Med hiv, sving og Jesé

12 år 6 måneder siden #13 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Med hiv, sving og Jesé
Modric gør det så sindssygt godt, både som oprydder men også playmaker, min man of the match.

Jesé skuffer mig aldrig, synes det er på tide at han får en plads i start 11'eren i stedet for en Di Maria som igen ikke er så skarp idag, også slutter han af med at vise nosser til publikum da han bliver skiftet ud - ikke god stil!

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #14 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Med hiv, sving og Jesé

-#7- skrev:

madrid2000 skrev: De der Karakter Stop dem!

Subjektivt og mavefornemmelser.

Helt enig.

Medmindre man kunne gøre noget med dem når sæsonen er slut, eventuelt gange alle karakterene for hver enkelt spiller med antal kampe de har spillet, så man på den måde kunne få en gennemsnitskarakter for sæsonen. Det synes jeg kunne være meget sjovt. Også lidt for at se om en spiller der ofte bliver kritiseret (Arbeloa foreksempel) i virkeligheden også gør det så dårligt som folk sommetider mener han gør.

I forhold til kampen er der vel ikke så meget at sige. Første officielle kamp efter julepausen, folk skulle lige op i gear. Der blev gjort det nødvendige og Ronaldo kom igang.

Forstår ikke alt det brokkeri over karaktererne, det giver jer da noget at snakke om, og det er derfor i er her. Har sagt det før, det er lettere at finde én eller to fejl end at få 13 eller 14 rigtige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Mathiaska

12 år 6 måneder siden #15 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Med hiv, sving og Jesé
Stop nu snart med den målmandsdiskussion!

Lopez reddede en friløber og kom på mellemhånd én gang. I begge situationer bliver han solgt af sit forsvar. 3 eller 4 i karakter? Det vel ikke så vigtigt. Pointen er at han igen har været solid, så heller ingen grund til at sætte ham i negativt lys..

Udover det, et katastrofalt dårligt kampreferat. At kritisere Illara er jo helt væk når manden endelig laver nogle lækre afleveringer og fordelede spillede perfekt og sikkert. Selv Morten Bruun var imponeret.

12 år 6 måneder siden #16 af BBB
Besvaret af BBB på emne Med hiv, sving og Jesé
Hvis man skal forsvare referatet, så kunne man nævne, at han egentlig ikke nævner Illarras spil, men Illarras spil kontra hans pris. Mandens pris lå omkring Modrics, så det er vel ikke helt skudt ved siden af.

• The Legend
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #17 af The Legend
Besvaret af The Legend på emne Med hiv, sving og Jesé

henrikcomn skrev: Stop nu snart med den målmandsdiskussion!

Lopez reddede en friløber og kom på mellemhånd én gang. I begge situationer bliver han solgt af sit forsvar. 3 eller 4 i karakter? Det vel ikke så vigtigt. Pointen er at han igen har været solid, så heller ingen grund til at sætte ham i negativt lys..

Udover det, et katastrofalt dårligt kampreferat. At kritisere Illara er jo helt væk når manden endelig laver nogle lækre afleveringer og fordelede spillede perfekt og sikkert. Selv Morten Bruun var imponeret.

Chancen hvor han kommer på mellemhånd bliver jo kun kæmpestor, fordi han gør det så dårligt i den situation. Forsvaret havde klaret situationen, hvis han bare var blevet på målet. Så jeg vil ikke sige, at han står solidt, og jeg synes, at man oftere og oftere ser i kampene, at han er usikker.

12 år 6 måneder siden #18 af sebbereal
Besvaret af sebbereal på emne Med hiv, sving og Jesé

henrikcomn skrev: Stop nu snart med den målmandsdiskussion!

Og så er der ikke engang nogen der nævner at der i kamp referatet tår at real vandt 2-0. Den endte mig bekendt 3-0 ;)

12 år 6 måneder siden #19 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Med hiv, sving og Jesé
Vi alle ser fodbold med forskellige øjne, hvorfor vi udelukkende kan være enige om at være uenige i forhold til karaktergivningen. Jeg er nødvendigvis heller ikke enig denne karaktergivning, men jeg kan derimod godt se noget ræson i at pådutte Diego López karakteren 4; hans redningen mod Charles i kampens umiddelbare indledning er vigtig, om end han også lavede en fejl.

Nå, men en kamp, som så mange andre. Real Madrid spiller ikke op til niveau, men hiver alligevel en sikker sejr i land. Fornuftigt. Alle indskiftere viste gode takter. Jesé er et tydeligt bevis på, selvom vi har råbt om andet i flere henseender, at man med sporadisk spilletid sagtens kan vise sit talent og fremtidige potentiale - han bliver en stjerne.

12 år 6 måneder siden #20 af Dios
Besvaret af Dios på emne Med hiv, sving og Jesé

Daniel skrev: Vi alle ser fodbold med forskellige øjne, hvorfor vi udelukkende kan være enige om at være uenige i forhold til karaktergivningen. Jeg er nødvendigvis heller ikke enig denne karaktergivning, men jeg kan derimod godt se noget ræson i at pådutte Diego López karakteren 4; hans redningen mod Charles i kampens umiddelbare indledning er vigtig, om end han også lavede en fejl.

