Referat: Et Coliseum uden gladiatorer
-#7- skrev: Kunne man ikke forestille sig et tremandsangreb der hedder Ronaldo, Bale og Jese? Nu ved jeg ikke hvor mange kampe Bale har spillet som falsk 9'er i Tottenham, hvis nogen overhovedet. Men han har da umiddelbart alle de fodboldmæssige kvaliteter for at kunne få succes på den plads.
Det kan heller ikke udelukkes at min tankegang er forpestet af lidt for meget FIFA 14.
Fordi som det ser ud nu så tror jeg ikke Jese slår Bale (eller Ronaldo for den sags skyld) af. Selvom det kunne sætte Perez og Ancelotti i en sjov situation, Bale (prestigekøbet) vs. the homegrown hero Jesé.
Kunne da være spændende og få det afprøvet, men dog først i næste sæson, da jeg ikke mener at Bale på nuværende tidspunkt med sine ret anonyme indsats kan slå en velspillende Benzema af.
Til det andet jeg har markeret fed, mener jeg netop at Ancelotti for ikke særlig lang tid siden har udtalt at han ville vælge Bale frem for Jesé, selvom Jesé har imponeret ham.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Selv om Jesé lige nu imponerer os alle, så er han altså fortsat med for at lære og derfor er han i min verden absolut fjerdevalg efter BBC, men et fjerdevalg, som skal tages alvorligt og gives masser af chancer og ikke blot de sidste fem minutter i en hjemmekamp mod Elche. Han kan sagtens bruges i de helt store opgør, men Ancelotti gør Jesé en stor tjeneste ved at passe rigtig godt på ham i de kommende måneder.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Schytte
- Gæst
-