Optakt: 90 minutter fra semifinalen
- Pepe
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kristian S
- Guld bruger
-
- Mcmanaman
- Gæst
-
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Man kan ikke undlade at trække lidt på smilebåndet. Den arrogance i udviste tidligere.... Tag aldrig noget for givet!Pelle skrev:
AlanSahinovic skrev:
Pelle skrev: Puha drenge. I er godt nok noget mere fortrøstningsfulde (læs: arrogante) omkring videre avancement end jeg tør være. Et hurtigt mål til Dortmund og alt er åbent. Håber Di Maria igen viser sin vanvittige form i aften :-)
De skal score fire mål for at gå videre, og fem hvis vi score. Kommer aldrig til at ske med den trup de har vs vores trup (-:
Jeg synes det er flot du er så sikker i din sag. Det var præcis det her pis jeg frygtede!
Det her kan gå begge veje.
- Kristian S
- Guld bruger
-
Er sgu da netop Ronaldo som ville gøre forskellen i denne kaos af en kamp!
Check osse lige hvor pissed han er på sidelinjen...
Kan være de sætter ham ind for at redde denne kamp fra en katastrofe...
Chamartin skrev: Tak for masser af jinx i denne tråd. Utroligt nogle aldrig bliver klogere.
Det her kan gå begge veje.
Det er ikke folk der skal blive klogere - det er spillerne der skal tage sig sammen.
Næste gang vi står i en lignende situation, vil jeg være præcis lige så sikker på samlet sejr, som jeg var inden aftenens kamp. Det skal spillerne kunne leve op til, selvom jeg meget ofte kalder dem lusede amatører;)
Ved sku ærligt talt ikke om jeg skal grine eller græde. Det er ret grotesk, men en tilpas stor arrogance uden at have bevist en skid, fortsætter med at kendetegne Real Madrid og det har vel stået på i 10 år nu.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Fejl numero dos: Pepe!
Fejl numero tres: Illarramendi!
Tre enorme personlige fejl er nu ensbetydende med, at Dortmund er mere end bare inde i kampen igen - utilgiveligt!
- Storken
- Gæst
-
Pinligt. Ancelotti skal se at få fingeren ud og få noget gejst tilbage i holdet. Dejligt at se Ronaldo dirigere fra sidelinjen.
Kujon fodbold bliver heldigvis straffet i moderne fodbold! Skuffet, nej, men er ekstrem vred over vi endnu engang har ansat en træner som vægter det defensive for højt! Ancelotti lærte det imod Barcelona ved at stille op med Ramos på den centrale midtbane, og idag lærer han, at Real Madrid aldrig nogensinde kan forsvare en føring hjem, og det er heller ikke noget man på noget tidspunkt burde tænke sig frem til man skal.
Ryger vi ud idag er det fuldt fortjent. Forhåbentlig lærer Ancelotti af sine fejl, og blæser til angreb! Som vi altid burde. Hvorfor skal Real Madrid altid spille passivt når vi er kommet foran? Mentaliteten ligger så langt væk fra min ideologi, at jeg slet ikke kan beskrive hvor skuffet jeg er over, at man vælger og "køre den hjem".
3 personlige fejl, og man kan så spørge sig selv igen: Er vi virkelig så gode som vi påstår vi er? Var det 35 vundet kampe i streg, og ligeså snart man ikke mødte hold som: Levante, Osasuna etc. så blev den brudt. Personlige fejl kan ske, men det er vores hold som er fuldstændig splittet ad.
Jeg tror vi går videre, men som altid med en dårlig smag i munden får jeg lyst til at skrive!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.