Spansk dommer-komité indberetter Ramos og Cristiano Ronaldo

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #49 af 10-Tallet

Brylle skrev: Barca - Laver du andet herinde end at forsvare din klubs interesser med alle midler? Husk på, at det er et Real forum og ikke et Barcelona forum. Din opgave er åbenbart at svine Real og få Barcelona til at fremstå som den mest sympatiske klub i verden. Det er kvalmende at se på..

Selvom man holder med Real Madrid er det ikke ensbetydende med, at man behøver forfølge svage argumenter. Det ville ikke skade at se tingene i andre perspektiver. Nu taber Real Madrid heldigvis ikke en fodboldkamp på, at deres egne tilhængere forholder sig kritisk til deres handlinger. Real Madrid og F.C. Barcelona har, og vil formentlig aldrig, have noget som helst at lade hinanden høre for. Begge holds spillere laver svinestreger, brokker sig og snyder og bedrager, hvis de kan slippe afsted med det. Ligeledes har deres tilhængere sjældent en nuanceret holdning til situationer, som relaterer sig til disse to hold.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved 10-Tallet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 4 måneder siden #50 af Raul7777

ZizouMo skrev:

Siempre Madrid skrev:

Raul7777 skrev: Jeg læste igår et sted, at Real Madrid selv havde bedt om den dommer. Hvad årsagen er ved jeg ikke. Jeg har prøvet at finde kilden, men jeg kan ikke helt huske hvor jeg så det. Man må formode, at dommeren har været en dygtig en af slagsen før. Han har vist tidligere dømt 3 Madrid kampe, hvor der ikke har været kontroverser.

Sport.es eller Elmundodeportivo.es? Tonterías-de-Catalunya.cat?

Fc Barcelona.dk, Fc Barcelona.com eller Anti Madridistas gruppe på facebook?

Det er ikke lige de steder jeg er for at læse nyheder. Især ikke dagen efter en tabt kamp :D Men jeg kan desværre ikke huske det.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Raul7777.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

12 år 4 måneder siden #51 af Siempre Madrid

Raul7777 skrev:

ZizouMo skrev:

Siempre Madrid skrev:

Raul7777 skrev: Jeg læste igår et sted, at Real Madrid selv havde bedt om den dommer. Hvad årsagen er ved jeg ikke. Jeg har prøvet at finde kilden, men jeg kan ikke helt huske hvor jeg så det. Man må formode, at dommeren har været en dygtig en af slagsen før. Han har vist tidligere dømt 3 Madrid kampe, hvor der ikke har været kontroverser.

Det er ikke lige de steder jeg er for at læse nyheder. Især ikke dagen efter en tabt kamp :D Men jeg kan desværre ikke huske det.

Jeg kværner en god del af de spanske sportsaviser og jeg har ikke læst noget om det. Derfor er jeg naturligvis interesseret i at høre mere om den sag ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 4 måneder siden #52 af Raul7777

Siempre Madrid skrev:

Raul7777 skrev:

ZizouMo skrev:

Siempre Madrid skrev:

Jeg kværner en god del af de spanske sportsaviser og jeg har ikke læst noget om det. Derfor er jeg naturligvis interesseret i at høre mere om den sag ;-)

Jeg skal nok prøve på at finde det.

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #53 af Casper HN

Siempre fiel skrev: jeg synes ik selv det er så fantastisk interessant at diskutere dommeren og hans kendelser, men dem som hykler op om at folk har behov for at diskutere en mildt sagt tvivlsom dommerpræstation som afgør én af årets største og vigtigste kampe ska bare huske én ting:

Dette er et DEBATforum for fans!!!! Det er ik onkel Georgs politisk korrekte gøgerede - er simpelthen så træt af sådan nogle teenagehovne opfordringer til misforstået politisk korrekthed.

Haha, dobbeltmoralen længe leve! Debatten skal leve, men folk, der argumenterer for, at Christiano/Ramos havde gjort bedre i at holde deres kæft er blot teenagehovne politisk korrekte fjolser der bør holde deres kæft! Wauw.

Det er da også et standpunkt i debatten at sige, at dommeren gjorde det fint (jeg mener personligt at Ramos rammer Neymar, og at Alonso laver det dummeste straffe i lang tid) givet omstændighederne. Ligeledes er det et standpunkt i debatten, at Cristiano/Ramos er åndsvage hvis de henter en karantænedag på deres udtalelser efter kampen.

At nedgøre mit standpunkt til "onkel Georgs politisk korrekte gøgerede" og "teenagehovne opfordringer til misforstået politisk korrekthed" er ikke teenagedebatniveau - jeg tror vi er helt nede i børnehaven.

• Caffrey
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #54 af Caffrey
Er der nogen, der ved hvornår det spanske fodboldforbund mødes for at afgøre, hvorvidt Ronaldo og Ramos skal straffes for deres udtalelser?

Mvh. Mathias

Leveret af Kunena Forum