Spansk dommer-komité indberetter Ramos og Cristiano Ronaldo

12 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Den spanske Dommer-komité CTA har indberettet Cristiano Ronaldo og Sergio Ramos for deres kritiske udtalelser mod dommer Undiano Mallenco efter El Clásico-opgøret i går.

Her var de begge ude med riven efter Mallenco, som de mente havde en afgørende betydning for det endelige udfald. Blandt andet sagde Sergio Ramos:

- Det var et El Clásico-opgør med stor spænding og der er ingen grund til at undskylde ham, men det er altid en tilfældighed, at der er en hovedperson. Jeg forventer, at Undiano ikke dømmer os mere i denne sæson. Han var ramt af nerver og de som skal træffe beslutningen, skal træffe den nu. Og så skal de tillade os at kæmpe med om titlerne.

Cristiano Ronaldo sagde efter kampen følgende:

- I en kamp som Real Madrid-Barcelona skal der være en dommer, som har niveauet til det. Hvis vi analyserer kampen fuldstændig er der mange fejl i en enkelt kamp og det får en til at tænke. Dommeren var helt bleg, det forstår jeg ikke.

Cristiano Ronaldo erkendte ved samme lejlighed, at det straffespark, som han selv blev tilkendt, måske var begået uden for feltet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #2 af Casper HN
Det er åndsvagt af Ramos og Cristiano.

12 år 4 måneder siden #3 af M_linding

Casper HN skrev: Det er åndsvagt af Ramos og Cristiano.

Men også menneskeligt, og det er trods alt det der gør fodbold ekstra interessant.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Real Madrid, Jelle, andreashn, ElMadrid

12 år 4 måneder siden #4 af Siempre Madrid

Casper HN skrev: Det er åndsvagt af Ramos og Cristiano.

Ja, i den perfekte verden skal de naturligvis holde bøtte, men det ville dog klæde den selvsamme verden, hvis man kunne lade deres ord sive ind af det ene øre og ud af det andet uden at gøre mere ved det. Det er to spillere, som lige har været gennem en gigantisk skuffelse i en kamp, hvor de små dommer-kendelser gik Barcelonas vej (og her menes ikke, at Barcelona fik sejren på grund af dommeren!).

Og så vil der altså være flere spanske klubber, som hver weekend vil få problemer med overhovedet at stille hold, hvis dommer-komitéen skal ind og stikke karantæner ud hver gang, at dommerne bliver kritiseret.

12 år 4 måneder siden #5 af Sahinovic
Det er blevet så latterligt at man ikke må sige noget om dommerpræstationerne efter kampene, selvom de måske ikke er berettiget. Næsten hver gang der bliver sagt noget så bliver der slået hårdt ned på spillerne og trænerne.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Sahinovic.

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #6 af Storken

Siempre Madrid skrev:
Ja, i den perfekte verden skal de naturligvis holde bøtte, men det ville dog klæde den selvsamme verden, hvis man kunne lade deres ord sive ind af det ene øre og ud af det andet uden at gøre mere ved det. Det er to spillere, som lige har været gennem en gigantisk skuffelse i en kamp, hvor de små dommer-kendelser gik Barcelonas vej (og her menes ikke, at Barcelona fik sejren på grund af dommeren!).

Må jeg citere dig næste gang du kommenterer på Barcas klynk efter en kamp? ;-)

12 år 4 måneder siden #7 af Dios
Nu kommer jeg igen i modvind, men kan simpelthen ikke lade vær. Hvad er det alle administratorer herinde opfordre til, efter en skuffet fan skal til at skrive sit sure opstød? Gå i seng og sov på den!

Menneskeligt, ja rigtig meget, men hvorfor er der ikke nogle fornuftige mennesker omkring dem, som siger de ikke skal tale med pressen i det humør? Både Ramos og Ronaldo havde begge været i bad, og havde rig mulighed for at få jordforbindelse igen, så de ikke ville dumme sig på den måde, og det kan koste.

