Optakt: Et stort skridt mod ottendedelsfinalerne
Real Madrid skrev:
asp3200 skrev: Skuffende opstilling hvis det passer. Den vinder vi ikke med.
Jo
Godt nok med hiv og sving.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
GutiHAZ14 skrev:
2:18 skrev: Guti
Slog tilbage igen, bare rolig..
Hvis du selv havde spillet fodbold ville du måske forstå min reaktion. Der kan jo ikke dømmes direkte rødt kort. Min pointe er at det er fedest at kampforløbet bliver så fair og reelt som muligt, jeg er klar over at det ikke altid kan lade sig gøre, men tamt at modstanderen indkasserer et så billigt rødt kort.
Ja, der ville nok blive givet et gult kort i la liga, men personligt synes jeg ikke der er det store.
Har du lagt mærke til, at jeg ikke har diskuteret det røde kort. Jeg er ligeglad, hvad du mener og om du har spillet i Horsens, synes bare din entre er klam at se på.
Har gjort mig umage, men forstår ikke hvad du prøver at insinuere..
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev:
Real Madrid skrev:
Jo
Var lidt dril ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
JimmyBroe skrev: Til alle Casillas fortalerne og jer andre:)
Nu når vores kære kaptajn fik chancen igen, igen. Hvordan synes i så han klarede det.? Vi kan jo samtidig give karakterer på en skala fra 1-5 til vores målmand? Den kender vi jo i forvejen her fra siden:)
Så vil jeg give ham 4! Han gør hvad han skal, men ser lidt shaky ud i nogle indgreb, og derfor blev det ikke til 5. Helt forståeligt, da han mangler kamptræning. Han kan intet gøre ved målet synes jeg. Der står 3 eller 4 forsvarspillere og snork sover. Jeg vil hellere give dem skylden, og det er den samme konklusion, hvis nu Lopez havde stået, hvis det nu skulle undre dig :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Benzema, tag dig nu sammen.
Mega tyndt rødt kort
Dårligt spil generelt.
Hvis vi spiller sådan mod Barcelona så får vi en ordentlig røvfuld. Det røde kort gør vi vinder den kamp.
Skuffende igen igen. Min holdning.
Juanito skrev: Mht. Casillas? Jeg tror ikke at det var umuligt at redde Llorentes skud, men det er fuldstændig i orden ikke at kunne nå den. Udover det tror jeg, at jeg spottede et enkelt halvfarligt drop i anden halvleg hvor han ikke virker helt solid.
Ellers er der mange gode redninger i kampen, jeg ville nok give ham et 4-tal.
Et 4-tal? Hold da op:) Ja, det er du selvfølgelig i din gode ret til, at give ham. Men jeg mener (slet) ikke den kan retfærdiggøres, jeg synes, at Iker var utrolig usikker i flere situationer. Og han har absolut ikke spillet sig tættere på, at overtage den faste plads mellem stængerne imo. Jeg mener at hans præstation i dag er til et lille 3-tal. det er godkendt, men heller ikke mere i det.
Jeg er her stadig XOXO
Real Madrid skrev:
asp3200 skrev:
Real Madrid skrev:
Jo
Var lidt dril ;-)
Ved det;), synes de skuffer igen.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Under alle omstændigheder skulle Vidal have været udvist.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
JimmyBroe skrev: Til alle Casillas fortalerne og jer andre:)
Nu når vores kære kaptajn fik chancen igen, igen. Hvordan synes i så han klarede det.? Vi kan jo samtidig give karakterer på en skala fra 1-5 til vores målmand? Den kender vi jo i forvejen her fra siden:)
Undskyld hvis jeg måske har misforstået dig lidt, men jeg tolker din tone som værende meget provokerende. Du skriver "fik chancen igen, igen". Mig bekendt var det kun hans anden kamp i sæsonen. Det er vel ikke mange chancer?
Mht. bedømmelsen af hans præstation, så læs Dios' indlæg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Er du sikker på det ikke havde været et drop, hvis Lopez havde stået?;-P
Enig i at målet ikke nødvendigvis kunne ha været undgået. Men for 3-4 sæsoner siden, havde den gamle Iker nok taget den, det samme havde Lopez på sine gode dage.
Mange af de ting som Casillas fortalerne ofte fremhæver ved kaptajnen er, at hans kommunikation, og organisation af forsvaret, er langt bedre end Lopez's. Det må jeg så bare indrømme at jeg ikke kan få øje på, der er flere gange i kampen hvor det ser skidt ud imo..
Jeg er her stadig XOXO