Optakt: 90 minutter fra semifinalen

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #37 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Optakt: 90 minutter fra semifinalen
Kan man ikke skyde Ramos med en Sniper herfra, så vi slipper for ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #38 af Kristian S
FFS Real Madrid!!

• Mcmanaman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #39 af Mcmanaman
Besvaret af Mcmanaman på emne Optakt: 90 minutter fra semifinalen
At man har snakket om the treble i madrid, jeg kan ik se hva det her hold overhovedet har at gøre i europæisk topfodbold??

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #40 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Optakt: 90 minutter fra semifinalen

Pelle skrev:

AlanSahinovic skrev:

Pelle skrev: Puha drenge. I er godt nok noget mere fortrøstningsfulde (læs: arrogante) omkring videre avancement end jeg tør være. Et hurtigt mål til Dortmund og alt er åbent. Håber Di Maria igen viser sin vanvittige form i aften :-)

De skal score fire mål for at gå videre, og fem hvis vi score. Kommer aldrig til at ske med den trup de har vs vores trup (-:

Jeg synes det er flot du er så sikker i din sag. Det var præcis det her pis jeg frygtede!

Man kan ikke undlade at trække lidt på smilebåndet. Den arrogance i udviste tidligere.... Tag aldrig noget for givet!

12 år 3 måneder siden #41 af Chamartin
Tak for masser af jinx i denne tråd. Utroligt nogle aldrig bliver klogere.
Det her kan gå begge veje.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

12 år 3 måneder siden #42 af Kristian S
Lige præcis!

Er sgu da netop Ronaldo som ville gøre forskellen i denne kaos af en kamp!

Check osse lige hvor pissed han er på sidelinjen...

Kan være de sætter ham ind for at redde denne kamp fra en katastrofe...
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Kristian S.
Følgende bruger(e) sagde tak: Stickylemonjuice

12 år 3 måneder siden #43 af M_linding

Chamartin skrev: Tak for masser af jinx i denne tråd. Utroligt nogle aldrig bliver klogere.
Det her kan gå begge veje.

Det er ikke folk der skal blive klogere - det er spillerne der skal tage sig sammen.

Næste gang vi står i en lignende situation, vil jeg være præcis lige så sikker på samlet sejr, som jeg var inden aftenens kamp. Det skal spillerne kunne leve op til, selvom jeg meget ofte kalder dem lusede amatører;)
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, JimmyBroe, andreashn

12 år 3 måneder siden #44 af Roesen7
Wow, der må være nogle der har træng til at slette tidligere indlæg ;-)

Ved sku ærligt talt ikke om jeg skal grine eller græde. Det er ret grotesk, men en tilpas stor arrogance uden at have bevist en skid, fortsætter med at kendetegne Real Madrid og det har vel stået på i 10 år nu.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

12 år 3 måneder siden #45 af Daniel
Fejl numero uno: Di María er ikke straffesparkskytte!
Fejl numero dos: Pepe!
Fejl numero tres: Illarramendi!

Tre enorme personlige fejl er nu ensbetydende med, at Dortmund er mere end bare inde i kampen igen - utilgiveligt!
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, M_linding, Jaken, andreashn, Bismo

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #46 af Storken
Besvaret af Storken på emne Optakt: 90 minutter fra semifinalen
I skal nok gå videre i den sidste ende. Jeg medgiver gerne at første halveg var dårlig, men det er på ingen måde kritisk endnu. Dortmund vil komme til at oversatse på et tidspunkt i anden halveg, hvilket en indskiftet Ronaldo vil straffe på omstillinger.

12 år 3 måneder siden #47 af Bismo
Dortmund lægger en fin taktik for dagen, som dog ikke burde være kommet bag på Ancellotti!! Selvfølgelig vil de lægge et høj pres på især Xabi og Illarra!, og selvfølgelig vil de spille aggressivt og jage et par hurtige mål! Det virker som om vi slet ikke har forberedt os på kampen, og bare har tænkt "Ja, vi gør jo bare som i sidste uge...". Og hvorfor, HVORFOR sætter han endnu gang Ramos og Pepe sammen i det midterforsvar i så intens en kamp som denne, når ingen er dem har nok kølighed og overblik til at kunne overskue opgaven?? Det er rent held, at vi ikke får dømt et straffe eller to i mod os. Spil dog Varane i stedet.

Pinligt. Ancelotti skal se at få fingeren ud og få noget gejst tilbage i holdet. Dejligt at se Ronaldo dirigere fra sidelinjen.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Bismo.

12 år 3 måneder siden #48 af Dios
Haha, og så kender vi Real Madrid igen :D

Kujon fodbold bliver heldigvis straffet i moderne fodbold! Skuffet, nej, men er ekstrem vred over vi endnu engang har ansat en træner som vægter det defensive for højt! Ancelotti lærte det imod Barcelona ved at stille op med Ramos på den centrale midtbane, og idag lærer han, at Real Madrid aldrig nogensinde kan forsvare en føring hjem, og det er heller ikke noget man på noget tidspunkt burde tænke sig frem til man skal.

Ryger vi ud idag er det fuldt fortjent. Forhåbentlig lærer Ancelotti af sine fejl, og blæser til angreb! Som vi altid burde. Hvorfor skal Real Madrid altid spille passivt når vi er kommet foran? Mentaliteten ligger så langt væk fra min ideologi, at jeg slet ikke kan beskrive hvor skuffet jeg er over, at man vælger og "køre den hjem".

3 personlige fejl, og man kan så spørge sig selv igen: Er vi virkelig så gode som vi påstår vi er? Var det 35 vundet kampe i streg, og ligeså snart man ikke mødte hold som: Levante, Osasuna etc. så blev den brudt. Personlige fejl kan ske, men det er vores hold som er fuldstændig splittet ad.

Jeg tror vi går videre, men som altid med en dårlig smag i munden får jeg lyst til at skrive!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Leveret af Kunena Forum