Bedømmelse af truppen mod Dortmund

12 år 3 måneder siden #37 af 2:18
Sakset fra anden tråd:
Carvajal, fyldt med gå på mod, jeg er vild med det - Casemiro gjorde det rigtigt godt synes jeg - Modric er dygtig
Iker tager nogle dejlige bolde, men han er altså semiuvenner med bolden. Isco, har lyst til forlange mere. Så var Alonso altså ikke dårligere, mange gode afspil. Er klar over han ikke er hurtig, men komplementerer Modric fint

Puha, dejligt vi er videre, kunne være fedt hvis vi vandt et eller andet.. Men næsten endnu mere fedt hvis vi fik et stærkt og sammentømret hold næste år, der ikke er så sårbare..

Har siddet og set første halvleg igen, konklusion: Illarra helt igennem forfærdeligt, håber sådan han får sit gennembrud, men jeg begynder at blive en smule skeptisk. Minus fart og ro på bolden i små rum

@ Elle, jeg synes du kommer med sobre og velovervejede indlæg, måske fordi jeg næsten altid er enig:) Sidste indlæg omhandlende kontinuitet rammer da hovedet lige på sømmet.
Men at foreslå at dette hold skal køre bussen ind på banen i semien, det synes jeg lyder svært selvmorderisk. Real har gang på gang bevist at det ikke er deres metier
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved 2:18.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #38 af Dios
elle44 skrev:

Jeg mener bestemt ikke det er spillernes skyld. Jeg mener heller ikke det er trænerens skyld. Jeg mener det er manglende kontinuitet klubben. Jeg synes vi var tæt på det med Mourinho, men han kom på kant med spillerne og skulle selvfølgelig ikke blive i klubben.

Det fører jo så til et nyt projekt med nye spillere og et nyt system. Jeg føler det kan blive rigtig godt i længden, det Ancelotti og Zidane har gang i. Bare se hvor langt Liverpool er nået, med en flok middelmådige spillere, bare fordi de har lidt kontinuitet, en fornuftig træner og tålmodighed.

Og ja jeg er enig i at mange spillere rent individuelt ikke gjorde det godt idag. Men langt de fleste af Dortmunds chancer kom fra et passivt Real Madrid mandskab, der ikke presser. Ja målene kom på håbløse fejl, men de kunne altså have scoret 3-4 mål mere.

Pepe og Ramos konstellationen passer ikke sammen, men ikke fordi de begge er for dårlige. De komplimentere bare ikke hinanden, og de har samme forcer og svagheder. Alonso er håbløs at have alene på den defensive midtbane, han er alt for langsomt, og det er tydeligt han falder igennem mod de store hold. Khedira er et kæmpe tab for os i den slags kampe.

Når det så er sagt, så har Illara fuldstændig spillet sig ud i kulden idag. Jeg har altid støttet ham, men jeg så hans absolutte force i at være rolig på bolden, altid spille sikkert og kontrollere. Her faldt han fuldstændig igennem idag, og jeg kan simpelthen ikke se andre kompetencer i ham

Du nævner Rodgers, men du må altså ikke glemme dette er hans anden sæson! Han har udført mirakler, og er igang med den bedste Liverpool sæson i jeg ved ikke hvor mange år. Tror det er 2-3 årtier efterhånden. Jeg er slet ikke uenig med dig i, at kontinuitet er vejen frem, men har du ikke spillerne eller træneren, så betyder kontinuitet intet.
Vi var tæt på kontinuitet med Mourinho, men hvornår har han nogensinde skabt et hold der spiller fantastisk offensivt fodbold? Nuvel, vi scorede masser af mål, men det er jo slet ikke hans stil og spille smukt, men kynisk, og derfor er det også bedst for alle parter, at han ikke er og finde i klubben længere. Han var manden som skulle rette op på Real Madrid, og han gjorde sin del, men 3 sæsoner i klubben, så synes jeg ikke han gjorde det godt nok overall.

