Real Madrid vil have Illaramendi-afklaring inden torsdag
JesperA skrev:
Steen skrev: For lige at gøre det klart, så koster han 30 millioner euro, mens de 8 millioner euro er moms. Perez og Ancelotti mener at han er det værd, nu må vi se hvor stor en rolle han får næste sæson, og hvor godt han klare det.
Men så vidt jeg har forstået så er det også netop hans frikøbsklausul, ergo har man ikke forhandlet så meget som en euro af den maksimale pris man kunne komme til at betale.
Jeg håber i det mindste at 5-10 af dem er præstationsbetingede.
Præcis, man har aktiveret hans frikøbsklausul. Samtalerne har vidst ikke båret frugt.. Real Sociedad vil ikke sælge ham, så Perez har ikke et andet valg end at betale den fulde pris, desværre..
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Når (og hvis) Real Madrid betaler 30 mio. € plus skat, så forventer jeg i øvrigt, at det er fordi handlen har været prioriteret højt. Jeg antager altså, at Ancelotti og co. har fået den spiller de gerne ville have.
Jeg synes det er et spændende indkøb. Kan man så til næste sommer udnytte, at Gündogan blot har et år tilbage af sin kontrakt til den tid, så vil jeg være godt tilfreds.
Til de visuelle, som godt kan lide en lille YouTube-video:
- Mou94
- Gæst
-
Han virker meget tung, klodset, langsom.
For disse penge (antager 38€ millioner) kan man finde en langt bedre spiller.
Tænk Bayern fik Martinez til nogenlunde samme prise, og der kan vi få Illaramendi.
Skuffende Perez! (Og Carlo + Zidane)
Tror han skal kæmpe med Khedira i sidste ende og ikke Alonso, den plads ser jeg Modric på.
Har valgt at takke af på forum!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Illarra sikret siger Marca.. 38 millioner euro
man ka self blive overrasket, men min helt umiddelbare reaktion er at det er komplet hul i hovedet. Én ting er prisen som er absurd, men det betyder oz at vi får endnu en sæson med en statisk midtbane a la Xabi-Khedira. For Illarramendi blir jo ik fast mand - det ka jeg simpelthen ik forestille mig - og så er vi jo tilbage ved udgangspunktet - at vores akilleshæl blir den centrale midt.
De må grine sig i skægget rundt omkring i Barca, Bayern, City, Utd og tænke at nu er planen for totalt at lukke vores impotente centrale midt ned allerede er afprøvet og den virker mod os næsten hver gang.
Det er ik specielt Illarra jeg har det store imod - bortset fra at jeg har svært ved lige pt at han sku være noget specielt (men jeg har oz begrænset kendskakb til ham bortset fra diverse klips og beskrivelser) - men det er problemet i at mens flere andre store klubber har de her moderne midtbanetyper som giver dynamik, målfarlighed og speed, så har vi langsom 1, 2, 3 og nu 4 (og det er uden at tælle Modric med som langsom), som ik ejer hverken målfarlighed eller dynamik.
Øv øv øv!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Det er jo galimatias. Jeg er dybt rystet over den handel! Men siden nogle er begejstrede over handlen, så må de jo vurdere at Illarra ka vurderes på linje med verdens bedste midterforsvarer Thiago Silva, verdens mest jagtede midtbanespiller for et par år siden, Cesc, og manden de fleste nok ville ønske de havde købt, Javi Martinez, men han var jo FOR DYR!!
Ellers er din kommentar jo bare lige til skralderen :-)
Til dem som frygter en statisk midtbane, så overvej 3-mandsmidtbanen med bedre rollefordeling, som ikke i så høj grad udstiller Khedira og Alonso svagheder. Jeg er meget overbevist om, at Carlo i de større kampe vil anvende en Xabi-Khedira/Illarra-Modric version.
At prisen er alt for høj - han er måske 20 mio euro værd pt - er en anden sag, men der må jo være vurderet at det økonomisk giver mening. Mon ikke det går.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-