Bedømmelse af truppen mod Dortmund

12 år 3 måneder siden #13 af pm
puha en skidt indsats over det meste af linjen. Vi kan takker Dortmund for at være ufatteligt uskarpe.At de score to imod os er ikke vildt, det vilde er de ikke får flere kasser. Nå op på hester og vider i programmet og glem denne elendige aften.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 3 måneder siden #14 af Sahinovic
Vi lignede godt nok et tegneseriehold, men når det er sagt så er vi videre til semifinale - ja tak!

Florentino Pérez

12 år 3 måneder siden #15 af elle44
Forfærdelig indstilling. Dog synes jeg ikke alle spiller dårligt.

Intet kan siges til indsatsen af vores backs og modric. bale (elendig i første halvleg) gjorde det fint i anden halvleg og benz var den eneste der kunne holde på bolden oppe i angrebet. Resten var gyseligt, især Illara og Di Maria.

Og så selvfølgelig gjorde isco det hæderligt, mens Casemiro i min optik, ændrede kampen fuldstændig. Nøj det var godt at få noget fysik ind på midtbanen

Og sikke da en kommentator, helt ærligt. Utroligt han ikke bare kunne være lidt objektiv, ifølge ham blev dortmund jo bortdømt. Latterligt
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #16 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund

RasmusKring skrev: Sikke dog en dårlig kamp. Casillas og indskifterne var de eneste godkendte indsatser.

Alle der mener, at Ronaldo er overvurderet bør se de sidste to kampe. Ronaldo gør en kæmpe forskel i vores offensive spil. Hans bevægelse og den opmærksomhed, han trækker, har stor betydning for resten af holdet.

Så længe holdet vinder kampene har vi ikke brug for Ronaldo, men så snart lokummet brænder, så er han fandens vigtig for holdet. Dobbeltmoral samt hykleri, det er dagsordnen for størstedelen herinde. Cristiano Ronaldo har en ting, ingen af de andre spillere på dette hold har. Evnen til at skabe noget udfra ingenting, med andre ord, evnen til at vinde kampene. Hala Madrid!

12 år 3 måneder siden #17 af LasseRMD
Casillas viser klassen. Gud og hver mand kan se det - han er jo fantastisk <333333

Desuden utrolig flot indhop af Casemiro syntes jeg. Jeg krummede tæer, da jeg så han skulle ind. Men jeg blev yderst overrasket, og han kom ind med den gejst og gåpåmod, som vi lige præcis manglede det sidste kvarter. 5-tal fra mig til ham.

12 år 3 måneder siden #18 af Jespersk
Har sjældent set Real Madrid spille så sindsyg elendigt! Illaramendi var direkte elendig, og bør ikke spille for Madrid. Og forsvaret sejlede fuldstændigt! og hvad er der at sige om Benzema? han er aldrig blevet til den stjerne angriber vi havde håbet på. Han var direkte pinlig i aften.

Casillas beviser endnu engang hvorfor han gør være første målmand. Det er uden tvivl hans skyld vi gik videre til semi finalen iaften! og derudover folk der siger at Real Madrid er bedre uden Ronaldo, burde tænke sig om.

Ser frem til at khedira vender tilbage fra sin skade, så vi kan få noget mere stabilitet på den midtbane i de store kampe. Alonso - modric - khedira ville pynte..

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #19 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund
Jeg har fire C'er, der kan være sin præstation bekendt, plus Isco, der gjorde et fint indhop. Casillas, Coentrao, Carvajal og Casemiro.

Specielt Iker og Casemiro var jeg tilfreds med i dag. Der bør ikke være tvivl om, at Lopez skal finde sig en ny klub til sommer.

Casemiro gør det fantastisk i hans tid på banen. Han buldrer igennem samtlige dueller med stor succes, kender sine begrænsninger og lægger boldene videre til de kreative typer og er med til at cleare en masse bolde. Derudover mindes jeg en fantastisk tackling i slutningen af kampen, der også trækker op. Han laver en enkel fejl, men får selv bremset spillet lige efter, så holdet kunne komme på plads.

Resten skulle have smæk.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Brylle.

12 år 3 måneder siden #20 af JimmyBroe

Pelle skrev: Jeg gider ikk engang bedømme truppen, det her var simpelthen for pinligt. Vi er verdens mægtigste klub og vi spiller som et serie 5 hold.
Jeg håber, at der sidder nogle bedrevidende retardos med en virkelig grim smag i munden. Vi er i semifinalen. Det er ikke fortjent. Flot af Dortmund. Ualmindelig skuffende indsats - ikke kun af holdet - men af alle de fjolser, der mente dette skulle være en walk-over. Forhåbningen om en succesfuld sæson er i den grad mindsket.