Det blev jo først et kollektivt kollaps efter 3 personlige fejl! Di María, Alonso og Pepé begår alle 3 en fejl, som fører til et Dortmund hold som udspillede os med reserver. Nu er det bare sket så mange gange, og det sker jo tydeligvis uanset hvem træneren er. Jeg er stadig helt med på idéen med Ancelotti og Zidane, for det er et utrolig spændende hold, men om det er godt nok i sidste ende, det er det jeg frygter.
Jeg mener Alonso, Illarra og Modric blev fuldstændig kørt rundt af Jojic og Kirch, som tilsammen har spillet 4 Cl kampe, hvor det var Jojic første. Højt at flyve dybt at falde, sådan har det altid været i Real Madrid, og i den ene kamp, så spiller vi så fantastisk, at langt de fleste Real Madrid fans allerede mener vi har vundet the treble, og kampen efter så spiller vi som om ingen af spillerne er på en professionel kontrakt.

Og det er netop her min frustration efter igår ligger. For det troede jeg virkelig en mand som Ancelotti ville rette op på, og selvom det stadig er hans første sæson, så har han nu været træner i klubben i 8 måneder, og alt er som før efter denne kamp.
Jeg gider egentlig ikke at høre om, at vi havde vundet noget med 30 kampe i streg før Barcelona kampen, for sværere er det altså heller ikke at spille i La Liga.

Ancelotti skal som min. have 3 år i klubben. Nu siger jeg dette med et blødende hjerte, men jeg håber virkelig man får et godt bud på Ramos til sommer, og man takker ja tak til tilbuddet. I mine øjne så lever han på tidligere meritter, og har ikke vist niveau i 2 sæsoner nu, og skal man være hård, så 2 en halv sæson. Han er langtfra en af de bedste på hans position længere, og er simpelthen en for stor belastning for os. Ligeså fantastisk han er ligeså fantastisk elendig kan han også være, men jeg savner virkelig noget stabilitet inde centralt, og det kan hverken Pepé eller Ramos levere, og slet ikke sammen.
Jeg håber man fra næste sæson starter med Varane som fast mand, og køber en ny verdensklasse forsvarspiller som skal spille ved siden af Varane. Hvem ved jeg ikke endnu, men en stabil en af slagsen.

Illarramendi er stadig ung og har meget at lære endnu. Det var hans første store kamp fra start af, og endda på en uvant plads. Han skal nok blive en stor gevinst for os. Han blev overmatchet igår af det høje tempo, og det samme gjorde sig egentlig gældende for samtlige Real Madrid spillere.
Han skal ligge som bagerste mand og være det sikre anker.
Alt i alt, så er jeg da fortrøstningsfuld, men vi har et par stamspillere, som i mine øjne er færdige i Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 3 måneder siden #39 af Daniel
Hvem er de stamspillere, Dios?

Nu bliver jeg nysgerrig ;-)

• Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #40 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund

Daniel skrev: Hvem er de stamspillere, Dios?

I den sidste række år hvor vi har choket hver gang det spidser til har der ikke været mange konstanter. Vi har skiftet managere, sportsdirektør osv. En af konstanerne er Perez, men han har ikke meget at gøre med spillet på banen. Den anden er den spanske spillerkerne Casillas, Ramos, Xabi.

Jeg siger ikke de absolut skal på porten men det sætter spørgsmålstegn. Ikke ved deres evner (før nu - Xabi er færdig) men ved deres mentalitet og indflydelse på resten af truppen. Det er ikke for sjov at både Mourinho og Ancelotti har bænket Casillas.

Går ud fra at det er noget af det samme Dios er inde på.

Som Modric lige har udtalt er det skuffende at vi ALDRIG lærer af denne type kampe. Billedet gentager sig år efter år.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #41 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund

I den sidste række år hvor vi har choket hver gang det spidser til har der ikke været mange konstanter. Vi har skiftet managere, sportsdirektør osv. En af konstanerne er Perez, men han har ikke meget at gøre med spillet på banen. Den anden er den spanske spillerkerne Casillas, Ramos, Xabi.

Jeg siger ikke de absolut skal på porten men det sætter spørgsmålstegn. Ikke ved deres evner (før nu - Xabi er færdig) men ved deres mentalitet og indflydelse på resten af truppen. Det er ikke for sjov at både Mourinho og Ancelotti har bænket Casillas.

