Bedømmelse af truppen mod Dortmund

12 år 3 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (80 brugere)

4.6 Casillas
2.9 Carvajal
2.7 Coentrão
1.5 Pepe
2.0 Ramos
2.8 Varane
1.7 Alonso
2.1 Bale
3.3 Casemiro
1.4 Di María
1.1 Illarramendi
2.5 Isco
2.7 Modrić
2.1 Benzema
Hele holdet 2.4
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #2 af Steen
Pinlig kamp af ALLE, undtagen Casillas. Ikke godt nok. Et 1-tal til Ancelotti.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

12 år 3 måneder siden #3 af Pelle
Jeg gider ikk engang bedømme truppen, det her var simpelthen for pinligt. Vi er verdens mægtigste klub og vi spiller som et serie 5 hold.
Jeg håber, at der sidder nogle bedrevidende retardos med en virkelig grim smag i munden. Vi er i semifinalen. Det er ikke fortjent. Flot af Dortmund. Ualmindelig skuffende indsats - ikke kun af holdet - men af alle de fjolser, der mente dette skulle være en walk-over. Forhåbningen om en succesfuld sæson er i den grad mindsket.

Godnat

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

12 år 3 måneder siden #4 af Kristian S
Casillas som første målmand igen tak!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, Vildfaren, rezamadridista, Kaká8

12 år 3 måneder siden #5 af Real-Laudrup
Tja, nu ved jeg i det mindste hvordan jeg dør. Det sker i en Real Madrid kamp!

Og en ting til: IKER, IKER, SUPER IKER!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ZizouMo, Roesen7, Vildfaren, rezamadridista, andreashn, Bismo, DeAngeloDK

12 år 3 måneder siden #6 af -#7-

Steen skrev: Pinlig kamp af ALLE, undtagen Casillas. Ikke godt nok. Et 1-tal til Ancelotti.

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Jeg synes dog også Modric og til dels Carvajal spiller en hæderlig kamp.

Men alt i alt en forfærdelig indsats, det skulle aldrig nogensinde have været så spændende. Illaramendi ligner ikke en spiller der overhovedet er klar til opgør i den her størrelsesorden.

Og så beviser Pepe og Ramos bare endnu engang at de overhovedet ikke er til at stole på i det lange løb. Jeg ved ikke med jer, men jeg synes egentlig godt der kunne dømmes straffespark mod Ramos idet han fører albuen op i hovedet på Lewandowski, der dog også overspiller situationen, men det gør alle fodboldspillere jo. Simpelthen ufatteligt at Ramos ikke snart har forstået at styre sig.

DC19

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #7 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund
Sikke dog en dårlig kamp. Casillas og indskifterne var de eneste godkendte indsatser.

Alle der mener, at Ronaldo er overvurderet bør se de sidste to kampe. Ronaldo gør en kæmpe forskel i vores offensive spil. Hans bevægelse og den opmærksomhed, han trækker, har stor betydning for resten af holdet.

12 år 3 måneder siden #8 af Kaká8
Hvem har vovet at give 2 til Illaramendi? Han var jo klart vores dårligste spiller! Jeg må sige jeg endnu ikke har forstået hvorfor han skulle købes hvis man også købte Casemiro. Men Illara.....Hold nu op han var dårlig!

HALA MADRID Y NADA MAS

12 år 3 måneder siden #9 af Real Madrid 7

RasmusKring skrev: Sikke dog en dårlig kamp. Casillas og indskifterne var de eneste godkendte indsatser.

Alle der mener, at Ronaldo er overvurderet bør se de sidste to kampe. Ronaldo gør en kæmpe forskel i vores offensive spil. Hans bevægelse og den opmærksomhed, han trækker, har stor betydning for resten af holdet.

Og folk siger at vi ikke har brug for ham.

12 år 3 måneder siden #10 af M_linding
Har i glemt Casemiro!?

Vigtigt indhop, han lignede holdets naturlige leder...:)
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Real Madrid, Madridistao, ZizouMo, Roesen7, rezamadridista, Real Madrid 7, andreashn og 2 flere

12 år 3 måneder siden #11 af M_linding

RasmusKring skrev: Sikke dog en dårlig kamp. Casillas og indskifterne var de eneste godkendte indsatser.

Desværre er der mange, der kun kan se en spiller, når han har bolden. Det er lidt ærgerligt for Ronaldo, som laver 50% af sine genialiteter uden bolden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Madridistao, Doc.juego, rezamadridista, andreashn

12 år 3 måneder siden #12 af Bismo
Viste vi tegn på Ronaldo dependencia i aften?

Leveret af Kunena Forum