Casillas rækker mod udlandet
- Orange You Glad
- Gæst
-
NDR skrev: Hvad der forgik imellem Mourinho og de forskellige spillere ligger uvidst hen, men jeg er sikker på at Casillas er skyld i mere end 50% af alle problemer sidste sæson.
Det må være den lækreste selvmodsigelse længe, at du er sikker på noget usikkert. Desuden vil jeg altså vildt gerne se din procentinddeling over skyldnerne fra sidste sæson. Kom så med det pie chart! :-)
Angående dit spørgsmål om Casillas-tilhængernes negative holdning til Diego López mener jeg kun at have set én bruger udtrykke noget decideret negativt om López. Det var noget med at være "ANTI-Lopez", hvis ikke Casillas får pladsen. Ellers er mit indtryk, at folk ikke har noget imod López, men at Casillas er savnet, og sådan har jeg det også selv; Diego López virker som en rar mand og en udmærket keeper.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Elkrimi skrev: Jamen, er det allervigtigste deres optræden på banen? Således at vi har de bedste chancer for at vinde titler?
Træning er en ting - og ingen ved hvem der gør det bedst der - mens kamp er noget helt andet.
Vi kan først begynde at se et mønster fra på mandag... Indtil da, er der for mange ubekendte.
Du har jo ganske ret i, at der er for mange ubekendte, men vi er vel også enige om, at hvis (HVIS!) en spiller ikke viser nok til træning, så bliver han jo sorteret fra til kampene, også selv om han måske ville gøre det rigtig godt der. Og især, hvis der er tale om en ny træner.
Det er helt fair, at man siger "Casillas har ret, Mourinho er en idiot", men når det samme gentager sig med Ancelotti, så bør alle - selv Iker Casillas - reflektere lidt over, om fejlen ikke ligger hos ham og ikke alle andre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Rogoshin skrev:
baggins skrev:
Raul-Madrid skrev: Baggins:
Det/Du må da være en joke...!
Det med Ancelotti, var at sætte emnet på spidsen, og derfor ikke ment i alvor - det gav dog en god reaktion.
- Casilias fortjener dog ikke at ryge på den måde, overhovedet! Han er en sand legende, både for Madrid og Spanien. Ligesom man ikke skulle have sendt Raul til det kolde Tyskland.
Jeg vil ikke tage noget fra Lopez' præstationer, men han kan ikke nå Casilias niveau til sokkeholderne. Det handler om at give Casillas chancen igen, for det har han godt nok ikke fået, efter sin skade. Længere er den ikke!
Kan vi ikke blive enige om at man skriver en smiley, hvis man mener noget som en joke:-) Mine pre kognitive evner og min telepati er ikke hvad de har været :-)
Skal prøve at huske det. Men bruger generelt ikke smiley'er, når jeg skriver.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Siempre Madrid skrev:
Elkrimi skrev: Siempre, hvad er det der gør Lopez til bedre end Casillas?
Det hurtige svar: At først Mourinho og siden Ancelotti vælger López frem for Casillas.
Mere uddybende, så handler det, som jeg tidligere har nævnt, om mavefornemmelser og hvor ens sympatier ligger, for I ved - ligesom jeg - ikke en kæft om Iker Casillas´ nuværende niveau i forhold til Diego López.
Hvad jeg blot kan konstatere er, at der måske er noget om snakken, når også Ancelotti vælger at gøre brug af Diego López. Ud fra mine mavefornemmelser og sympati, så har jeg ikke i øjeblikket voldsomt meget til overs for Iker Casillas. Jeg kunne ikke være mere ligeglad med, om han har været i klubben i 16 år og om han har været verdens bedste målmand og om han tidligere har lavet nogle eminente redninger.
Iker Casillas skal ikke stå på mål for Real Madrid, fordi han er Iker Casillas. Det skal han, hvis han er den bedste og det er der nogen i øjeblikket, som mener at han ikke er.
Men det er jo ikke fordi vi ikke har noget sammenligningsgrundlag - Casillas stod mod Ecuador så sent som i onsdags og der leverede han en mere overbevisende præstation end Lopez gjorde mod Betis.
Og helt ærligt, din mavefornemmelse har det med at lade sig forblænde når Mou er involveret. Den fortalte dig også at Mou og Ronaldos forhold var glimrende og at Pepe helt sikkert ville starte inde i finalen mod Atleti, for Mou kunne aldrig drømme om at lade personligt fnidder påvirke hans holdopstilling.
- Gæsten
- Gæst
-
Fawadnz skrev: Jeg vil gå så langt som at sige at sker dette, så vil jeg være ANTI-perez, ANTI-ancelotti ANTI-lopez og pro casillas hvorend han tager hen...
Mourinhos skamplet lorte handling bør bare begraves manden er fortid og en fandens dårlig taber.
det skal bare ikke påvirke en ægte madridista i Real madrid som hele livet har været i klubben, elsker madridismoen, og rent faktisk forstår den iforhold til galactico købene som bare kommer til. WTF , det tjærer i hjertet læse sådan noget!
Casillas bør have kongestatus, det ændrer en røvhuls mening heller ikk på, blot denne person er magtliderlig og prøver vise sig selv frem... mit had til mourinho er lige blevet 100x værre og jeg er bange for jeg bliver max forarget over real madrid hvis ikke Casillas er tilbage i buret...
Så det du har sagt i det indlæg er, at du også vil være anti-madridista, og slet ikke elsker Real Madrid. Du vil så også være ligeglad med alt, hvad der sker i klubben. Om vi vinder eller taber. Den mentalitet er ikke en madridista værdig. En madridista holder ikke kun med en bestemt spiller, men hele klubben og alt hvad den står for. Og det at du siger at Iker Casillias skal have konge status vil være det samme som at Anders Fogh skulle være Danmark's æres repræsentant, blot fordi nogle syntes at han har gjort et godt stykke arbejde i 7 år som statsminister.
At være madridista handler om at sætte klubben over alt, ikke en spiller.
Tør ikke at tænke på hvordan det ville have lydt hvis Benzema og Øzil havde holdt en måneds ekstra sommerferie, så måske man burde tænke lidt over det inden man alt for højlydt begynder at brokke sig over at Diego er nr. 1 nu, der er sku en grund, Legende eller ej.
NDR skrev: Ærlig talt, så synes jeg også at " Legenden " Casillas gjorde en fejl ved at holde sommerferie så længe som han gjorde hvis han virkelig havde ønsket at erobre titlen tilbage som førstemålmand.
Tør ikke at tænke på hvordan det ville have lydt hvis Benzema og Øzil havde holdt en måneds ekstra sommerferie, så måske man burde tænke lidt over det inden man alt for højlydt begynder at brokke sig over at Diego er nr. 1 nu, der er sku en grund, Legende eller ej.
Han havde ikke engang en hel måneds ferie - han havde nøjagtig den samme ferie som alle andre spillere, der var i Brasilien. En ferie der endda blev forlænget en uge af Ancelotti ifht. den oprindelige plan, for at undgå gentagelse af sidste sæson, hvor den manglende hvile hos de spillere, der havde spillet sommerturnering, gav øget risiko for skader og manglende form i starten af sæsonen.
Jeg har engang læst, at fodboldspillere faktisk er lavet af.... mennesker!
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
M_linding skrev: Ferie er en vigtig del af det, at være klar til en ny sæson.
Læste du det på Onside.dk eller? For jeg må sige at du er på vildspor.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
M_linding skrev: Ferie er en vigtig del af det, at være klar til en ny sæson.
Utænkeligt. Det ville jo betyde at de både havde følelser og fysiske behov. Sådan noget pjat er der ikke plads til i fodbold.
Udstråling, kultur, erfaring og KLUBLEGENDE!!!! betyder enormt meget! Også under man ikke engang manden et par kampe således han får en reel chance for at vise sig nr. 1?! Ingen officielle kampe er han blevet givet siden sin skade. Ikke en chance for at vise sig frem - selv PSG, Monaco og City har mere værdighed end os.........
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-