Casillas rækker mod udlandet

12 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Skal man tro Punta Pelota, så kan Iker Casillas meget snart være fortid i Real Madrid.

I hvert fald skulle målmanden af frygt for at miste sin VM-plads på grund af manglende spilletid være klar til at lytte til andre klubber. Særligt Manchester-klubberne United og City skulle stå højt på ønskelisten.

Den mulige 'exit' for holdets anfører er kommet ovenpå Ancelottis noget overraskende beslutning om at vrage Iker Casillas til sidste weekends kamp mod Real Betis.

Dermed fortsætter den manglende spilletid med at klistre til Casillas, der under Mourinho sluttede sidste sæson på bænken, og nu altså ser ud til at fortsætte den stime under Ancelotti.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• LaDecima
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #2 af LaDecima
Besvaret af LaDecima på emne Casillas rækker mod udlandet
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!

Ville være fuldstændig fallit erklæring! Han skal bare spille, igang igen, han har stort set ikke spillet i en halv sæson, giv ham nu bare tilliden tilbage!!!

• lavivareal
  • Gæst
  • Gæst
12 år 11 måneder siden #3 af lavivareal
Besvaret af lavivareal på emne Casillas rækker mod udlandet
Når to trænerer med stor fodbold forstand og indsigt (og det kan man ikke tag fra mourinho) vælger at bruge diego lopez må det tyde på at casillas ganske enkelt ikke levere til træning, eller også føler sig hævet over klubben. Der er mange der er efter mourinho, men vil altid sige at casillas svigtede klubben ved at lække historier til pressen, og jeg var ikke synderlig imponeret af hans opførsel sidste sæson. At Del Bosque bruger ham på landsholdet skyldes nok nærmere at de har meget historie sammen. Jeg var ikke imponeret af ham i sidste sæson da han stod fast, og faktisk heller ikke voldsomt i mesterskabs sæsonen. Generelt har han virket som en der har haft den forkerte attitude i nogle sæsoner, og der er langt fra den mand vi ser nu, til ham der græd tåre i 06/07 sæsonen da mesterskabet blev sikret.

12 år 11 måneder siden #4 af Siempre Madrid

lavivareal skrev: Når to trænerer med stor fodbold forstand og indsigt (og det kan man ikke tag fra mourinho) vælger at bruge diego lopez må det tyde på at casillas ganske enkelt ikke levere til træning, eller også føler sig hævet over klubben. Der er mange der er efter mourinho, men vil altid sige at casillas svigtede klubben ved at lække historier til pressen, og jeg var ikke synderlig imponeret af hans opførsel sidste sæson. At Del Bosque bruger ham på landsholdet skyldes nok nærmere at de har meget historie sammen. Jeg var ikke imponeret af ham i sidste sæson da han stod fast, og faktisk heller ikke voldsomt i mesterskabs sæsonen. Generelt har han virket som en der har haft den forkerte attitude i nogle sæsoner, og der er langt fra den mand vi ser nu, til ham der græd tåre i 06/07 sæsonen da mesterskabet blev sikret.

Tag ikke fejl af Iker Casillas. Han har grædt meget på det seneste...........

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 11 måneder siden #5 af Siempre fiel

lavivareal skrev: Når to trænerer med stor fodbold forstand og indsigt (og det kan man ikke tag fra mourinho) vælger at bruge diego lopez må det tyde på at casillas ganske enkelt ikke levere til træning, eller også føler sig hævet over klubben. Der er mange der er efter mourinho, men vil altid sige at casillas svigtede klubben ved at lække historier til pressen, og jeg var ikke synderlig imponeret af hans opførsel sidste sæson. At Del Bosque bruger ham på landsholdet skyldes nok nærmere at de har meget historie sammen. Jeg var ikke imponeret af ham i sidste sæson da han stod fast, og faktisk heller ikke voldsomt i mesterskabs sæsonen. Generelt har han virket som en der har haft den forkerte attitude i nogle sæsoner, og der er langt fra den mand vi ser nu, til ham der græd tåre i 06/07 sæsonen da mesterskabet blev sikret.

Nå ja, det var jo tydeligvis kun pga sportslige ting at Mou vragede Iker - "Adan er bedre"-udtalelsen og vragningen til sidste kamp i ligaen beviser jo klart dette. Det her med at han lækkede historier til pressen - hvor var det du havde fået det bekræftet henne - du skriver det som om det er et faktum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

12 år 11 måneder siden #6 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Casillas rækker mod udlandet
Det her handler om mere end bare fodbold, Ancelotti og alle omkring klubben skal virkelig tænke sig godt om i forhold til hvordan de vil tackle den her uholdbare situation.

Jeg mener selvfølgelig den bedste målmand skal spille, og lige nu mener jeg faktisk det er Diego López (på trods af en noget shaky optræden forleden). Men man må heller ikke undervurdere Casillas' indflydelse i truppen, specielt hos de spanske spillere og hvis han skal sælges (og det skal han hvis Ancelotti ikke har tænkt sig at bruge ham) skal det foregå på samme måde som man river et plaster af og så ellers videre i teksten.

DC19

12 år 11 måneder siden #7 af Siempre fiel

-#7- skrev: Det her handler om mere end bare fodbold, Ancelotti og alle omkring klubben skal virkelig tænke sig godt om i forhold til hvordan de vil tackle den her uholdbare situation.

