Med hiv, sving og Jesé

12 år 6 måneder siden #37 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Med hiv, sving og Jesé
Ej Dios, kom nu lidt altså!!

Så fordi du er uenig i karakterene så er det bare, slut med Madridista.dk? Jeg tror at du glemmer hvor mange gange Lopez også har fået "2". Uden (ifølge mig) at det var berettiget. Fordi du er uenig i karakterene gør vel ikke siden useriøs??

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #38 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Med hiv, sving og Jesé

JimmyBroe skrev: Ej Dios, kom nu lidt altså!!

Så fordi du er uenig i karakterene så er det bare, slut med Madridista.dk? Jeg tror at du glemmer hvor mange gange Lopez også har fået "2". Uden (ifølge mig) at det var berettiget. Fordi du er uenig i karakterene gør vel ikke siden useriøs??

Det har vel været med Daniel (mener jeg??) som skribent? ;-)
Der er loftet på 2 jo :D

EDIT: En begrundelse for karakteren ville være en god ide. Det ville give en forståelse for hvorfor spilleren er bedømt sådan og dermed får man mere debat om det.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Brylle.

12 år 6 måneder siden #39 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Med hiv, sving og Jesé

Brylle skrev:

EDIT: En begrundelse for karakteren ville være en god ide. Det ville give en forståelse for hvorfor spilleren er bedømt sådan og dermed får man mere debat om det.

Jeg har kigget lidt i gemmeren og umiddelbart har jeg givet López karakteren 2, to gange af tre mulige.

Ja, når López får to, så er det galt og når han får fire, er det også galt, måske han konsekvent bare skal have et tretal fremadrettet.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, JimmyBroe

12 år 6 måneder siden #40 af Dios
Besvaret af Dios på emne Med hiv, sving og Jesé
Daniel skrev:

Du får os til at lyde, som nogen satans karle. Personligt mener jeg, at vi yder et OK job, men det kan da godt være, at jeg er forket på den. Vi kan vel hurtigt blive enige om, at kunsten at give en karakter er et subjektivt gøren(?), hvorfor jeg ikke mener, at man kan klandre skribenterne på siden (mig selv inklusiv) i at se en fodboldkamp på én måde og ikke mindst hver vores.

Vi hylder især Arbeloa i baglandet, da alle har en tendens til at skyde med løst krudt efter ham. Faktum: Arbeloa spiller solidt (næsten) hver gang. Det kan du og ingen andre tage fra ham ;-)

Så jo, du har ret. Nogen gange kan der godt komme stikpiller, men disse forekommer for det meste, når en spiller har underpræsteret i en længere periode eller en given spiller er blevet uretfærdigt talt ned eller................ hvis vi er for hurtige på tasterne, indrømmet!

Hvad forlanger du af os? Du er velkommen til at komme med inputs, der kan dygtiggøre vores arbejde, men i forhold kampreferaterne ville det så ikke være gabende kedeligt hvis der ikke indfandt sig lidt kolorit mellem linjerne ind i mellem?

Jeg har personligt bedt Jimmy om at hjælpe mig i forhold til karaktergivningen, hvilket startede sidst jeg lavede et referat, da jeg har indset, at det er allerhelvedes svært at holde styr på samtlige 11-14 spillere på banen; han tog sig af holdets offensive folk, hvor jeg vurderede holdets defensive ditto. Vi snakkede naturligvis om kampen og spillerne efterfølgende :-)

I er overhovedet ikke onde, og i yder da også et godt stykke arbejde. Jeg synes bare det er blevet til en mere sjov og spas hjemmeside end den mere seriøse brugbare nyhedsfunktion.
Jeg ved godt det er svært fra jeres side af, og i er måske 5-8 forskellige personer som alle har hver jeres mening, og i skal alle arbejde efter samme mål, og for ikke og tage noget fra de andre, så er du klart i toppen, hvis du spørger mig.
Jeg kan godt lide seriøse artikler/nyheder, hvor subjektive holdninger ikke bliver blandet ind midt i det hele, og det er i da stadig gode til, men i ved også godt hvad der starter en debat, og i mine øjne ligner det mere og mere al debat er en god debat, for og vende og dreje det ordsprog hehe :)