Som Modric lige har udtalt er det skuffende at vi ALDRIG lærer af denne type kampe. Billedet gentager sig år efter år.

Stop lige engang. Vi taber ikke kampen i går, fordi Casillas, Ramos og Xabi Alonso er færdige. Vi taber i går, fordi holdet går på banen med den samme arrogante attitude, som dominerede dette forum inden kampen i går. "Vi er allerede videre", "risikoen for at ryge ud er ikke eksisterende" og "kampen skal bare overståes" fløj rundt på forummet og det var åbenbart også holdningen i spillertruppen. Spillet blev derefter. Ukoncentreret spil og sløset boldomgang hele kampen igennem. Forskellene i CL er altså ikke større, end at man taber kampe, hvis man ikke spiller op til sit bedste. Vi taber ikke til Dortmund, fordi spillere som Arne Friedrich, Oliver Kirch og Eric Durm er bedre end vores spillere, vi taber, fordi Dortmund var fokuserede og tændte. De ville det mere end os.

• 10-Tallet
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #42 af 10-Tallet
Besvaret af 10-Tallet på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund

elle44 skrev:

Dios skrev:

elle44 skrev:

Dios skrev: Jeg lever i et land med personer som har givet Pepé, Ramos, Alonso, Illarramendi, Modric og Di María mere end karakteren 1? Hvad skal der ske altså! BBB det er så uetisk som det overhovedet kan blive, men selv en halvhjerne som dig må støtte mig i denne sag her? ;D

I den her slags kampe, mener jeg simpelthen ikke det er de enkelte spilleres skyld. Det var en dårlig holdindsats og spillerne gør ikke hinanden bedre, men værre. Forsvaret bliver på ingen måde hjulpet af en elendig midtbane, og midtbanen bliver ikke hjulpet af angrebet.

Jeg har sagt det før, om vi så havde verdens bedste centrale forsvarsspiller, så kan man ikke forsvare når der ikke er et hold omkring en.

Jeg synes bare vi kan konkludere at vi mangler stål på midtbanen i de store kampe

Jeg er helt enig, men det er nu også i modvind spillerne individuelt skal bevise deres værd. Jeg gav personligt selv Carvajal et 4-tal idag, fordi jeg synes han var fantastisk, og blev ikke udstillet på nogen måde idag. Han vandt stort set alle sine vigtige hovedstødsduellere, og blev på ingen måde overspillet. Coentrao ligeså, men bare ikke ligeså godt. Det var personlige fejl der afgjorde kampen idag, og det skyldes jo fordi at spillerne enten har en dårlig dag, eller bare ikke er bedre i disse situationer.
Alonso, Illarramendi og Di María er alle spillere som helt delt vandene denne sæson, og man må jo bare konstatere om de har niveauet eller ej. Det er nu det gælder, og det er bare tankevækkende, at vores spillere altid bliver rigtig udsatte når det gælder.
Derfor må min konklusion være, at spillerne bare ikke er gode nok. Det kan de blive, men en mand som Alonso har set færdig ud i et par sæsoner nu, hvis ikke flere når det virkelig gælder.

Illarramendi viser idag, at han endnu ikke har niveauet, men man skal dog også huske på at han bliver spillet forkert, og det netop ikke er denne rolle man har ham tiltænkt.

Når Illarramendi og Alonso spiller så forfærdeligt som de gjorde idag, så er det klart, at Modric bliver sat i uheldige situationer, og det samme kan man sige om Pepé og Ramos, men at de så også fejler er måske problemet i Real Madrid. Man ser bare ikke et sådan kollaps i andre storklubber, og det er efterhånden uanset hvilken træner vi har.
Er problemet i sidste ende så ikke spillerne?

Et langt indlæg, i know :) Men jeg synes godt nok man skal tænke på om problemet egentlig er Ramos, Pepé og Alonso? Dette siger jeg ikke efter idag, men efter en del års skuffelse af netop de 3 spillere. Pepé har gjort det fantastisk denne sæson, men det har været imod nemmere modstandere, og det er netop nu han skal vise sin styrke, og idag fejler han personligt. Ramos spillede fantastisk imod La Real, men som jeg også nævnte der, så kom han ikke i samme situationer som han gjorde idag. f.eks. Ramos i mand mod mand taber han stort set altid, og Alonso er i mine øjne bare ikke god nok til den position han har i Real Madrid.

