Illarramendi tæt på
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Jack Daniels
- Gæst
-
Real Madrid 7 skrev: Okey men Hvis han som xabi så vil jeg heller have vidal eller gundogan eller bale
Fordi du mener Bale kan sammenlignes med Vidal og Gündogan, eller hvordan? Sidst jeg så Bale, var han ikke CM.
Steen skrev: Jeg så LANGT hellere, at vi sprang banken for Thiago eller Gündogan.. Jeg har ingen fidus til Illarramendi, jeg har lige set alle hans højdepunkter fra U21 turneringer, hver enkelt bold-berøring, aflevering osv, og det lader til at han bare er en boldflytter, som en bruger herinde sagde (Dario?) . Midtbanen er den vigtigste del af holdet, så prøv at forestille jer duoen Illarramendi - Khedira... Han er lille, buttet, langsom og hans tekniskefærdigheder er godkendte.. Det kan godt lugte af at jeg tager fejl, jeg har læst flere journalister og andre der har fulgt Real Sociedad skrive, at det er en god handel og at han er en stærk spiller, men sådan opfatter jeg ham slet ikke. Mine iagttagelser er kun baseret udfra hans U21 kampe og få Sociedad kampe, så jeg erkender, at jeg ikke har den aller største kendskab til ham, og jeg kan meget vel tage fejl. Men jeg er langt fra imponeret af ham, og jeg håber ikke at det bliver ham som skal være vores spilfordeler i de næste 10 år..
Jeg har sjældent været så enig. Dog ser jeg hellere Gündogan end Thiago i Real Madrid - begge har åbenlyse forcer i det offensive, men som balancespiller ser jeg Gündogans defensive egenskaber som værende markant bedre end Thiagos. Gündogan har vist sig som en absolut verdensklasse midtbanespiller - både i den tyske liga og internationalt i CHL, hvor han både brillerer defensivt og offensivt. Jeg ser Gündogan som en af de absolut mest lovende på CM-positionen lige nu - han er kun 22 år!
EDIT: Slog lige indlægget sammen med kommentar til Steens indlæg :-)
- Champen
- Gæst
-
Jack Daniels skrev:
Real Madrid 7 skrev: Okey men Hvis han som xabi så vil jeg heller have vidal eller gundogan eller bale
Fordi du mener Bale kan sammenlignes med Vidal og Gündogan, eller hvordan? Sidst jeg så Bale, var han ikke CM.
Du skal ikke altid tænke så meget over de indlæg Real Madrid 7 skriver. Der bliver skrevet lidt i øst og vest.
Jeg forstår ikke hvordan du kan kritisere Xabi Alonso så meget som du gøre. Hvis du havde fulgt ham tæt, så havde du ønsket at Illa var en spiller der løb i Alonsos fodspor.
Xabi Alonso var en diamant i Liverpool, hvor han vandt Champions league og scorede et af de afgørende mål i deres 3-3 comeback.
Xabi Alonso har på Spaniens landshold vist stor kvalitet med præcise afleveringer og mange bolderobringer. Han har været bindeledet mellem forsvar og angreb, hvor det var tydeligt at se Spaniens store problemer uden ham på banen (eksempelvis mod Brasilien).
Derudover har han sammen med Ronaldo og Ramos været de vigtigste spillere på holdet. Jeg husker tydeligt hvor galt det gik sidste år og året før, når Alonso var ude af holdet og en anden skulle dække hans plads.
Når al det er sagt, så mener jeg selv at han er ved at komme op i alderen og at det snart er på tide at finde en erstatning. Han virker tungere nu og med hans skade til september, så skal han nok også bruge noget tid til genoptræning. Måske har man en erstatning i Modric (bliver 28 år til september), men jeg mener ikke den er langvarende og derfor ser jeg Illarramendi som en fornuftig afløser i fremtiden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Steen skrev: Imens jeg skrev indlægget lige før, så er der kommet nyt i sagen. El Confidencial skriver, at vi har købt ham. Vi har aktiveret hans 210 millioner kroner store frikøbsklausul. Hans kontrakt er ligesom Isco's 5 år, og start lønnen bliver på 2 millioner euro.
Undskyld, men hvem er spilleren vi taler om.. Jeg er blank
Har valgt at takke af på forum!
Champen skrev:
Jack Daniels skrev:
Du skal ikke altid, tænke så meget over de indlæg Real Madrid 7 skriver. Der bliver skrevet lidt i øst og vest.
