Optakt: 90 minutter fra semifinalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev:
Chamartin skrev: Tak for masser af jinx i denne tråd. Utroligt nogle aldrig bliver klogere.
Det her kan gå begge veje.
Det er ikke folk der skal blive klogere - det er spillerne der skal tage sig sammen.
Næste gang vi står i en lignende situation, vil jeg være præcis lige så sikker på samlet sejr, som jeg var inden aftenens kamp. Det skal spillerne kunne leve op til, selvom jeg meget ofte kalder dem lusede amatører;)
Fuldstændig rigtig, men har man bare lidt hukommelse, ved man hvor ofte den her arrogance fra spillerne om, at "modstanderen jo lægger sig ned automatisk, for vi er Real Madrid" bouncer tilbage med 120 km/t i fjæset. Så jeg på intet tidspunkt været sikker på noget som helst, før vi har scoret et mål.
Pepe skrev: Kan man ikke skyde Ramos med en Sniper herfra, så vi slipper for ham.
Du skal nok liiige holde lidt igen med dit våbenshow, det er vidst ikke så velset, at ville slå spillerne ihjel med våben her på siden.:)
Bortset fra det. Selvfølgelig går vi da videre.
Jeg er her stadig XOXO
jeg er ikke, og bliver aldrig fan af Di Maria på den højre kant. Jeg havde lidt håbet at hans tidligere gode spil på den centrale midtbane kunne løfte hans niveau på kanten, men det er ikke tilfælde, han spiller desværre ret ringe. Hvorfor skulle han i øvrigt tage det straffe spark? Han har jo ikke nogen forrygende sparke teknik, hvert fald ikke i forhold til Bale, Modric eller Benzema, som jeg alle hellere så sparke end Di Maria.
Dog har Di Maria ikke været kampens dårligste so far, det har nemlig været Illara IMO. Jeg var ellers begyndt at blive en smule overbevist om at han faktisk havde nogel kvaliteter man kunne bruge i fremtiden, da jeg ikke havde meget fidus til ham i starten af sæsonen, men han har floppet totalt og katastrofalt i den her kamp, han spiller ikke bare en dårlig kamp, hvor han ikke laver så meget godt, men han er direkte skyld i mål nr. 2.
Pepe havde også en sjællend kæmpe brøler ved måll nr. 1.
jeg blev godt nok også arrig da Benzema væltede på hans friløber.
Alt i alt har jeg en ret dårlig fornemmelse af denne kamp, og hvis vi ikke ændre noget snart, så tror jeg ikke på at Madrid går videre.
man ku fx tage Illara ud og sætte isco ind, så Bale på højre kant, Isco på venstre, og di Maria centralt.
Får vi blot et mål tror jeg godt at vi kan komme videre, men Dortmund skal nok score et mål mere, desværre.
- Storken
- Gæst
.........
Monaco 3-1 Real Madrid
Hjalp det på nerverne? ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Stickylemonjuice
- Junior bruger
Og når han så afgør kampen, skal jeg da være klar med pegestokken efter jer "Vi spiller bedre uden ham"
\o/
- HugoSanchez
- Senior bruger
- CC
- Gæst
CC skrev: Nogen der gider flå ugidelige Di Maria af banen? Føj.
Jeg tror ikke, at han er ugidelig. Han spiller bare helt fantastisk dårligt!