Optakt: 90 minutter fra semifinalen
- Siempre Madrid
- Administrator
Al sandsynlighed taler for, at Dortmund skal lave 5 mål i kampen.........og vi har jo selveste Iker på mål.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
- Platin bruger
Selvfølgelig er vi videre til semi-finalerne, chancen for at vi ikke avancere er ikke tilstedeværende.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- RasmusKring
- Gæst
rezamadridista skrev: Haha, hold nu op. Så hvis vi havde vundet 6-0 over Dortmund, så skulle vi også sige "ej, men alt kan ske, måske ryger vi ud".
Selvfølgelig er vi videre til semi-finalerne, chancen for at vi ikke avancere er ikke tilstedeværende.
Chancen er meget lille, men den bliver betydeligt større, hvis spiller går ind til kampen med samme arrogance, som der bliver givet udtryk for her på forummet.
Vi ryger nok ikke ud uanset hvad, men det ville være forfriskende at se holdet med en anden indstilling.
- raul7=kongen
- Emne forfatter
- Moderator
RasmusKring skrev: Vi ryger nok ikke ud uanset hvad, men det ville være forfriskende at se holdet med en anden indstilling.
Det er fedt at kritisere andre for, at sige noget, når man selv siger det samme.
Skal vi ikke bare lukke denne her tåbelige debat ned, og konstatere at Real Madrid bør spille sig videre, alt andet vil være direkte uprofessionelt. Spillerne skal selvfølgelig ikke tage for let på opgaven, men jeg tror der er meget langt mellem de Madrid-fans, som render en ekstra gang på tønden inden aftenens kamp.
Real skal spille godt.. ikke fordi vi har mulighed for at ryge ud, men fordi Real simpelthen er Real.
Florentino Pérez
- Real-Laudrup
- Platin bruger
Det er teknisk set denne uges lodtrækning, da den finder sted på fredag.AlanSahinovic skrev: Glæder mig allerede til næste uges lodtrækning (-:
Real-Laudrup skrev:
Det er teknisk set denne uges lodtrækning, da den finder sted på fredag.AlanSahinovic skrev: Glæder mig allerede til næste uges lodtrækning (-:
Endnu bedre! (-;
Florentino Pérez
- DarioGomez
- Eduardo
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Samme her! Jeg er også spændt på, om vi får United, Paris eller Atlético!
United? :D
Florentino Pérez
- DarioGomez
- Eduardo
Casillas; Carvajal, Pepe, Ramos, Coentrao; Xabi Alonso, Modric, Illarramendi; Di María, Bale y Benzema
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...