Jeg har svært ved at forstå hvad du skriver, men prøv igen uden kommaet :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Jack Daniels
- Gæst
-
Hugol skrev:
Steen skrev: Imens jeg skrev indlægget lige før, så er der kommet nyt i sagen. El Confidencial skriver, at vi har købt ham. Vi har aktiveret hans 210 millioner kroner store frikøbsklausul. Hans kontrakt er ligesom Isco's 5 år, og start lønnen bliver på 2 millioner euro.
Undskyld, men hvem er spilleren vi taler om.. Jeg er blank
Illarramendi :-)
www.elconfidencial.com/deportes/2013/07/...illarramendi-124427/
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
ZizouMo skrev:
Jeg forstår ikke hvordan du kan kritisere Xabi Alonso så meget som du gøre. Hvis du havde fulgt ham tæt, så havde du ønsket at Illa var en spiller der løb i Alonsos fodspor.
Xabi Alonso var en diamant i Liverpool, hvor han vandt Champions league og scorede et af de afgørende mål i deres 3-3 comeback.
Xabi Alonso har på Spaniens landshold vist stor kvalitet med præcise afleveringer og mange bolderobringer. Han har været bindeledet mellem forsvar og angreb, hvor det var tydeligt at se Spaniens store problemer uden ham på banen (eksempelvis mod Brasilien).
Derudover har han sammen med Ronaldo og Ramos været de vigtigste spillere på holdet. Jeg husker tydeligt hvor galt det gik sidste år og året før, når Alonso var ude af holdet og en anden skulle dække hans plads.
Når al det er sagt, så mener jeg selv at han er ved at komme op i alderen og at det snart er på tide at finde en erstatning. Han virker tungere nu og med hans skade til september, så skal han nok også bruge noget tid til genoptræning. Måske har man en erstatning i Modric (bliver 28 år til september), men jeg mener ikke den er langvarende og derfor ser jeg Illarramendi som en fornuftig afløser i fremtiden.
jeg kan godt lide xabi men han er blivet dårligere hvis du så kampen mod dortmund så ved du hvad jeg snakker om..
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
Dios skrev: Til 30 millioner Euro, så findes der altså bedre alternativer. Jeg ville på ingen måde klage hvis han kom til klubben, men til den pris, så findes der mange bedre.
Raul7-2880 skrev:
Desværre endnu en spiller som er købt som indskifter/bænkevarmer. Listen bliver længere og længere: Nacho, Morata, Carjaval, Casemiro, Jese, Isco og nu illaramendi.
Og købe:
- I. Martinez eller Garay
Det er lidt komisk, hvis du spørger mig :) Medmindre du vil have 1 af de 2 skal slå enten Ramos eller Varane af?
Damn der kom du mig i forkøbet Dios...
@Raul7-2880
Giv nu slip på de gamle - mislykkede - dyder. Giv nu slip ;)
Hehehe, selvfølgelig foretrækker jeg Varane og Ramos (Verdens bedste midterpar) men nu hvor der florerer rygter om, at City er villig til at give 200 mio. for Pepe, vil I. martinez/Garay være glimrende backups for Ramos/Varane...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev:
Real Madrid skrev:
Dios skrev: Til 30 millioner Euro, så findes der altså bedre alternativer. Jeg ville på ingen måde klage hvis han kom til klubben, men til den pris, så findes der mange bedre.
Raul7-2880 skrev:
Desværre endnu en spiller som er købt som indskifter/bænkevarmer. Listen bliver længere og længere: Nacho, Morata, Carjaval, Casemiro, Jese, Isco og nu illaramendi.
Og købe:
- I. Martinez eller Garay
Det er lidt komisk, hvis du spørger mig :) Medmindre du vil have 1 af de 2 skal slå enten Ramos eller Varane af?
Damn der kom du mig i forkøbet Dios...
@Raul7-2880
Giv nu slip på de gamle - mislykkede - dyder. Giv nu slip ;)
Hehehe, selvfølgelig foretrækker jeg Varane og Ramos (Verdens bedste midterpar) men nu hvor der florerer rygter om, at City er villig til at give 200 mio. for Pepe, vil I. martinez/Garay være glimrende backups for Ramos/Varane...
Kan du slet ikke se det dobbelt moralske og komiske i, at du først kritiserer Nacho, Morata, Carjaval, Casemiro, Jese, Isco og illaramendi, for derefter at nævne Martinez, der vel også er købt til backup uden den store erfaring, og derefter Garay, der tidligere netop var bænkevarmer i Real Madrid??
Måske skulle du lige finde ud af, hvad du helt præcist ønsker ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Har valgt at takke af på forum!