Noget andet er, så fremstiller de bare sig selv, og jeg har endnu til gode, at hører en ikke Real Madrid eller Barcelona fan sige, at Real Madrid havde en sag. Uanset hvilket medie du logger ind på, så er det samme konklusion, og Ronaldo og Ramos står som 2 ufattelig dårlige tabere.
Præcis de samme tabere, som vi altid kritisere når de evige klovne Xavi, Fabregas og Alves altid udtaler sig.

Jeg savner man tager ansvar, intet andet faktisk!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridistao, JimmyBroe, Hierro 2.0

12 år 4 måneder siden #8 af M_linding

Storken skrev:

Siempre Madrid skrev:

Har du stadig ikke forstået, at problemet har været hykleriet?

Barcelona må meget gerne snakke om Real Madrid og dommerne - De skal bare ikke påstå, at de ikke gør det;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, JimmyBroe

12 år 4 måneder siden #9 af Siempre Madrid

Storken skrev:

Siempre Madrid skrev:

Det kommer an på, hvem af Barcelonas spillere, der klynker ;-)

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #10 af Casper HN
Ja, selvfølgelig er de bare mennesker, men de er også absurd højtlønnede professionelle fodboldspillere og ikke just unge.
Hvis man forsvarer dem med, at de bare lod deres følelser af med sig efter, hvordan kan man så nogensinde kritisere hvad fodboldspillere gør på banen? Ærlig talt så synes jeg det er et dårligt argument. Hvis Ronaldo får en karantænedag for det her, så er det dybt uprofessionelt af ham for det er jo ikke en nyhed, at der bliver slået hårdt ned på det her.

12 år 4 måneder siden #11 af Siempre Madrid

Dios skrev: Nu kommer jeg igen i modvind, men kan simpelthen ikke lade vær. Hvad er det alle administratorer herinde opfordre til, efter en skuffet fan skal til at skrive sit sure opstød? Gå i seng og sov på den!

Menneskeligt, ja rigtig meget, men hvorfor er der ikke nogle fornuftige mennesker omkring dem, som siger de ikke skal tale med pressen i det humør? Både Ramos og Ronaldo havde begge været i bad, og havde rig mulighed for at få jordforbindelse igen, så de ikke ville dumme sig på den måde, og det kan koste.

Noget andet er, så fremstiller de bare sig selv, og jeg har endnu til gode, at hører en ikke Real Madrid eller Barcelona fan sige, at Real Madrid havde en sag. Uanset hvilket medie du logger ind på, så er det samme konklusion, og Ronaldo og Ramos står som 2 ufattelig dårlige tabere.
Præcis de samme tabere, som vi altid kritisere når de evige klovne Xavi, Fabregas og Alves altid udtaler sig.

Men nu ved du jo også godt, at spillerne ikke bare kan tage sure hjem, men at de også har en forpligtelse til at møde op og snakke med pressen. De lever trods alt af hinanden. Og så er jeg ikke sikker på, at et langt bad kan fjerne skuffelsen fra det opgør og derfor er der røget en finke af panden.

12 år 4 måneder siden #12 af Dios

Siempre Madrid skrev:

Dios skrev: Nu kommer jeg igen i modvind, men kan simpelthen ikke lade vær. Hvad er det alle administratorer herinde opfordre til, efter en skuffet fan skal til at skrive sit sure opstød? Gå i seng og sov på den!

Men nu ved du jo også godt, at spillerne ikke bare kan tage sure hjem, men at de også har en forpligtelse til at møde op og snakke med pressen. De lever trods alt af hinanden. Og så er jeg ikke sikker på, at et langt bad kan fjerne skuffelsen fra det opgør og derfor er der røget en finke af panden.

Casillas gjorde det da forleden dag :D

Det hjælper nok heller ikke, at de kan gejle hinanden op, men det er jo dybt uprofessionelt og det er faktisk skræmmende, at der ikke er en mentor, eller noget i den stil, til og sige de skal styre sig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum