Bedømmelse af truppen mod Dortmund
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (80 brugere)
Hele holdet 2.4
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg håber, at der sidder nogle bedrevidende retardos med en virkelig grim smag i munden. Vi er i semifinalen. Det er ikke fortjent. Flot af Dortmund. Ualmindelig skuffende indsats - ikke kun af holdet - men af alle de fjolser, der mente dette skulle være en walk-over. Forhåbningen om en succesfuld sæson er i den grad mindsket.
Godnat
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kristian S
- Guld bruger
-
- Real-Laudrup
-
- Platin bruger
-
Og en ting til: IKER, IKER, SUPER IKER!
Steen skrev: Pinlig kamp af ALLE, undtagen Casillas. Ikke godt nok. Et 1-tal til Ancelotti.
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Jeg synes dog også Modric og til dels Carvajal spiller en hæderlig kamp.
Men alt i alt en forfærdelig indsats, det skulle aldrig nogensinde have været så spændende. Illaramendi ligner ikke en spiller der overhovedet er klar til opgør i den her størrelsesorden.
Og så beviser Pepe og Ramos bare endnu engang at de overhovedet ikke er til at stole på i det lange løb. Jeg ved ikke med jer, men jeg synes egentlig godt der kunne dømmes straffespark mod Ramos idet han fører albuen op i hovedet på Lewandowski, der dog også overspiller situationen, men det gør alle fodboldspillere jo. Simpelthen ufatteligt at Ramos ikke snart har forstået at styre sig.
DC19
- RasmusKring
- Gæst
-
Alle der mener, at Ronaldo er overvurderet bør se de sidste to kampe. Ronaldo gør en kæmpe forskel i vores offensive spil. Hans bevægelse og den opmærksomhed, han trækker, har stor betydning for resten af holdet.
HALA MADRID Y NADA MAS
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
RasmusKring skrev: Sikke dog en dårlig kamp. Casillas og indskifterne var de eneste godkendte indsatser.
Alle der mener, at Ronaldo er overvurderet bør se de sidste to kampe. Ronaldo gør en kæmpe forskel i vores offensive spil. Hans bevægelse og den opmærksomhed, han trækker, har stor betydning for resten af holdet.
Og folk siger at vi ikke har brug for ham.
Vigtigt indhop, han lignede holdets naturlige leder...:)
RasmusKring skrev: Sikke dog en dårlig kamp. Casillas og indskifterne var de eneste godkendte indsatser.
Desværre er der mange, der kun kan se en spiller, når han har bolden. Det er lidt ærgerligt for Ronaldo, som laver 50% af sine genialiteter uden bolden.