Igen, så er det ikke baseret udfra denne kamp, men det er netop i disse kampe, hvor mine "teorier" giver mening. Kollektivt eller ej, så er der bare for mange af vores stamspillere som svigter gang på gang.

Jeg mener bestemt ikke det er spillernes skyld. Jeg mener heller ikke det er trænerens skyld. Jeg mener det er manglende kontinuitet klubben. Jeg synes vi var tæt på det med Mourinho, men han kom på kant med spillerne og skulle selvfølgelig ikke blive i klubben.

Det fører jo så til et nyt projekt med nye spillere og et nyt system. Jeg føler det kan blive rigtig godt i længden, det Ancelotti og Zidane har gang i. Bare se hvor langt Liverpool er nået, med en flok middelmådige spillere, bare fordi de har lidt kontinuitet, en fornuftig træner og tålmodighed.

Og ja jeg er enig i at mange spillere rent individuelt ikke gjorde det godt idag. Men langt de fleste af Dortmunds chancer kom fra et passivt Real Madrid mandskab, der ikke presser. Ja målene kom på håbløse fejl, men de kunne altså have scoret 3-4 mål mere.

Pepe og Ramos konstellationen passer ikke sammen, men ikke fordi de begge er for dårlige. De komplimentere bare ikke hinanden, og de har samme forcer og svagheder. Alonso er håbløs at have alene på den defensive midtbane, han er alt for langsomt, og det er tydeligt han falder igennem mod de store hold. Khedira er et kæmpe tab for os i den slags kampe.

Når det så er sagt, så har Illara fuldstændig spillet sig ud i kulden idag. Jeg har altid støttet ham, men jeg så hans absolutte force i at være rolig på bolden, altid spille sikkert og kontrollere. Her faldt han fuldstændig igennem idag, og jeg kan simpelthen ikke se andre kompetencer i ham

Du efterlyser kontinuitet, men alligevel foreslår du to ændringer, som vedrører vores to bedste forsvarsspillere og en rutineret midtbanespiller? Vil du ikke gerne udfolde, hvad du mener med kontinuitet? Som, at vi skal stille med det samme hold, der er anderledes end det nuværende, gang på gang? Også selvom, at spillernes formkurver går op og ned ligesom alt andet her i livet?
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved 10-Tallet.

12 år 3 måneder siden #43 af Elkrimi
Som en af de største Xabi Alonso fortalere må jeg efterhånden erkende, at hans rolle bliver mindre og mindre i det offensive efter Modric er begyndt at tage dirigentstokken. Defensivt er han solid, læser spillet godt, løber meget (mest af vores spillere i går), men hans manglende fart begynder godt nok at koste.

I den kommende sæson synes jeg Ancelotti skal overveje at sadle om og køre en variant med Khedira, Modric og så en dynamisk spiller som Di Maria eller Pogba, hvis man kan få fingrene i ham. Eller alternativ Isco, da han ikke er hurtig nok til forreste gelled.

Hvis Casillas fortsætter sådan så er han mellem stængerne i den kommende sæson!

PEPE. Selvom han har spillet super godt i denne sæson, så kokser det altid for i de store kampe. Det er et faktum og man bør seriøst overveje om Varane skal starte mod Almeria og få chancen mod Barca i næste uge.

Kommende 11'er:
Casillas
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Modric-Khedira-Di Maria/Pogba
Bale-Benzema-Ronaldo

• Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #44 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund

RasmusKring skrev:

Stop lige engang. Vi taber ikke kampen i går, fordi Casillas, Ramos og Xabi Alonso er færdige. Vi taber i går, fordi holdet går på banen med den samme arrogante attitude, som dominerede dette forum inden kampen i går. "Vi er allerede videre", "risikoen for at ryge ud er ikke eksisterende" og "kampen skal bare overståes" fløj rundt på forummet og det var åbenbart også holdningen i spillertruppen. Spillet blev derefter. Ukoncentreret spil og sløset boldomgang hele kampen igennem. Forskellene i CL er altså ikke større, end at man taber kampe, hvis man ikke spiller op til sit bedste. Vi taber ikke til Dortmund, fordi spillere som Arne Friedrich, Oliver Kirch og Eric Durm er bedre end vores spillere, vi taber, fordi Dortmund var fokuserede og tændte. De ville det mere end os.