Nå, men en kamp, som så mange andre. Real Madrid spiller ikke op til niveau, men hiver alligevel en sikker sejr i land. Fornuftigt. Alle indskiftere viste gode takter. Jesé er et tydeligt bevis på, selvom vi har råbt om andet i flere henseender, at man med sporadisk spilletid sagtens kan vise sit talent og fremtidige potentiale - han bliver en stjerne.

Problemet med karaktererne er bare, det virker mere og mere som provokationer end en saglig vurdering. Lopez og Arbeloa er vel man of the match i hver kamp, og havde Jesper skrevet artiklen igår, så var Arbeloa sikkert stadig blevet man of the match.
Stikpiller starter en diskussion, men i mine øjne hopper kæden af hver evige eneste gang skribenterne herinde er for langt fremme i skoene.
Misforstå mig endelig ikke, men efter man har bannet de fleste som ikke lige passer ind i miljøet herinde, så lader det til folkene bag siden selv har påtaget sig den rolle.

Er helt enig med dig i, at vi alle ser fodbold forskelligt, men prøv og læg mærke til hvor enige folk egentlig er i kommentarerne.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MMM

12 år 6 måneder siden #21 af Siempre Madrid

Dios skrev:

Daniel skrev: Vi alle ser fodbold med forskellige øjne, hvorfor vi udelukkende kan være enige om at være uenige i forhold til karaktergivningen. Jeg er nødvendigvis heller ikke enig denne karaktergivning, men jeg kan derimod godt se noget ræson i at pådutte Diego López karakteren 4; hans redningen mod Charles i kampens umiddelbare indledning er vigtig, om end han også lavede en fejl.

Problemet med karaktererne er bare, det virker mere og mere som provokationer end en saglig vurdering. Lopez og Arbeloa er vel man of the match i hver kamp, og havde Jesper skrevet artiklen igår, så var Arbeloa sikkert stadig blevet man of the match.
Stikpiller starter en diskussion, men i mine øjne hopper kæden af hver evige eneste gang skribenterne herinde er for langt fremme i skoene.
Misforstå mig endelig ikke, men efter man har bannet de fleste som ikke lige passer ind i miljøet herinde, så lader det til folkene bag siden selv har påtaget sig den rolle.

Er helt enig med dig i, at vi alle ser fodbold forskelligt, men prøv og læg mærke til hvor enige folk egentlig er i kommentarerne.

Der er en intern regel om, at Arbeloa altid skal have minimum 4, mens Iker Casillas max. kan få 2...........

Selvfølgelig prøver skribenten at give en objektiv vurdering af spillernes præstation, men man vil aldrig kunne ramme en, som stiller samtlige brugere tilfredse og det er på ingen måde heller hensigten.

Jeg ved, at Torben arbejder på, at I som brugere får lov til at give jeres bud på en karakter til spillerne og så kan I selv få lov til at komme med jeres "latterlige og subjektive bud". Jeg er spændt på enigheden blandt jer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 6 måneder siden #22 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Med hiv, sving og Jesé

Dios skrev:

Du får os til at lyde, som nogen satans karle. Personligt mener jeg, at vi yder et OK job, men det kan da godt være, at jeg er forket på den. Vi kan vel hurtigt blive enige om, at kunsten at give en karakter er et subjektivt gøren(?), hvorfor jeg ikke mener, at man kan klandre skribenterne på siden (mig selv inklusiv) i at se en fodboldkamp på én måde og ikke mindst hver vores.

Vi hylder især Arbeloa i baglandet, da alle har en tendens til at skyde med løst krudt efter ham. Faktum: Arbeloa spiller solidt (næsten) hver gang. Det kan du og ingen andre tage fra ham ;-)

Så jo, du har ret. Nogen gange kan der godt komme stikpiller, men disse forekommer for det meste, når en spiller har underpræsteret i en længere periode eller en given spiller er blevet uretfærdigt talt ned eller................ hvis vi er for hurtige på tasterne, indrømmet!

Hvad forlanger du af os? Du er velkommen til at komme med inputs, der kan dygtiggøre vores arbejde, men i forhold kampreferaterne ville det så ikke være gabende kedeligt hvis der ikke indfandt sig lidt kolorit mellem linjerne ind i mellem?

Jeg har personligt bedt Jimmy om at hjælpe mig i forhold til karaktergivningen, hvilket startede sidst jeg lavede et referat, da jeg har indset, at det er allerhelvedes svært at holde styr på samtlige 11-14 spillere på banen; han tog sig af holdets offensive folk, hvor jeg vurderede holdets defensive ditto. Vi snakkede naturligvis om kampen og spillerne efterfølgende :-)

12 år 6 måneder siden #23 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Med hiv, sving og Jesé
Jeg elsker argumentet om, at karakterne er subjektive ... kan de teknisk set være andet?

Derudover:

Man skal godt nok være meget, meget sensationshungrende for at få noget decideret provokerende ud af denne her:

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken, andreashn, MMM, LasseRMD

12 år 6 måneder siden #24 af MMM
Besvaret af MMM på emne Med hiv, sving og Jesé

DarioGomez skrev: Jeg elsker argumentet om, at karakterne er subjektive ... kan de teknisk set være andet?

Derudover:

Man skal godt nok være meget, meget sensationshungrende for at få noget decideret provokerende ud af denne her:

Så er det jo godt at den spanske presse ikke er kendt for at være sensationshungrende ;-) De er allerede gået i selvsving og jeg tror ikke der er meget han kan gøre for at stoppe det.

Leveret af Kunena Forum