Jeg mener selvfølgelig den bedste målmand skal spille, og lige nu mener jeg faktisk det er Diego López (på trods af en noget shaky optræden forleden). Men man må heller ikke undervurdere Casillas' indflydelse i truppen, specielt hos de spanske spillere og hvis han skal sælges (og det skal han hvis Ancelotti ikke har tænkt sig at bruge ham) skal det foregå på samme måde som man river et plaster af og så ellers videre i teksten.

Du mener at Lopez er bedre end Casillas baseret på hvad? Så vidt jeg husker stod Casillas fremragende i perioden op til sin skade - så med mindre du har noget info om at han er dalet i niveau siden, så ka jeg ik se hvor du vil hen.

Casillas har så haft nogle jævne perioder de sidste par sæsoner, men Lopez ku ik engang få fast spilletid for sevilla i samme periode. Og taler vi topniveau, så er Casillas valgt til verdens bedste mange gange i streg og har over mere end 10 år haft et niveau Lopez aldrig kommer i nærheden af.

Så jeg spørger lige igen - hva i alverden mener du med at Lopez er en bedre målmand pt?
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Roesen7, Jaken, MMM

12 år 11 måneder siden #8 af baggins
Besvaret af baggins på emne Casillas rækker mod udlandet
Det må ikke ske!Det ville simpelthen hen være forfærdeligt!
Men når det er sagt, så kan jeg godt forstå Casillas. For når man som han har givet alt for klubben, bare bliver droppet efter en skade, som han aldrig har fået muligheden for komme tilbage fra. Så må han være noget så skuffet, ligesom os andre. Ind med Casillas som førstevalg, NU! Alle kan se det, selv Valdes.
Og hvis han ikke bliver fast starter, så ud med Ancelotti, i dont care. Casillas er ikke over klubben, men han er over Ancelotti og Lopez. Jeg spørg mig selv, hvorfor er det lige at klubben (Perez) køre en hetz mod vores egne, både legenderne og de unge.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

12 år 11 måneder siden #9 af Siempre Madrid

Siempre fiel skrev:

-#7- skrev: Det her handler om mere end bare fodbold, Ancelotti og alle omkring klubben skal virkelig tænke sig godt om i forhold til hvordan de vil tackle den her uholdbare situation.

Du mener at Lopez er bedre end Casillas baseret på hvad? Så vidt jeg husker stod Casillas fremragende i perioden op til sin skade - så med mindre du har noget info om at han er dalet i niveau siden, så ka jeg ik se hvor du vil hen.

Casillas har så haft nogle jævne perioder de sidste par sæsoner, men Lopez ku ik engang få fast spilletid for sevilla i samme periode. Og taler vi topniveau, så er Casillas valgt til verdens bedste mange gange i streg og har over mere end 10 år haft et niveau Lopez aldrig kommer i nærheden af.

Så jeg spørger lige igen - hva i alverden mener du med at Lopez er en bedre målmand pt?

Alfredo di Stéfano blev også kåret til verdens bedste engang! Kræver du også ham på holdet? Du forstår min provokation.

Iker Casillas har været verdens bedste målmand, men ved du (nu du snakker om beviser og fakta), at han rent faktisk yder en tilfredsstillende indsats til træning og at han rent faktisk lige netop nu er bedre end Diego López? Selvfølgelig gør du ikke det, ligesom jeg ikke ved at Casillas har lækket historier til pressen.

Derfor handler denne historie for os udenforstående om mavefornemmelser og sympati. Men faktum er, at Carlo Ancelotti har valgt som José Mourinho, selv om den allerletteste løsning havde været, at give Iker Casillas pladsen tilbage.

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, JimmyBroe

12 år 11 måneder siden #10 af Siempre Madrid

baggins skrev: Det må ikke ske!Det ville simpelthen hen være forfærdeligt!
Men når det er sagt, så kan jeg godt forstå Casillas. For når man som han har givet alt for klubben, bare bliver droppet efter en skade, som han aldrig har fået muligheden for komme tilbage fra. Så må han være noget så skuffet, ligesom os andre. Ind med Casillas som førstevalg, NU! Alle kan se det, selv Valdes.
Og hvis han ikke bliver fast starter, så ud med Ancelotti, i dont care. Casillas er ikke over klubben, men han er over Ancelotti og Lopez. Jeg spørg mig selv, hvorfor er det lige at klubben (Perez) køre en hetz mod vores egne, både legenderne og de unge.

Nu spørger jeg lige de unge på denne side: Hedder det "Facepalm", når man støder på sådan et indlæg?

12 år 11 måneder siden #11 af Raul-Madrid
Baggins:

Det/Du må da være en joke...!

RAUL!!!!

12 år 11 måneder siden #12 af DarioGomez
Sagen er jo sådan set meget simpel.

Ancelotti har givetvist valgt Lopéz som førstemålmand.
Iker Casillas skal have fast spilletid for at få plads i VM-truppen.
Muligheden for at slå en godtkørende målmand er altid minimal.
Kan han derfor få spilletid i fx Barcelona, så skal han naturligvis skifte dertil.

Længere er den ikke. Iker skal handle 100 procent egoistisk her, og Madrid bør naturligvis acceptere, at han gerne vil til VM.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 11 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista

Leveret af Kunena Forum