Illarramendi tæt på
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Real Madrid skrev:
Raul7-2880 skrev:
Real Madrid skrev:
Dios skrev: Til 30 millioner Euro, så findes der altså bedre alternativer. Jeg ville på ingen måde klage hvis han kom til klubben, men til den pris, så findes der mange bedre.
Raul7-2880 skrev:
Desværre endnu en spiller som er købt som indskifter/bænkevarmer. Listen bliver længere og længere: Nacho, Morata, Carjaval, Casemiro, Jese, Isco og nu illaramendi.
Og købe:
- I. Martinez eller Garay
Det er lidt komisk, hvis du spørger mig :) Medmindre du vil have 1 af de 2 skal slå enten Ramos eller Varane af?
Damn der kom du mig i forkøbet Dios...
@Raul7-2880
Giv nu slip på de gamle - mislykkede - dyder. Giv nu slip ;)
Hehehe, selvfølgelig foretrækker jeg Varane og Ramos (Verdens bedste midterpar) men nu hvor der florerer rygter om, at City er villig til at give 200 mio. for Pepe, vil I. martinez/Garay være glimrende backups for Ramos/Varane...
Kan du slet ikke se det dobbelt moralske og komiske i, at du først kritiserer Nacho, Morata, Carjaval, Casemiro, Jese, Isco og illaramendi, for derefter at nævne Martinez, der vel også er købt til backup uden den store erfaring, og derefter Garay, der tidligere netop var bænkevarmer i Real Madrid??
Måske skulle du lige finde ud af, hvad du helt præcist ønsker ;)
Kan hverken se dobbeltmoralen eller det komiske. Pepe anser jeg som en backup (Real har ikke brug for forstærkning på denne plads). Derfor er det naturligt at man henter endnu en backup såsom Garay/Martinez
- Jeg nævner Morata, fordi vi har brug for en bedre forstærkning i angrebet. (Lewa, Aguero, Cavani, Suarez, Zlatan)
- Jeg nævner Casemiro, Illarmendi fordi vi har brug for en bedre forstærkning på midtbanen (Gundogan, Wilshere, Veratti, Vidal, Bale)
- Jeg nævner Carjaval, fordi vi har brug for en bedre forstærkning på højre back. Ville vente 1-2 år før jeg hentede Carjaval og istedet gik målrettet efter Piszczek.
Hvis/når Callejon og Kaka sælges er Jess og Isco glimrende backups for Di Maria og Özil.
Som sagt:
SÅ SAVNER JEG NOGLE INDKØB DER KAN GÅ DIREKTE IND STARTOPSTILLINGEN OG GØR EN FORSKEL.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev:
Real Madrid skrev:
Raul7-2880 skrev:
Real Madrid skrev:
Dios skrev: Til 30 millioner Euro, så findes der altså bedre alternativer. Jeg ville på ingen måde klage hvis han kom til klubben, men til den pris, så findes der mange bedre.
Raul7-2880 skrev:
Desværre endnu en spiller som er købt som indskifter/bænkevarmer. Listen bliver længere og længere: Nacho, Morata, Carjaval, Casemiro, Jese, Isco og nu illaramendi.
Og købe:
- I. Martinez eller Garay
Det er lidt komisk, hvis du spørger mig :) Medmindre du vil have 1 af de 2 skal slå enten Ramos eller Varane af?
Damn der kom du mig i forkøbet Dios...
@Raul7-2880
Giv nu slip på de gamle - mislykkede - dyder. Giv nu slip ;)
Hehehe, selvfølgelig foretrækker jeg Varane og Ramos (Verdens bedste midterpar) men nu hvor der florerer rygter om, at City er villig til at give 200 mio. for Pepe, vil I. martinez/Garay være glimrende backups for Ramos/Varane...
Kan du slet ikke se det dobbelt moralske og komiske i, at du først kritiserer Nacho, Morata, Carjaval, Casemiro, Jese, Isco og illaramendi, for derefter at nævne Martinez, der vel også er købt til backup uden den store erfaring, og derefter Garay, der tidligere netop var bænkevarmer i Real Madrid??
