Optakt: 90 minutter fra semifinalen

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #73 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Optakt: 90 minutter fra semifinalen
Jeg er blevet nogle år ældre nu....

Tusind tak til Casillas!!! Kampens SPILLER hos Real. Reus var rigtig god hos Dortmund.

Kampen viste at vores midtbanespillere især de defensive - Illarra, Alonso og Casemiro kan godt lide at holde på bolden lidt for længe...
Benzema virkede også lidt træt i dag. Men manden er jo også vores eneste front top-angriber og har derfor spillet nærmest alle kampe....

Jeg håber på Chelsea i semifinalen. Vi vil få det sværere imod Barcelona/Atletico eller Bayern som begge kan lide at spille pres fodbold...
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Cristiano.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #74 af Bismo
Det mest ufortjente avancement i mands minde.

Set over to kampe er det klart Dortmund, der skaber mest. Især i aften var vi stort set aldrig inde i kampen og på nær et par individuelle chancer, har holdet bare en kollektiv off-dag. De spiller som om, de allerede er videre, og bliver igen igen taget på sengen af et aggressivt og super tændt Dortmund hold. Man skulle tro, de havde lært noget fra sidste år.

Den der nonchalante attitude skal de smide langt væk, hvis de vil gøre sig nogen forhåbninger om at vinde noget i år.

10 år 6 måneder siden #75 af LasseRMD
Dette var forhåbentlig den endelige "lærestreg" for skråsikre Madridista'erne på denne side.

Jeg skrev det, da vi trak Dortmund, at vi ikke skulle sælge skindet før bjørnen var skudt (Ikke, JimmyBroe? ;)), om så vi havde vundet første kamp 10-0.

Denne hjemmebane som Dortmund har, er så frygtindgydende, og jeg ved godt at det er let at spille hellig, men jeg frygtede stadig det værste, selvom vi vandt første kamp 3-0. Jeg følte os på ingen måde videre!

Set over 2 kampe, så mener jeg faktisk ikke det er fortjent at vi er videre. Men alt kan ske i fodbold, og for en gangs skyld har vi heldet med os.

Lad denne kamp blive en lærestreg, og så videre..

10 år 6 måneder siden #76 af DarioGomez

LasseRMD skrev: Dette var forhåbentlig den endelige "lærestreg" for skråsikre Madridista'erne på denne side.

Jeg skrev det, da vi trak Dortmund, at vi ikke skulle sælge skindet før bjørnen var skudt (Ikke, JimmyBroe? ;)), om så vi havde vundet første kamp 10-0.

Denne hjemmebane som Dortmund har, er så frygtindgydende, og jeg ved godt at det er let at spille hellig, men jeg frygtede stadig det værste, selvom vi vandt første kamp 3-0. Jeg følte os på ingen måde videre!

Set over 2 kampe, så mener jeg faktisk ikke det er fortjent at vi er videre. Men alt kan ske i fodbold, og for en gangs skyld har vi heldet med os.

Jeg skal bare lige være sikker... vi gik også videre på dit tv, ikke?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe

• Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #77 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Optakt: 90 minutter fra semifinalen

LasseRMD skrev: Dette var forhåbentlig den endelige "lærestreg" for skråsikre Madridista'erne på denne side.

Håber holdet lærer noget af det. Vil da sådan set skide på om et par tosser på et lille dansk forum gør (no offence)
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved AvatarEyes.

10 år 6 måneder siden #78 af LasseRMD

DarioGomez skrev:

Jeg skal bare lige være sikker... vi gik også videre på dit tv, ikke?

Jo

10 år 6 måneder siden #79 af Bismo
Viste vi tegn på Ronaldo-dependencia i aften? I hvert fald i de store kampe.

10 år 6 måneder siden #80 af Chamartin

JimmyBroe skrev:

Chamartin skrev: Hvor hurtigt løber Casimero en 100 m? 15 sek?

Skulle det være hurtigt?

Nej, netop min pointe ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

10 år 6 måneder siden #81 af Dios
Nu laver jeg en Perez, men Reus skal altså signes!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, JimmyBroe, MMM

10 år 6 måneder siden #82 af 2:18

Dios skrev: Haha, og så kender vi Real Madrid igen :D

Kujon fodbold bliver heldigvis straffet i moderne fodbold! Skuffet, nej, men er ekstrem vred over vi endnu engang har ansat en træner som vægter det defensive for højt! Ancelotti lærte det imod Barcelona ved at stille op med Ramos på den centrale midtbane, og idag lærer han, at Real Madrid aldrig nogensinde kan forsvare en føring hjem, og det er heller ikke noget man på noget tidspunkt burde tænke sig frem til man skal.

Ryger vi ud idag er det fuldt fortjent. Forhåbentlig lærer Ancelotti af sine fejl, og blæser til angreb! Som vi altid burde. Hvorfor skal Real Madrid altid spille passivt når vi er kommet foran? Mentaliteten ligger så langt væk fra min ideologi, at jeg slet ikke kan beskrive hvor skuffet jeg er over, at man vælger og "køre den hjem".

3 personlige fejl, og man kan så spørge sig selv igen: Er vi virkelig så gode som vi påstår vi er? Var det 35 vundet kampe i streg, og ligeså snart man ikke mødte hold som: Levante, Osasuna etc. så blev den brudt. Personlige fejl kan ske, men det er vores hold som er fuldstændig splittet ad.

Jeg tror vi går videre, men som altid med en dårlig smag i munden får jeg lyst til at skrive!

Vil du ikke godt stoppe dig selv.. Den ene gang er det galt med balancen, den næste gang er holdet for defensivt indstillet. Prøv at bliv enig med dig selv inden du taster. Lige meget om det er Isco, Casemiro, Illiarra, di maria der spiller med xabi og modric, så skal der være nok kvalitet til at tage det spillemæssige tryk væk ved at være på bolden i perioder. Det er jo ikke partout defensivt fordi der er to midtmidt der er orienteret mod stabiliserende. Det kan give mindst ligeså meget power

Det er så pisse bedrevidende og negativt hver gang. Undskyld Dios, synes det er fedt du er så aktiv, var bare lidt op i det røde felt

Godt carvajal, dejlig dreng
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved 2:18.

• Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #83 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Optakt: 90 minutter fra semifinalen

Bismo skrev: Viste vi tegn på Ronaldo-dependencia i aften? I hvert fald i de store kampe.

Jeg tvivler på Ronaldo havde reddet de mål ;)

10 år 6 måneder siden #84 af Real Madrid 7

Bismo skrev: Viste vi tegn på Ronaldo-dependencia i aften? I hvert fald i de store kampe.

Jeg tvivler på Ronaldo havde reddet de mål ;)

Hvordan kan du sige det :)

Leveret af Kunena Forum