Real Madrid vil have Illaramendi-afklaring inden torsdag

13 år 2 uger siden #37 af asp3200
35 mil spildt, sørgeligt med transfer vinduet ikke kunne blive positivt:(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 2 uger siden #38 af El_Juan

asp3200 skrev: 35 mil spildt, sørgeligt med transfer vinduet ikke kunne blive positivt:(

Transfervinduet har været åbnet i 11 dage...

13 år 2 uger siden #39 af asp3200

El_Juan skrev:

asp3200 skrev: 35 mil spildt, sørgeligt med transfer vinduet ikke kunne blive positivt:(

Transfervinduet har været åbnet i 11 dage...

Du ved vist godt hvad jeg mener...

13 år 2 uger siden #40 af JesperA

El_Juan skrev: Edit: Og jeg vil i øvrigt godt slå fast, at jeg vil foretrække et indkøb af Gündogan eller Verratti, fremfor Illarramendi, men er ligeledes realistisk omkring deres situation og muligheden - eller manglen på samme - for at hente en af dem nu. Jeg kan dog sagtens se idéen med at hente Illarra, såvel som jeg kan se potentialet i ham og hans kvaliteter. Og jeg synes ligeledes det er mange penge vi snakker om, når det kommer til Illarra, men mener i sidste ende, at det måske nok er en fair pris, taget flere omstændigheder i betragtning. Set med et objektivt syn. Taget hans potentiale og kvalitet i betragtning, så kan jeg godt se det, som værende en potentiel god investering, både for nutiden og fremtiden. Men der følger som sagt ikke noget garantibevis med, når man køber en spiller.

Min holdning omkring Illaramendi er en smule mere pessimistisk, men i bund og grund er vi enige.

13 år 2 uger siden #41 af Steen
www.insidespanishfootball.com/66286/real...-with-real-sociedad/

Den er i hus i morgen, det har alle dage bare været små detaljer som har skilt de to parter fra hinanden.

• Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #42 af Champen

Steen skrev: www.insidespanishfootball.com/66286/real...-with-real-sociedad/

Den er i hus i morgen, det har alle dage bare været små detaljer som har skilt de to parter fra hinanden.

Pas nu på med at spå om sådan nogle ting, du sagde selv tidligere i dag, at handlen ville være på plads i dag.

13 år 2 uger siden #43 af Steen

Champen skrev:

Steen skrev: www.insidespanishfootball.com/66286/real...-with-real-sociedad/

Pas nu på med at spå om sådan nogle ting, du sagde selv tidligere i dag, at handlen ville være på plads i dag.

Nu er det jo ikke mig, der hævder disse ting, jeg citere bare medierne..Men man behøver ikke insider viden for at være klar over at det småting der gjort at han endnu ikke er købt. Han har en frikøbsklausul, så prisen giver sig selv. Det eneste problem har været momsen .
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved Steen.

13 år 2 uger siden #44 af Steen
Og nu følger Marca op på historien, han er blevet købt. 38 millioner euro.

• Fred P og de slemme frø
  • Gæst
  • Gæst
13 år 2 uger siden #45 af Fred P og de slemme frø
Besvaret af Fred P og de slemme frø på emne Real Madrid vil have Illaramendi-afklaring inden torsdag

Steen skrev: Og nu følger Marca op på historien, han er blevet købt. 38 millioner euro.

Nej, nej, nej. 38 millioner er jo rent vanvid. Jeg kan ikke se hvordan han på nogen måde kan leve op til det prisskilt.

13 år 2 uger siden #46 af JesperA
Florentinos gavebod, i morgen har han sikkert "forhandlet" Bale i hus for 100 millioner euro. Jeg syntes allerede de oprindeligt nævnte 30 var i overkanten, men det her er jo nærmest forrykt hvis det er sandt.

Bayern blev kritiseret for at købe en landsholdsaktuel Martinez for samme pris - samme position og samme alder som Illara, men langt større erfaring og kvalitet.

Så kan man snakke nok så meget om landsholdspotentiale, komplet spiller, og at han er et godt fit, her betaler man en pris som var han en etableret verdensstjerne, groft sagt, og det er han ingenlunde endnu!

Det er sgu Coentrão-transferen om igen - buk dig forover og giv os kreditkortet Florentino, så bestemmer vi hvor meget vi vil have for vores spiller. Udefra set virker det virkelig til at Real de seneste mange år er blevet kørt rundt i manegen på transfermarkedet. Man køber altid på sælgers vilkår, og sælger på købers vilkår. Det er sgu ikke en storklub værdigt.

13 år 2 uger siden #47 af Steen
For lige at gøre det klart, så koster han 30 millioner euro, mens de 8 millioner euro er moms. Perez og Ancelotti mener at han er det værd, nu må vi se hvor stor en rolle han får næste sæson, og hvor godt han klare det.

13 år 2 uger siden #48 af JesperA

Steen skrev: For lige at gøre det klart, så koster han 30 millioner euro, mens de 8 millioner euro er moms. Perez og Ancelotti mener at han er det værd, nu må vi se hvor stor en rolle han får næste sæson, og hvor godt han klare det.

Men så vidt jeg har forstået så er det også netop hans frikøbsklausul, ergo har man ikke forhandlet så meget som en euro af den maksimale pris man kunne komme til at betale.

Jeg håber i det mindste at 5-10 af dem er præstationsbetingede.
Sidste redigering: 13 år 2 uger siden ved JesperA.

Leveret af Kunena Forum