Referat: Et Coliseum uden gladiatorer
Nu valgte jeg at svare på Alan's indlæg, men det er vel ikke nødvendigt at Reza's indlæg også kom med?
Det fylder unødig plads på siden, især når folk skriver lange indlæg :-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
AlanSahinovic skrev:
ElMadrid skrev:
AlanSahinovic skrev:
rezamadridista skrev: På professionel plan, så er det direkte absurd at vælge Jesé frem for Ronaldo. Du skal spille en liga kamp, alle 3 point SKAL vindes, så kan du ikke bilde mig ind at du ville vælge Jesé frem for Ronaldo.
Ja for hold da op vi har godt nok manglet Ronaldo i alle de kampe vi ikke har spillet med ham?
Jeg vil nu mene at der er forskel på om vi skal møde Getafe eller Bayern/City. Du ser ud til at misse at Jése endnu er uprøvet på den store scene blandt verdens bedste forsvar. Ronaldo siger vel sig selv.
Jesé var da den eneste der scorede mod FC Barcelona sidst vi mødte dem?
Det er faktisk et rigtigt godt eksempel du kommer med for hvem var det der serverede bolden for ham? Ronaldo! Hvor mange spiller dækkede Ronaldo kontra Jése? Kig på mit profilbillede, det siger vist det hele ;-)
Selvfølgelig er det i orden at bænke ham hvis han har været dårlig i en periode? Det kunne jo være han fik lidt mere blod på tanden? Han ligner ikke en der ville det så meget som inden december måned ramte, ballon d'or? Selvtilfreds? Jeg ved det ikke, men han ligner ikke en mand der vil tingene ligesom en f.eks. Jesé.
Hvad har alle hans mål hjulpet Real Madrid med, 3 titler siden 2009, hvor 2 af dem er Copa Del Rey? Sølle. Han skal hjælpe Real Madrid med at vinde titler, og ikke slå sin egne rekorder.
Jeg har også skrevet at jeg ved at Ronaldo ikke har vist dårlig attitude til træning, men at han er top professionel og dedikeret. Jeg brugte mere eksemplet til når han har en dårlig kamp, og han mere står i vejen for folk end han gavner, så skal han ud. Fordi der har faktisk været tidspunkter hvor jeg synes at han forstyrrer mere i kombinationsspillet end han gavner, så skal han selvfølgelig ud, men igen nej fordi det er jo Ronaldo - og det hjælper ikke Real Madrid.
Florentino Pérez
ElMadrid skrev:
AlanSahinovic skrev:
ElMadrid skrev:
AlanSahinovic skrev:
rezamadridista skrev: På professionel plan, så er det direkte absurd at vælge Jesé frem for Ronaldo. Du skal spille en liga kamp, alle 3 point SKAL vindes, så kan du ikke bilde mig ind at du ville vælge Jesé frem for Ronaldo.
Ja for hold da op vi har godt nok manglet Ronaldo i alle de kampe vi ikke har spillet med ham?
Jeg vil nu mene at der er forskel på om vi skal møde Getafe eller Bayern/City. Du ser ud til at misse at Jése endnu er uprøvet på den store scene blandt verdens bedste forsvar. Ronaldo siger vel sig selv.
Jesé var da den eneste der scorede mod FC Barcelona sidst vi mødte dem?
Det er faktisk et rigtigt godt eksempel du kommer med for hvem var det der serverede bolden for ham? Ronaldo! Hvor mange spiller dækkede Ronaldo kontra Jése? Kig på mit profilbillede, det siger vist det hele ;-)
Ja so what, hvor mange bolde har Ronaldo ikke fået serveret?
Florentino Pérez
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra dig - helt specifikt - hvad skulle Ronaldo have gjort så vi kunne have vundet flere titler?
Også har vi Ronaldo der jo har den ene scoringsstatisk efter den anden, men til hvilket nytte? Ingen.
Han kunne som første mand have scoret på det straffespark mod Bayern Munchen?
Florentino Pérez
- Brylle
- Gæst
-
Brylle skrev: Så skulle Levandowski også være smidt på bænken for Dortmund efter deres titelløse sæson?
Jeg ved ærgeligt ikke hvad du snakker om Brylle? Hvem har sagt noget med at smide Ronaldo på bænken permanent? Har sagt at Ronaldo engang imellem godt kan tåle og blive skiftet ud når han spiller skidt, og at jeg på nuværende tidspunkt ville vælge Jesé frem for Ronaldo og Bale. Læs og forstå
Og sådan som jeg husker det scorede Lewa 4 mål på os og var en stor del af at få Dortmund i finalen, hvornår har Ronaldo sidst ført os til en CL finale?
Florentino Pérez
- Pepe
- Gæst
-
AlanSahinovic skrev: Tja han er jo vores bedste spiller? De bedste spillere får automatisk det ansvar når det gælder titler og sådan er det bare. Lidt ligesom Messi som hentede alle de titler for Barcelona, og selvfølgelig var han ikke ene mand om det, men han var helt klart hovedpersonen, og uden ham kunne de ihvertfald ikke have gjort det.
Også har vi Ronaldo der jo har den ene scoringsstatisk efter den anden, men til hvilket nytte? Ingen.
Han kunne som første mand have scoret på det straffespark mod Bayern Munchen?
Du er jo helt væk, uden Ronaldo havde vi ikke vundet de tre titler siden 2009, nemlig copa del rey, liga og super cuppen mod barca . Alle tre titler kom i hus i direkte duel mod barca og Ronaldo var afgørende i dem alle. At real ikke har vundet mere er ikke Ronaldos skyld men der er ti andre på banen, vi venter stadig på at benzema viser sit rigtigt niveau i snart 5 sæsoner, og Arbeloa ja GUD BEVARES, og for ikke at tale om vores forsvar mod de stor hold de sidste mange sæsoner. UDEN Ronaldo havde sikkert spillet europa league.
- Brylle
- Gæst
-
EDIT: Undskyld mit sprog.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det er lidt skræmmende - på den komiske måde - at fordi en af verdenshistoriens bedste spillere går fra at have et scorings-snit på over 1 mål pr. kamp til 0,63 pr. kamp, så skal han have en pause og sættes på bænken for at genfinde sulten.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.