Gider du ikke læse hvad jeg skriver inden du svarer??????????

Det er nemt at konstatere at vi spiller dårligt fordi vi spiller dårligt. Det interessante er hvorfor vi spiller dårligt. Jeg siger jo netop at vi spiller uden fokus og tænding, der er vi komplet enige. Men har præstationen ikke noget med de spillere der er på banen at gøre? Det er ikke nødvendigvis Casillas, Ramos og Xabi's skyld, jeg siger bare at den spanske kerne af "veteraner" mere eller mindre er det eneste der ikke har ændret sig ved holdet over en længere periode hvor vi konstant har haft det samme symptom: at levere under evne og forventning når det virkelig gælder. Og da vi fik en træner der prøvede at indgyde noget vindermentalitet og passion i spillerne fik de ham tvunget ud. Hvad man vil tolke ud fra det må man selv bestemme, men det er da for fanden noget der skal stilles spørgsmål ved. F.eks. mener jeg at det netop er veteranerne der skal sætte tonen i omklædningsrummet. Men du mener ikke de har noget ansvar for den arrogante tilgang til kampen?
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved AvatarEyes.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #45 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund

AvatarEyes skrev: Gider du ikke læse hvad jeg skriver inden du svarer??????????

Det er nemt at konstatere at vi spiller dårligt fordi vi spiller dårligt. Det interessante er hvorfor vi spiller dårligt. Jeg siger jo netop at spiller uden fokus og tænding, der er vi komplet enige. Men har præstationen ikke noget med de spillere der er på banen at gøre? Det er ikke nødvendigvis Casillas, Ramos og Xabi's skyld, jeg siger bare at den spanske kerne af "veteraner" mere eller mindre er det eneste der ikke har ændret sig ved holdet i en periode hvor vi konstant har haft det samme symptom: at levere under evne og forventning når det virkelig gælder. Og da vi fik en træner der prøvede at indgyde noget vindermentalitet og passion i spillerne fik de ham tvunget ud. Hvad man vil tolke ud fra det må man selv bestemme, men det er da for fanden noget der skal stilles spørgsmål ved. F.eks. mener jeg at det netop er veteranerne der skal sætte tonen i omklædningsrummet. Men du mener ikke de har noget ansvar for den arrogante tilgang til kampen?

Når jeg nu læser dit indlæg igen, så skulle jeg nok ikke have citeret det. Mit udbrud var primært mod den generelle holdning om, at flere stamspillere skulle erstattes efter gårsdagens kamp. Det synes jeg er en håbløs overreaktion.

Det er svært at give nogen ansvaret for arrogance i truppen, for den har efterhånden eksisteret i mange år. I mine øjne er det bare kulturen i klubben på godt og ondt. Klubben bliver med rette hypet som verdens bedste. Ulempen er selvfølgelig, når det stiger spillerne til hovedet og de derfor ikke spiller med den nødvendige gejst for at vinde. Omvendt så er sevltilliden også en af grundene til, at jeg er Real Madrid fan. Klubben er verdens største, så vi skal selvfølgelig vinde, men samtidig skal vi være gode nok til at spille god fodbold undervejs.

Mourinho røg på porten, fordi hans tilgang til fodbold i sidste ende var uforenelig med klubbens indentitet. Det brud kan man diskutere meget , men du har ret i, at han ihvertfald sørgede for det rigtige spændingsniveau i truppen. Det mestrede Ancelotti langt fra i går.

For at runde mit meget rodede indlæg af, så vil jeg altså mene, at det primære ansvar ligger hos Ancelotti, selvom det måske er en svær trup at motivere. Spillerne bærer måske også en del af skylden, men i sidste ende er det trænerens skyld, hvis holdet ikke møder op til kamp med den rigtige indstilling.

• Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #46 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund
Til Rasmusking----
Kunne ikke have sagt det bedre, men det er ikke første gang at holdet går på banen med den pinligt arrogance, det sker jo år efter år efter år efter år efter år, alle de år hvor vi aldrig kom videre fra ottendedelsfinaler var jo lige præcis den arrogance som holdet vist igår.
Spillerne tænker nok " vi er Real Madrid vi skal nok klare det, og hvem udstråler det mere end ELENDIG Ramos, nu vil i komme efter mig men jeg har mistet ALT tiltro til Ramos, ja pepe lavede en fejl som kostede mål men manden kæmper røv ud af buksererne hver eneste gang , det gøre Ramos simpelthen ikke og jeg er ikke alene om den kritik. Manden har aldrig vært og aldrig kommer til at være Real Madrid anføre værdigt hvis han ikke ændrer sig, lige nu har han hverken de kompetencer eller kvaliteter som skal kendetegne en Real Madrid anfører , historiens bedste og største fodboldklub skal have en anføre der KÆMPER, udviser RESPEKT til medspiller og modstandere , er UDMYG, de kompetencer og kvaliteter havde Hierro, Raul og Casillas har vi heldigvis stadig, Ramos kan bestemt blive en god anføre hvis han ændrer sit ATTITUDE som er på niveau med en 12 årig, men det kommer vi måske aldrig til at opleve.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Pepe.

12 år 3 måneder siden #47 af Real Madrid

Elkrimi skrev: Som en af de største Xabi Alonso fortalere må jeg efterhånden erkende, at hans rolle bliver mindre og mindre i det offensive efter Modric er begyndt at tage dirigentstokken. Defensivt er han solid, læser spillet godt, løber meget (mest af vores spillere i går), men hans manglende fart begynder godt nok at koste.

I den kommende sæson synes jeg Ancelotti skal overveje at sadle om og køre en variant med Khedira, Modric og så en dynamisk spiller som Di Maria eller Pogba, hvis man kan få fingrene i ham. Eller alternativ Isco, da han ikke er hurtig nok til forreste gelled.

Hvis Casillas fortsætter sådan så er han mellem stængerne i den kommende sæson!

PEPE. Selvom han har spillet super godt i denne sæson, så kokser det altid for i de store kampe. Det er et faktum og man bør seriøst overveje om Varane skal starte mod Almeria og få chancen mod Barca i næste uge.

Kommende 11'er:
Casillas
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Modric-Khedira-Di Maria/Pogba
Bale-Benzema-Ronaldo

Interessant med en tremands midtbane, uden en dybdeliggende. Kunne godt blive spændende/mere dynamisk.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

12 år 3 måneder siden #48 af Dios

Det troede jeg ellers jeg havde gjort rimelig klart i mit foregående indlæg? Hehe :)

Primært Pepé, Ramos og Alonso. Egentlig ser jeg kun Ramos solgt af de 3, hvor både Pepé og Alonso skal agere backup i truppen. Pepé er stadig verdensklasse, men der er bare lige altid det men, når det virkelig gælder. Når det er sagt, så tror jeg ikke man finder et bedre 3. valg på bænken end ham. Mit hjerte siger Ramos skal tage den plads, men han er kun 28 år, og har stadig 3-5 rigtig gode år endnu, forhåbentlig bare ikke i Real Madrid's start 11'er.

Nu pisser jeg i modvind, og stik modsat mine egne principper, men ham der Reus, han skal købes uanset om det er på bekostning af Ronaldo, Bale eller Jesé! Ronaldo ren verdensklasse, men jeg ville ikke tøve et sekund, hvis jeg kunne erstatte ham med Reus. Han er præcis den spiller jeg ønsker. Teknisk stærk, løbestærk, fantastisk afslutter, kynisk, hurtig, alsidig og sidst men ikke mindst, så besidder han et potentiale som jeg ikke har set siden Messi blomstrede frem.
Han er en blanding imellem Ronaldo og Messi, og det er bare vidunderligt spektakulært og være vidne til.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Dios.

Leveret af Kunena Forum