Godnat

Ufortjent tsk, der er ikke noget der hedder ufortjent eller fortjent i fodbold. Kampe i knockout runderne, spilles over to kampe. Vi vandt den første 3-0 mod Dortmund, den anden taber vi 2-0 og det er altså med flere 100% chancer i begge ender, som der ikke bliver scoret på. Carvajal, Modric, Casemiro, Coentrao og Iker Casillas spillede en fin kamp. Resten af holdet spillede ikke en god kamp. Men vi er videre.
Denne kamp er ikke et særlig godt billede af, hvor holdet er henne lige nu.
Taget flere ting i betragtning:
1. at vi startede kampen med en helt "ny" midtbane.
2. En ny opstilling i angrebet hvor kun Benz var på sin sædvanlige plads.
3. Ronaldo var ikke på banen, uanset hvad man måtte mene om ham, så er holdet "vant" til at have ham med, så det ændre utroligt meget at han sidder på bænken i så store kampe.
4. Vi starter kampen med en 3-målsføring, hvilket alt andet lige gør noget ved en spillers attitude. (Ikke at det bør være en undskyldning, men sådan er det jo bare).

Vi er i semi. Denne kamp skal glemmes, af os fans og så skal vi bare glæde os over, at vi er på vej mod noget stort. Lodtrækning på fredag bliver så spændene.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

12 år 3 måneder siden #21 af Bismo

Jespersk skrev: Har sjældent set Real Madrid spille så sindsyg elendigt! Illaramendi var direkte elendig, og bør ikke spille for Madrid. Og forsvaret sejlede fuldstændigt! og hvad er der at sige om Benzema? han er aldrig blevet til den stjerne angriber vi havde håbet på. Han var direkte pinlig i aften.

Casillas beviser endnu engang hvorfor han gør være første målmand. Det er uden tvivl hans skyld vi gik videre til semi finalen iaften! og derudover folk der siger at Real Madrid er bedre uden Ronaldo, burde tænke sig om.

Ser frem til at khedira vender tilbage fra sin skade, så vi kan få noget mere stabilitet på den midtbane i de store kampe. Alonso - modric - khedira ville pynte..

Benz direkte pinlig? Han var den eneste, der skabte noget den anden vej og havde et par gode chancer. Det var ikke angrebet der svigtede i aften, men derimod midtbanen og forsvaret. Ja, på nær Di Maria altså. Føj han var elendig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, elle44

12 år 3 måneder siden #22 af ZizouMo
Det er redninger som ved 0-2 målet, hvor Casillas snitter bolden på stolpen jeg har savnet. Eller hovedstødet af Hummels øverst i højre hjørne. Så diskede han også med 2 gode redninger der lå tæt på kroppen, men dem kan man også forvente at Lopez kan redde.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

12 år 3 måneder siden #23 af Doc.juego
Modric, Bale, Iker og Casemiro spiller en hæderlig kamp, resten var skrald.
kommentatorene får også et 1 tal fra min side af, holdkæft de var fustrerende, dommeren var langt fra imod real i aften, nok lidt tvært imod, men hans beslutninger ender alligevel med ikke at have en vigtig indflydelse på kampen, og alligevel bliver der snakket meget mere om dommeren, end når en dommer fx dømmer meget favorabelt for fx barca, eller dømmer imod Real, så skal man pludselig ikke snakke om det? føj altså.

Jeg er selv ofte en kritiker af evt. dommere, men jeg er træt af at man skal være så hellig og ikke snakke om at dommeren gør noget forkert, medmindre han dømmer en lille smule til madrids fordel, så skal det pludselig fylde 70 % af alt kommentator indholdet. Det er en yderst inkonsekvent måde at forholde sig til dommeren på, og det rustler mine jimmies.

Holdet er dog pinligt generelt i dag. Jeg synes at det er en uværdig måde at gå videre på, og jeg håber hele holdet lærer noget af det her, lærer noget om indstilling, seriøsitet og ansvar. Jeg synes stadig vi var bedst over 2 kampe, men det var kun lige på et hængende hår, og den her kamp var intet mindre end uacceptabel og uværdig, også Benzemas exit, føj, ikke en opførsel der er Madrid værdig.

• Mcmanaman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #24 af Mcmanaman
Besvaret af Mcmanaman på emne Bedømmelse af truppen mod Dortmund
Det kunne ikke blive dårligere.

Illarra og Pepes fejl er af nervøsitet. Det er dog igen midtbanen som overhovedet ikke får fat i noget som helst. Møder vi Bayern eller Barcelona i Semi, så ser chancerne meget små ud. Der kan nemt blive lukket en masse mål ind på os.

Fra nu skal Iker stå, for han har da brug for at blive holdt varm til de to kommende kampe i Champions.

Leveret af Kunena Forum