Illarramendi tæt på

13 år 3 uger siden #61 af Dios
Besvaret af Dios på emne Illarramendi tæt på
Elkrimi skrev:

Jeg forestiller mig følgende formationer i forreste gelled:

.......Ronaldo/Jese...............Ozil/Bale....... (Hvor disse veksler mellem at ligge bredt eller smalt)
...................Benzema/Morata.....................

...........Isco/Ozil....................Bale/Jese....
....................Ronaldo/Benz.......................

Måske skal jeg have den 2 gange, men så vidt jeg kan forstå, så vil et køb af Bale skubbe enten ham selv eller Özil ud på bænken, enig? Det er jo skræmmende af helvedes til!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 uger siden #62 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Illarramendi tæt på

Elkrimi skrev: Jeg forestiller mig følgende formationer i forreste gelled:

.......Ronaldo/Jese...............Ozil/Bale....... (Hvor disse veksler mellem at ligge bredt eller smalt)
...................Benzema/Morata.....................

...........Isco/Ozil....................Bale/Jese....
....................Ronaldo/Benz.......................

Generelt er jeg overbevist om, at det bedste resultat med så komplette offensive spillere fåes, hvis de gives frie roller.
Det vigtigste er at alle zoner på den sidste tredjedel af banen positioneres og at man angriber modstanderen på flere forskellige måder; langskud, stikninger/dybdeløb, backs/indlæg/hovedstødsstyrke, kombinationsspil mm. Vi har en den grad materialet til forskellige varianter. OG så glæder jeg mig afsindigt til at se begge backs storme op og ned af flanken, mens Alonso som dybdeliggende playmakkere garderer defensivt foran de to centrale midterforsvarer (og sekundært Khedira).

Følgende ændringer er lavet i truppen, offensivt:
Kaka --> Isco (Bedre og skarpere spiller)
Di Maria --> Bale (Langt højere bundniveau, mere målfarlig)
Callejon --> Jese (mere kvalitet og gennembrudsstyrke)
Higuain --> Morata (dårligere spiller, men stærkere som boksspiller)

Selvom vi mister Higauin, så synes jeg vi står langt stærkere. Bale, Benzema og Morata skal nok udfylde dette hul.

Jeg må indrømme jeg er lidt lunken ved tanken om at bredden skal komme fra Özil, og så ser jeg også helt klart helst Ronaldo spille på venstrekant, så han kan trække ind i banen og skyde, Bale ligeså. Jeg kan ikke helt tyde om du vil have Benzema som spidsangriber eller falsk 9'er dog, så det kan være du mener det samme angående Bale og CR, og jeg misfortolker måden det er opstillet :)

Jeg synes dog kampen mod Dortmund viste at Özil ingen fremtid har som kantspiller, han skal ind i midten og fordele.

13 år 3 uger siden #63 af El Madridista
Besvaret af El Madridista på emne Illarramendi tæt på
Hvis du også synes Illarramendi ligner en 33-årig midterforsvarer, som i nødstilfælde er rykket op som defensiv midt, fordi Gravesen har karantæne, så er der lidt opmuntring at hente i denne artikel.
Artikel om Illarra

13 år 3 uger siden #64 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Illarramendi tæt på

El Madridista skrev: Hvis du også synes Illarramendi ligner en 33-årig midterforsvarer, som i nødstilfælde er rykket op som defensiv midt, fordi Gravesen har karantæne, så er der lidt opmuntring at hente i denne artikel.
Artikel om Illarra

Opmuntringen er til at overse når man læser han som 23-årig er lysår for at være på niveau med en Arteta som jeg personligt ik ville røre med en ildtang. Havde han været 18-19 år på nuværende tidspunkt, men at gi 30 mio for en spiller der vurderes sådan - jeg er lidt skræmt må jeg sige
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, JesperA

Leveret af Kunena Forum