Faktum vil jeg langtfra kalde det. Og igen så er det subjektivt, og det er netop lige det jeg mener. Jeg er ikke sen til og kritisere Arbeloa, for i mine øjne er han simpelthen en elendig back som irritere mig noget så grusomt. Ikke at jeg aldrig roser ham, men de fleste kampe irritere han mig bare, og for mig ødelægger han ikke bare vores opspil, men også flowet i spillet med hans utal af provokerende og unødvendige frispark.
Og det er også der min pointe er. Jeg ville måske give Arbeloa et 2-tal og du måske et 4-tal, og uden begrundelser er vi virkelig langt væk fra hinanden, men hvis jeg under min karaktergivning lige hæftede de 2-3 linjer tekst med, så kan folk forstå hvorfor jeg gav ham denne karakter. Omvendt ville det måske ikke skabe en større debat som denne her, men så slipper man måske for mere brok :) Grunden til jeg er så hidsig er simpelthen fordi jeg har nævnt det før, og ingen gad og læse det haha :D (ironi kan være brugt).

Det er en rigtig god idé du har JimmyBroe med i det, og endnu bedre er det, at han tager sig af den offensive linje, så vi andre kunne slippe for alle de 5-taller til Lopez :D Men overordnet set, så kan man jo godt se hvem der spiller godt og dårligt. Om den lige skulle hedde 3 eller 4 er så hvad det er, men 4 til Lopez synes jeg kræver en forklaring specielt efter han som min. dropper 1 gang per kamp efterhånden, og med det mener jeg en fejl som enten fører til mål, eller med skarpere afsluttere havde ført til mål.

Alt i alt, så synes jeg i gør et fantastisk godt stykke arbejde, men jeg savner bare lidt det gamle hvor nyheder og subjektive holdninger var mere adskilt end de er det nu :)

BTW hvad skete der egentlig med Madridista.dk mener? Det skabte nogle fede debatter, omend det i sidste ende var en stor Lopez vs. Casillas debat uanset om det så drejede sig om Ronaldo's hjem, eller om Figo's hår på brystet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, JimmyBroe

12 år 6 måneder siden #41 af Dios
Besvaret af Dios på emne Med hiv, sving og Jesé

Var nu ikke derfor jeg kaldte siden en anelse useriøs, men den bliver dog ikke mere seriøs af og give Lopez 4 efter igår :P

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

12 år 6 måneder siden #42 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Med hiv, sving og Jesé
Fint indspark, Dios.

Det er nu ikke fordi vi vender den anden kind til de respektive inputs, der kommer i ny og næ, men som jeg tror, vi er ganske enige om i baglandet, så er det svært at mætte alle munde i mere end én henseende..... vi prøver dog efter bedste formåen :-)

I forhold til "madridista.dk mener", så er den absolut ikke død. Jeg har personligt bare manglet noget at skrive om; det bliver for sukkersødt at skrive om min kærlighed til Arbeloa ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios

12 år 6 måneder siden #43 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Med hiv, sving og Jesé
Utroligt så meget ævl og bæv over noget så harm løst som karakter givning. Folk har sine meninger om dem, længere er den ikke. Det er et forum med "gratis" arbejdskraft. Hvis man ikke kan lide smagen så drop siden og stop piveriet.

Nogle folk har for meget tid...

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #44 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Med hiv, sving og Jesé

Daniel skrev:

Brylle skrev:

Jeg har kigget lidt i gemmeren og umiddelbart har jeg givet López karakteren 2, to gange af tre mulige.

Ja, når López får to, så er det galt og når han får fire, er det også galt, måske han konsekvent bare skal have et tretal fremadrettet.

Såså Daniel, det var kun i sjov :)

12 år 6 måneder siden #45 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Med hiv, sving og Jesé
Kunne det være en mulighed, hvis brugerne på en måde selv kunne stemme om karakterne og vi således kunne se hvad gennemsnittet blev der efter hver kamp? Omend det vil blive meget populistisk og Cristiano ofte bare ville få 5 fra alle - det kunne måske hjælpe, hvis man skulle have en bruger for at stemme?

