Optakt: Et stort skridt mod ottendedelsfinalerne
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Skuffende opstilling hvis det passer. Den vinder vi ikke med.
Jo
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Måske sparer de på kræfterne til weekenden.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
I hvert fald ifølge UEFA.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
GutiHAZ14 skrev:
2:18 skrev: Pinligt rødt kort, blev nød til at skifte kanal, så meget dommerhjælp er ikke smukt..
Det var da godt, hva slog du så over på.. Tosse !!!
Real Madrid sparede sig som de skulle, men måske lidt for meget !! Spillet hænger stadig ikke sammen og Bale skal tydeligvis ikke starte inde mod Barcelona.
Illarramendi må også meget gerne blive bænket mod Barca. Han bliver gang på gang udstillet mod svære modstandere og trækker dumme gule kort. Virker til at han er Carlos kæledægge, så han ender sgu nok med at starte inde alligevel.
DarioGomez skrev: Direkte rødt jo.
I hvert fald ifølge UEFA.
Nå. Men han burde have fået et gult kort for at nedlægge Ramos.
- GutiHAZ14
- Gæst
-
Bismo skrev:
GutiHAZ14 skrev:
2:18 skrev: Pinligt rødt kort, blev nød til at skifte kanal, så meget dommerhjælp er ikke smukt..
Real Madrid sparede sig som de skulle, men måske lidt for meget !! Spillet hænger stadig ikke sammen og Bale skal tydeligvis ikke starte inde mod Barcelona.
Illarramendi må også meget gerne blive bænket mod Barca. Han bliver gang på gang udstillet mod svære modstandere og trækker dumme gule kort. Virker til at han er Carlos kæledægge, så han ender sgu nok med at starte inde alligevel.
Jeg skal ikke kunne sige hvad der skal ske med illarramendi, en ting er sikkert, han er ikke Carlos kæledægge, men et bevis på at Real Madrid spiller fodbold med pengene.
Slog tilbage igen, bare rolig..
Hvis du selv havde spillet fodbold ville du måske forstå min reaktion. Der kan jo ikke dømmes direkte rødt kort. Min pointe er at det er fedest at kampforløbet bliver så fair og reelt som muligt, jeg er klar over at det ikke altid kan lade sig gøre, men tamt at modstanderen indkasserer et så billigt rødt kort.
Ja, der ville nok blive givet et gult kort i la liga, men personligt synes jeg ikke der er det store.
- Ikertheman
- Gæst
-
Bismo skrev:
GutiHAZ14 skrev:
Synes faktisk ikke, at Illara var så ringe, han er fin til at flytte bolden rundt, men han skal klart udvikle sit pasningsspil, idet han altid tager den korte og lette aflevering, ville nogle gange være bedre med den lange aflevering for at vende spillet..
Placeringsevnen rent defensivt er ikke optimal, man kan håbe på, at det bliver udviklet..
Der er potentiale, men svært at retfærdiggøre et prisskilt på 32,2 mil euro...
Nu når vores kære kaptajn fik chancen igen, igen. Hvordan synes i så han klarede det.? Vi kan jo samtidig give karakterer på en skala fra 1-5 til vores målmand? Den kender vi jo i forvejen her fra siden:)
Jeg er her stadig XOXO
- GutiHAZ14
- Gæst
-
2:18 skrev: Guti
Slog tilbage igen, bare rolig..
Hvis du selv havde spillet fodbold ville du måske forstå min reaktion. Der kan jo ikke dømmes direkte rødt kort. Min pointe er at det er fedest at kampforløbet bliver så fair og reelt som muligt, jeg er klar over at det ikke altid kan lade sig gøre, men tamt at modstanderen indkasserer et så billigt rødt kort.
Ja, der ville nok blive givet et gult kort i la liga, men personligt synes jeg ikke der er det store.
Har du lagt mærke til, at jeg ikke har diskuteret det røde kort. Jeg er ligeglad, hvad du mener og om du har spillet i Horsens, synes bare din entre er klam at se på.
Synes heller ikke Illiara er så skidt, men klart der er plads til forbedringer, men mon de vil indfinde sig når han får lidt mere selvtillid og holdets potentiale indfries i højere grad.
Hans gule kort var tyndt
- Juanito
- Gæst
-
Ellers er der mange gode redninger i kampen, jeg ville nok give ham et 4-tal.