Med hiv, sving og Jesé

12 år 6 måneder siden #49 af Dios
Besvaret af Dios på emne Med hiv, sving og Jesé

Daniel skrev: Fint indspark, Dios.

Det er nu ikke fordi vi vender den anden kind til de respektive inputs, der kommer i ny og næ, men som jeg tror, vi er ganske enige om i baglandet, så er det svært at mætte alle munde i mere end én henseende..... vi prøver dog efter bedste formåen :-)

I forhold til "madridista.dk mener", så er den absolut ikke død. Jeg har personligt bare manglet noget at skrive om; det bliver for sukkersødt at skrive om min kærlighed til Arbeloa ;-)

Artiklen kunne handle om hvordan man når til tops med meget begrænset talent :D Forstår godt der er begrænset materiale, men det var nu også mere måden til, hvordan man forvandlede sin egen subjektive holdning til en god debat istedet for og blande den for meget sammen med et kampreferat, som jeg personligt synes man skal holde sig fra. Igen er jeg helt med at vi alle ser fodbold forskelligt, men nu nævnte jeg bare grunden til jeg ikke læste nyheder andre steder end fra Mandridista.dk :) Men keep up the good work ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 6 måneder siden #50 af Dios
Besvaret af Dios på emne Med hiv, sving og Jesé

Lykke skrev:

Daniel skrev: I forhold til "madridista.dk mener", så er den absolut ikke død. Jeg har personligt bare manglet noget at skrive om; det bliver for sukkersødt at skrive om min kærlighed til Arbeloa ;-)

Det ville sgu da være en fantastisk artikel! ;)

Jeg syntes godt nok også at det er vildt som folk er kommet op i det røde felt over de karakterer, jeg er lykkelig for at jeg ikke skriver referater, for det er svært at gøre folk tilfredse, håber dog at vi kan få det fikset så brugerne også kan give karakterer. Syntes egentlig også at det med at vi på siden giver karakterer burde være et godt grundlag for debat i stedet for at være noget folk skal skændes om.

mht det Dios siger med at vi er blevet mere useriøse, så vil jeg sige at vi måske har en tendens til det på facebook, men syntes stadig at vi på selve siden holder det seriøst. Personligt ser jeg facebook som en platform hvor man godt kan tillade sig det (med måde selvfølgelig) og det er også der + her på forum at vi alle kan komme af med vores egne holdninger og dem er der mange forskellige af. Jeg kan godt lide at vi kan lave sjov og få lidt humor med i det, en verden uden det ville være umådelig kedelig.

Jeg er faktisk helt enig i, at jeres karaktergivning burde give en mere saglig debat end reelle skænderier om Modric eksempelvis skulle have haft 3 eller 4, men igen, så kan det løses ved og hæfte et par linjer under :)

Facebook siden droppede jeg sådan ca. efter 2 timer :D Men der er flere hundrede andre som sikkert hygger sig med de opdateringer :) Synes egentlig også det er helt okay, at jeres Facebook side bliver brugt til det mere useriøse, men med useriøst, så mener jeg de platte Arbeloa jokes/stikpiller for bare at nævne et eksempel.
Igen, så har jeg det også helt fint med den lidt mere flabede attitude, men man får bare også derefter, og når der gentagende gange bliver råbt op om stram op, højere niveau etc. så gik min kritik bare på, at man fra siden af ikke selv løste det problem ved og skrive som der til tider bliver gjort.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 6 måneder siden #51 af Siempre Madrid

Dios skrev:

Lykke skrev:

Daniel skrev: I forhold til "madridista.dk mener", så er den absolut ikke død. Jeg har personligt bare manglet noget at skrive om; det bliver for sukkersødt at skrive om min kærlighed til Arbeloa ;-)

Jeg syntes godt nok også at det er vildt som folk er kommet op i det røde felt over de karakterer, jeg er lykkelig for at jeg ikke skriver referater, for det er svært at gøre folk tilfredse, håber dog at vi kan få det fikset så brugerne også kan give karakterer. Syntes egentlig også at det med at vi på siden giver karakterer burde være et godt grundlag for debat i stedet for at være noget folk skal skændes om.

mht det Dios siger med at vi er blevet mere useriøse, så vil jeg sige at vi måske har en tendens til det på facebook, men syntes stadig at vi på selve siden holder det seriøst. Personligt ser jeg facebook som en platform hvor man godt kan tillade sig det (med måde selvfølgelig) og det er også der + her på forum at vi alle kan komme af med vores egne holdninger og dem er der mange forskellige af. Jeg kan godt lide at vi kan lave sjov og få lidt humor med i det, en verden uden det ville være umådelig kedelig.

Jeg er faktisk helt enig i, at jeres karaktergivning burde give en mere saglig debat end reelle skænderier om Modric eksempelvis skulle have haft 3 eller 4, men igen, så kan det løses ved og hæfte et par linjer under :)

Facebook siden droppede jeg sådan ca. efter 2 timer :D Men der er flere hundrede andre som sikkert hygger sig med de opdateringer :) Synes egentlig også det er helt okay, at jeres Facebook side bliver brugt til det mere useriøse, men med useriøst, så mener jeg de platte Arbeloa jokes/stikpiller for bare at nævne et eksempel.
Igen, så har jeg det også helt fint med den lidt mere flabede attitude, men man får bare også derefter, og når der gentagende gange bliver råbt op om stram op, højere niveau etc. så gik min kritik bare på, at man fra siden af ikke selv løste det problem ved og skrive som der til tider bliver gjort.

Og i den sidste del har du naturligvis ganske ret. Som mester er, så er hans svende, som man siger.

Generelt mener jeg nu, at debatforum kører på et sobert og højt niveau, men der er naturligvis afstikkere ind i mellem og jeg er også med på, at der ligger en konflikt i, at vi som skribenter også fungerer som debattører på forum. Men jeg synes at skribenterne er gode til at holde deres personlige holdninger ude af artiklerne og holde dem på forum og sådan skal det også være.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 6 måneder siden #52 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Med hiv, sving og Jesé

Dios skrev:

Lykke skrev:

Jeg er skam åben for at der måske lige burde være et par linjer eller som ZizouMo skrev 1-10 istedet, hvilket jeg faktisk syntes er en glimrende idé. (hvilket jeg også sagtens kan sige nu når jeg ikke selv skal lave det)

Facebook er heller ikke for alle, den er bare et ekstra tilbud. Jeg er selv stor facebook bruger, så nyder godt af at blive opdateret der når der er nyt at læse. Og bare rolig, så længe Jesper og jeg er her vil der altid være gode jokes og stikpiller med Arbeloa, vi kan ikke lade være.

Jeg er også ret enig i hvad Jesper skriver, syntes også at tingene fungerer ok som det er, men vi lytter altid til kritikken og tager den op hvis vi mener at der er noget i det og det bliver altid lige skrevet bag øret.

Leveret af Kunena Forum