Det er faktisk svært at skrive referat og holde øje med karakterer samtidig. Det synes jeg måske folk undervurderer, men det skal folk heller ikke forholde sig til. Vi har dog løbende bag siden diskuteret, om en som ikke skrev referat, skulle stå for karaktergivningen, det er dog svært i forhold til bemandingen af kampene.

Derudover synes jeg også folk er for hårde. Jeg forstår ikke diskussionen af, om Modric får en stor 3'er eller en lille 4'er. Der må man altså lige tage sig lidt sammen og huske at vi alle vurderer forskelligt - jeg forstår derimod debatter, som indebærer om man skal give 3 eller 5, 4 eller 2 osv. - Dét er relevant, men resten kan jeg næsten kun trække på skuldrene af.

12 år 6 måneder siden #46 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Med hiv, sving og Jesé

Daniel skrev: I forhold til "madridista.dk mener", så er den absolut ikke død. Jeg har personligt bare manglet noget at skrive om; det bliver for sukkersødt at skrive om min kærlighed til Arbeloa ;-)

Det ville sgu da være en fantastisk artikel! ;)

Jeg syntes godt nok også at det er vildt som folk er kommet op i det røde felt over de karakterer, jeg er lykkelig for at jeg ikke skriver referater, for det er svært at gøre folk tilfredse, håber dog at vi kan få det fikset så brugerne også kan give karakterer. Syntes egentlig også at det med at vi på siden giver karakterer burde være et godt grundlag for debat i stedet for at være noget folk skal skændes om.

mht det Dios siger med at vi er blevet mere useriøse, så vil jeg sige at vi måske har en tendens til det på facebook, men syntes stadig at vi på selve siden holder det seriøst. Personligt ser jeg facebook som en platform hvor man godt kan tillade sig det (med måde selvfølgelig) og det er også der + her på forum at vi alle kan komme af med vores egne holdninger og dem er der mange forskellige af. Jeg kan godt lide at vi kan lave sjov og få lidt humor med i det, en verden uden det ville være umådelig kedelig.

12 år 6 måneder siden #47 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Med hiv, sving og Jesé
For mig at se, har det aldrig været en egentlig debat om karakteren 2,3 eller 4, men snarere en generel debat om begrundelse af karaktererne.

Som Dios skriver, vil en lille tilknyttet sætning til karaktererne ikke alene slukke kritikernes tørst efter forklaring for bedømmelserne (og vi ville, som følge deraf, blive sparet for side op og side ned af ligegyldige diskussioner om 3-taller eller 4-taller...), det ville også fordrer til mere saglig debat om kampforløbet og værdien af spillernes bidrag fra kamp til kamp.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 6 måneder siden #48 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Med hiv, sving og Jesé

raul7=kongen skrev: Kunne det være en mulighed, hvis brugerne på en måde selv kunne stemme om karakterne og vi således kunne se hvad gennemsnittet blev der efter hver kamp? Omend det vil blive meget populistisk og Cristiano ofte bare ville få 5 fra alle - det kunne måske hjælpe, hvis man skulle have en bruger for at stemme?

Det er faktisk svært at skrive referat og holde øje med karakterer samtidig. Det synes jeg måske folk undervurderer, men det skal folk heller ikke forholde sig til. Vi har dog løbende bag siden diskuteret, om en som ikke skrev referat, skulle stå for karaktergivningen, det er dog svært i forhold til bemandingen af kampene.

Derudover synes jeg også folk er for hårde. Jeg forstår ikke diskussionen af, om Modric får en stor 3'er eller en lille 4'er. Der må man altså lige tage sig lidt sammen og huske at vi alle vurderer forskelligt - jeg forstår derimod debatter, som indebærer om man skal give 3 eller 5, 4 eller 2 osv. - Dét er relevant, men resten kan jeg næsten kun trække på skuldrene af.

Måske kunne man uddele karakterene 1-10 i stedet for 1-5. Det kan være, at der er mange som synes, at der stor forskel på at få karakteren 3 eller 4. Hvor der ikke ville være den store forskel på at få 6-7 eller 7-8.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

Leveret af Kunena Forum