsom xabi alonso og hvis det er sandt så nej tak for i fremtiden vil vi have det samme probleme.
Vi vil i realiteten også have de samme problemer, hvis Jese er ligesom Ronaldo.. Kan du ikke prøve at uddybbe dine indlæg lidt mere, for der er stort set aldrig noget der giver mening af det du siger. Jeg får mere ud af at snakke med en alkoholikker efter 30 bajere. Undskyld den hårde tone, men !!!
Har valgt at takke af på forum!
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-