Måske skulle du lige finde ud af, hvad du helt præcist ønsker ;)
Kan hverken se dobbeltmoralen eller der komiske. Pepe anser jeg som en backup (Real har ikke brug for forstærkningen på denne plads). Derfor er det naturligt at man henter endnu en backup såsom Garay/Martinez
- Jeg nævner Morata, fordi vi har brug for en bedre forstærkning i angrebet. (Lewa, Aguero, Cavani, Suarez, Zlatan)
- Jeg nævner Casemiro, Illarmendi fordi vi har brug for en bedre forstærkning på midtbanen (Gundogan, Wilshere, Veratti, Vidal, Bale)
- Jeg nævner Carjaval, fordi vi har brug for en bedre forstærkning på højre back. Ville vente 1-2 år før jeg hentede Carjaval og istedet gik målrettet efter Piszczek.
Hvis/når Callejon og Kaka sælges er Jess og Isco glimrende backups for Di Maria og Özil.
Som sagt:
SÅ SAVNER JEG NOGLE INDKØB DER KAN GÅ DIREKTE IND STARTOPSTILLINGEN.
Rent faktisk er det tid til at bruge hvor egne talenter.
Men du har ret det med hvors angriber det ser ikke så stærkt ud
- Champen
- Gæst
-
Steen skrev: Jeg er skuffet.. Illarramendi for 30 millioner euro, + vi skal betale 9 millioner euro i skat, nærmest 40 millioner euro for ham.. Han er slet ikke den pris værd.. Kæmpe rip-off, imo.
For den pris er jeg sikker på man kan få Verratti, som endda er 2 år yngre. Verratti ser jeg som et meget større talent end Illaramendi, det eneste der taler for Illaramendi, er han er spansk , og det vil jeg skide på, når man kan få en langt bedre spiller (pris, alder og potentiale taget i betragtning)
Champen skrev:
Steen skrev: Jeg er skuffet.. Illarramendi for 30 millioner euro, + vi skal betale 9 millioner euro i skat, nærmest 40 millioner euro for ham.. Han er slet ikke den pris værd.. Kæmpe rip-off, imo.
For den pris er jeg sikker på man kan få Verratti, som endda er 2 år yngre. Verratti ser jeg som et meget større talent end Illaramendi, det eneste der taler for Illaramendi, er han er spansk , og det vil jeg skide på, når man kan få en langt bedre spiller (pris, alder og potentiale taget i betragtning)
Der er flere spillere jeg hellere så købt for den pris end Illarramendi, men jeg er bestemt ikke sikker på at Verratti er eller har været en mulighed. PSG er ved at udvikle et mindreværdskompleks af dimensioner efter Ancelotti-sagaen og den seneste forhøjelse af Leonardos straf - jeg tror ikke de er villige til at sælge et eneste af deres varme navne og slet ikke til de store klubber, de gerne vil sammenlignes med. Penge har de nok af, så det bliver ikke det der frister dem.
Det er super vigtigt at vi har en pålidelig defensiv erstatning for Xabi og Khedira.
Prisen skulle være forhandlet til 30 mio euro alt inkl.
Iøvrigt, er dværgen (Verratti, 165 cm) god nok defensivt til et Real Madrid-hold pt? Jeg er sgu mere tryg ved Illarra.
220 mil. kr. er godt nok også en overpris af Illarra. Jeg forstår det ihvertfald ikke. Et must er det ihvertfald ikke IMO. Modric og Alonso er altså stadig 2 verdensklasse spillere.
Elkrimi skrev:
Iøvrigt, er dværgen (Verratti, 165 cm) god nok defensivt til et Real Madrid-hold pt?
Er Alonso da det? Det er jo ham han skal erstatte, og ingen af dem har deres forcer i det defensive, og Alonso er fandens overvurderet på det defensive arbejde, hvis du spørger mig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- unrectify
- Gæst
-
Dios skrev: Jeg forstår det ihvertfald ikke. Et must er det ihvertfald ikke IMO. Modric og Alonso er altså stadig 2 verdensklasse spillere.]
