Real Madrid vil have Illaramendi-afklaring inden torsdag
El_Juan skrev: Man kan godt høre, at den genrelle tendens er at folk vitterligt ikke aner en høstblomst om, hvem Asier Illarramendi egentlig er :-)
Han er spanier (tjek) - man er blevet spanier liderlig og har fået bind om øjnene med det køb.
Han er 23 år alligevel er han en u-21 spiller. Han har hverken vist kvaliteter nok til at komme ind omkring landsholdet eller såmænd i rygtebørsen hos de store klubber. Thiago der kun koster 18, blev kåret til u-21 ems bedste. Han er billigere, men dobbel så god (dog en lidt mere offensiv centreret spiller end Illara).
Hvis rygterne taler sandt og vi ender med at give 38 for Illara, så skal man ikke blive overrasket hvis Bale ender med at koste 150 mil euro!
Levy sagde sidst at Bale mindst er lige så værd som Neymar. Nu sidder han og piller nosser mens han tænker: m.101greatgoals.com/blog/daniel-levy-val...in-transfer-request/
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Nu er der kun to års forskel mellem Illara og Busquets samt Javi Martinez. Derfor er det stort set umuligt at Illara kan få en stor fremtid på landsholdet...
IL Capitano skrev: Og 8 mill € mere end Isco.
Synes også Isco var lige i overkanten med de 30 mil euro. Det taget i betragtning at man KUN ønsker 28-30 for Higuain!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Elkrimi skrev: Super fin spiller at få til truppen, der både kan presse Alonso og Khedira.
Til dem som frygter en statisk midtbane, så overvej 3-mandsmidtbanen med bedre rollefordeling, som ikke i så høj grad udstiller Khedira og Alonso svagheder. Jeg er meget overbevist om, at Carlo i de større kampe vil anvende en Xabi-Khedira/Illarra-Modric version.
At prisen er alt for høj - han er måske 20 mio euro værd pt - er en anden sag, men der må jo være vurderet at det økonomisk giver mening. Mon ikke det går.
Whoop whoop - 3-mands-midtbane til de store kampe? Lad os nu forestille os at Bale kommer - så vil det betyde at man ska sætte Özil OG Isco på bænken til de såkaldt store kampe. Og taler vi om 3-mands-midtbane til de store kampe fordi vi antager at vi -som vi så tidligere - ellers bare blir kørt over af f.eks. Barca hvis vi forsøger at spille eget spil? Det lyder da godt nok lidt skræmmende hvis det igen blir sådan at vi ska ha ét system til "hverdag" og et andet system for at ku klare os i store kampe. Og ærgerligt hvis man blir nødt til at lave systemet om for at få noget dynamik ind på holdet.
Og så er det igen lidt morsomt at når man - efter de flestes vurdering - betaler 20 mio (eller mere end 50%) for meget for en "ung" spanier, så "går det nok", mens Bales pris er helt uacceptabel. Mht branding og indtægter en spiller vil generere, så er Bale PL's højest profilerede spiller og vil generere kæmpe marketingsindtægter, mens Illarra nok ik vil tjene mange kroner af den hysterisk høje transfersum tilbage på dén front.
Kan godt se det med han er spansk og ung, men hvis han rådner op på bænken er det satme en del penge man har givet for ham. Det eneste fornuftige i den handel og som jeg inderligt håber på er at Alonso så sælges med det samme så vi får nogle penge for ham. Det vil være det eneste fornuftige at gøre.
Men hvis Alonso bliver solgt, så har vi stadig det samme problem med at en type som Alonso/lllaramendi er alt for nem at lukke ned mod de store hold. Der ville en type som Veratti og Gundogan være langt bedre desværre.
Det med Thiago som folk nævner herinde kan vi godt glemme, han er i Bayern/Man U og som type kan man ikke sammenligne ham med lllaramendi. Thiago er meget mere offensiv og dårlig defensiv og modsat kan man så sige om lllaramendi.
Vi vil med den handel hvis rygterne taler sandt have:
Alonso
Khedira
Modric
Lllaramendi
Casemiro
til 2 midtbane pladser defensivt / normal midtbane.
Det er lige lovligt meget dækket ind synes jeg. Håber han slår igennem både for Real og Spanien så jeg æder mine ord, frygter endnu en Kaka situation.
Først og fremmest, så tror jeg du kender min holdning til Bale. 60-80 mio euro for ham skræmmer mig langt fra. Han er i top-10 og hvis han fortsætter sin udvikling, så har vi en langtidserstatning for Ronaldo. Han er det hele værd.
Mht. formation så pas på med at lægge for meget i talkombinationen, om det hedder 4-3-3 eller 4-2-3-1 har ikke stor betydning. Det har i langt højere grad betydning, hvilke instruktioner de enkelte spillere har og hvilken spillestil holdet praktiserer.
Forskellen fra vores nuværende 4-2-3-1 til den 4-3-3 jeg foreslår er lille. Det handler om at Modric overtager Ozil's plads og har flere pligter defensivt. Derudover Carvajal på højrebacken have som frihed til at støde frem, som Marcelo har det i venstre side.
Jeg forventer følgende:
Casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Xabi/Illarra
Khedira/Illarra-Modric/Isco
Ozil/Isco-Benzema-Ronaldo
Og så må vi se hvem Bale slår af...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Vi vil med den handel hvis rygterne taler sandt have:
Alonso
Khedira
Modric
Lllaramendi
Casemiro
til 2 midtbane pladser defensivt / normal midtbane.
Ja det er ik antallet af spillere den er gal med - det er bare spillerne :o))
Er desuden enig i at man bare ska fyre Xabi af - og hvis Khedíra ryger samme vej vil jeg ik græde over det. Men da Casemiro ik bare er en dark horse, men nærmere en total lottokupon - så vil et salg af Xabi jo helt sikkert betyde at vi så igen mangler en spiller imo.
ja, det ku godt nok ha været dejligt hvis havde gået efter en spiller som ku gøre en forskel, gå ind i startopstillingen og ændre selve dynamikken på holdet, en Vidal, Pogba eller Verratti, men sådan sku det ik være. Man må jo ha vurderet at det var glimrende hva holdet præsterede på den centrale midt sidste sæson - og at Xabi kun midlertidigt var mærket af sin alder og at han kommer tilbage stærkere end nogensinde efter sin skade. jeg tillader mig mildt sagt at tvivle.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Elkrimi skrev: Alonso er ligeså sikker på midtbanen, som Ramos er det i midterforsvaret. Han har iøvrigt lige udtalt at han bliver i klubben.
Ja og dét er så lige præcis Real Madrid allerstørste problem imo. Jeg ka godt li Xabi og han er/var en glimrende spiller. men sammen med en panservognstung Khedira der bare ik ska involveres i noget der dufter af noget kreativt, så har vi nok den mest statiske, langsomme midtbanekonstellation af samtlige store hold i Europa. Fyr Xabi af til PL asap.
Elkrimi skrev: Jeg forventer følgende:
Casillas
Carvajal-Ramos-Varane-Marcelo
Xabi/Illarra
Khedira/Illarra-Modric/Isco
Ozil/Isco-Benzema-Ronaldo
Og så må vi se hvem Bale slår af...
Hvis ik Bale kommer, så vil vi højst sandsynligt spille med samme spillere som sidste år - blot med Carvajal som eneste ændring. Uha uha siger jeg bare - det er med total angst jeg går sæsonen i møde så. De hold der allerede var langt bedre end os i sidste sæson har forstærket sig, mens vi bare satser på gammel vin på nye flasker..
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-