Optakt: Et stort skridt mod ottendedelsfinalerne

12 år 9 måneder siden #25 af Dios
Hold kæft hvor er jeg overrasket over Juve ikke kan følge med vores pasningsspil. Vi kan tilgengæld slet ikke følge med deres dynamiske midtbanespillere, og vi er i den grad underlegne på fysikken. Det ligner næsten, at spillerne er helt overrasket over tempoet, og den måde Juve spillerne presser på.

Jeg går helt klart all-in på den måske meget kedelige Barca stil med og dræbe kampen med flere hundrede afleveringer, men det er det eneste måde hvor vi klart er overlegne på. Vores meget tålmodige opspil som flytter deres kæder rundt, og hvor der faktisk bliver stor plads inde centralt. Vi så det specielt i de sidste 10 minutter! Kør den så hjem drenge.

Vamos vamos!!!!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #26 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Optakt: Et stort skridt mod ottendedelsfinalerne
Synd, at Llorente blev ofret for Bonucci, for han har faktisk spillet en udmærket kamp...

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #27 af Brylle
Laudrup om Arbeloa: "Jeg ved ikke hvad der er sket med Arbeloa" og tilføjer: "Hurtigste wing i nyere tid"

Han må virkelig være en gave til enhver træner. Han gør lige præcis hvad han bliver bedt om er mit indtryk.

12 år 9 måneder siden #28 af 2:18
Pinligt rødt kort, blev nød til at skifte kanal, så meget dommerhjælp er ikke smukt..

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #29 af Pepe

2:18 skrev: Pinligt rødt kort, blev nød til at skifte kanal, så meget dommerhjælp er ikke smukt..

Jeg giver dig ret, plus det PINLIGT at se real madrid spille fodbold

• Mlarco
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #30 af Mlarco
Ronaldo smider sig ligesom Neymar.. Tyndt rødt kort.

12 år 9 måneder siden #31 af DarioGomez
Chiellini er sidste mand, derfor er udvisningen korrekt.

(Ret mig, hvis jeg tager fejl ...)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

12 år 9 måneder siden #32 af Dios

2:18 skrev: Pinligt rødt kort, blev nød til at skifte kanal, så meget dommerhjælp er ikke smukt..

Pinligt der bliver givet direkte rødt, og ligeså pinligt er det Ronaldo "filmer" eller ihvertfald overdramatisere det, men den er til gult kort, og resultatet havde nu engang været det samme. Chiellini er både bagerste mand, og selve frisparket er gult i sig selv.

Så jeg kan ikke være mere ligeglad i sidste ende!

12 år 9 måneder siden #33 af Bismo

Er du fuld? Først begår han en klar straffe på Ramos, dernæst smækker han Ronaldo i ansigtet som sidste mand.. Hvis det ikke er nok til et rødt kort...

Ikke en særligt overbevisende kamp fra Madrids side. Men vi fik de tre points og er stort set sikret videre avancement i turneringen.

12 år 9 måneder siden #34 af Bismo

Dios skrev:

Pinligt der bliver givet direkte rødt, og ligeså pinligt er det Ronaldo "filmer" eller ihvertfald overdramatisere det, men den er til gult kort, og resultatet havde nu engang været det samme. Chiellini er både bagerste mand, og selve frisparket er gult i sig selv.

Det var ikke et direkte rødt. Han fik jo også gult for at rive Ramos omkuld i feltet.

• GutiHAZ14
  • Gæst
  • Gæst
12 år 9 måneder siden #35 af GutiHAZ14
Besvaret af GutiHAZ14 på emne Optakt: Et stort skridt mod ottendedelsfinalerne

Det var da godt, hva slog du så over på.. Tosse !!!

Real Madrid sparede sig som de skulle, men måske lidt for meget !! Spillet hænger stadig ikke sammen og Bale skal tydeligvis ikke starte inde mod Barcelona.

12 år 9 måneder siden #36 af Dios

Bismo skrev:

Dios skrev:

Det var ikke et direkte rødt. Han fik jo også gult for at rive Ramos omkuld i feltet.

Tjek den lige igen inden du skriver flere indlæg! :)

Leveret af Kunena Forum