Alonso er ude i flere måneder. Og ja, prisen for Illarramendi er måske lidt voldsom, men sådan en det altid når Real Madrid bliver involveret - så stiger prisen på spillerne - hvis de bare er det mindste eftertragtet.
Ydermere, hans frikøbsklausul er € 30 mio., så vidt jeg er orienteret. Og Real Sociedad er i sin gode ret til at kræve den udløst hvis vi skal rende med deres midtbanestjerne, som har en glimrende fremtid foran sig.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Kilde:
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...er-Illarramendi.html
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Det var ikke lang tid Isco nåede at være det dyreste spanske indkøb i klubben historie...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
unrectify skrev:
Dios skrev: Jeg forstår det ihvertfald ikke. Et must er det ihvertfald ikke IMO. Modric og Alonso er altså stadig 2 verdensklasse spillere.]
Alonso er ude i flere måneder. Og ja, prisen for Illarramendi er måske lidt voldsom, men sådan en det altid når Real Madrid bliver involveret - så stiger prisen på spillerne - hvis de bare er det mindste eftertragtet.
Ydermere, hans frikøbsklausul er € 30 mio., så vidt jeg er orienteret. Og Real Sociedad er i sin gode ret til at kræve den udløst hvis vi skal rende med deres midtbanestjerne, som har en glimrende fremtid foran sig.
Lad os nu se hvor langtid Alonso er ude. Han er allerede begyndt på sin genoptræning, og om 1 måned kan han spille med igen. Ellers er Modric en fremragende erstatning, og han er mine klare favorit af de 2.
Prisen stiger, fordi vi altid køber spillerne til overpris, og vi går med til det. Som sagt, så græder jeg heller ikke over hans tilkomst, men har man som 23 årig kun spillet én fremragende sæson på klubplan, og oven i købet spiller for u21, og ikke A landsholdet, så vidner det måske om et begrænset talent.
Jeg har set ham en del, og jeg vil også mene, at jeg har set ham nok til og vurdere ham, men 30 mil. Euro er han ihvertfald ikke værd IMO.
Og slet ikke når prisen er den samme på Isco, Verratti, Gündogan etc. som efter min vurdering er langt bedre spillere, yngre og har et større potentiale.
Kunne man få ham til de 15 mil. Euro som han er værd, så ville det være et fantastisk køb.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Dios skrev:
unrectify skrev:
Lad os nu se hvor langtid Alonso er ude. Han er allerede begyndt på sin genoptræning, og om 1 måned kan han spille med igen. Ellers er Modric en fremragende erstatning, og han er mine klare favorit af de 2.
Prisen stiger, fordi vi altid køber spillerne til overpris, og vi går med til det. Som sagt, så græder jeg heller ikke over hans tilkomst, men har man som 23 årig kun spillet én fremragende sæson på klubplan, og oven i købet spiller for u21, og ikke A landsholdet, så vidner det måske om et begrænset talent.
Jeg har set ham en del, og jeg vil også mene, at jeg har set ham nok til og vurdere ham, men 30 mil. Euro er han ihvertfald ikke værd IMO.
Og slet ikke når prisen er den samme på Isco, Verratti, Gündogan etc. som efter min vurdering er langt bedre spillere, yngre og har et større potentiale.
Kunne man få ham til de 15 mil. Euro som han er værd, så ville det være et fantastisk køb.
Enig i næsten alle ting du siger, dog sys jeg det er tarveligt du bruger som argument, at han endnu har sin A landshold debut til gode. Det er en helt uhørt stærk midtbane det spanske hold besidder, og vores egen Isco har selv kun spillet een landskamp. For alle andre landshold, ville han være oppe omkring de 30-40 stykker ligesom Neymar og Eriksen, der deler samme alder. Javi Martinez med 13 landskampe, det er jo uhørt samme er det, at en af Premier Leagues absolut dygtigste spiller Juan Mata ikke er en særlig vigtig del af landsholdet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista