Ancelotti: Rummenigge sagde at træerne ville brænde og så regner det

12 år 3 måneder siden #13 af El Rojo

Dios skrev: Det her kommer lige fra hjertet af. Vi skal score 1 mål, og helst flere, så derfor skal Alonso, Modric, Di María, Bale, Ronaldo og Benzema være vores 6 forreste. Jeg synes virkelig vi skal gå efter det mål i første halvleg, og så kan vi agere efter det i halvlegen.

Di María i venstre side, og Bale i højreside når vi forsvare i en 4-4-2. Fidusen er så, at Benzema og Ronaldo bytter plads, så Ronaldo spiller inde centralt. Fidusen med det er, at Benzema så skal modtage bolden på kanten, og skabe plads centralt, så Ronaldo kan komme til afslutningerne. Det er dog kun i vores omstillingspil, så hvis/når vi selv angriber og kører bolden rundt, så er Benzema igen inde centralt.

Jeg kan vitterligt ikke se andet end, at vi kommer i den finale. Hvordan skal Bayern kunne holde vores 4 forreste fra at score? Jeg kan simpelthen ikke se det!

Meget enig i det meste. Læste denne artikel tidligere (i korte træk: skal Carlo spille både Bale og Ronaldo fra start, eller satse mere defensivt) - og her er jeg, ligesom dig Dios, af den overbevisning, at de selvfølgelig skal spille begge to. Argument: måske to af verdens bedste kontraspillere. Argument imod? Det vil svække os defensivt. Det ser jeg dog ikke som en faktor, da jeg regner med, at det ville være Isco der evt. skulle starte i stedet for Bale, og ham mener jeg ikke (på trods af hans fremragende og disciplinerede præstationer imod både Barca og Bayern) fylder mere end waliseren rent defensivt.

Det eneste jeg ikke er enig med dig i, er den sidste kommentar. For mig er der langt imellem det faktum at vi nok skal score, og det faktum at vi når finalen. Synes jeg har set flere snakke om, at vi bare skal have den kasse og dræbe kampen. Jeg er enig, der skal investeres 100% i de omstillinger, for vi skal ikke stå og forsvare en 0-0'er hjem i 90 minutter. Det jeg er uenig i er, at en enkelt scoring nødvendigvis vil være nok. Jeg ser desværre Bayern som fuldt kompetente til at sætte 3 ind.
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved El Rojo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, andreashn, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #14 af Ikertheman

Dios skrev: Det her kommer lige fra hjertet af. Vi skal score 1 mål, og helst flere, så derfor skal Alonso, Modric, Di María, Bale, Ronaldo og Benzema være vores 6 forreste. Jeg synes virkelig vi skal gå efter det mål i første halvleg, og så kan vi agere efter det i halvlegen.

Di María i venstre side, og Bale i højreside når vi forsvare i en 4-4-2. Fidusen er så, at Benzema og Ronaldo bytter plads, så Ronaldo spiller inde centralt. Fidusen med det er, at Benzema så skal modtage bolden på kanten, og skabe plads centralt, så Ronaldo kan komme til afslutningerne. Det er dog kun i vores omstillingspil, så hvis/når vi selv angriber og kører bolden rundt, så er Benzema igen inde centralt.

Jeg kan vitterligt ikke se andet end, at vi kommer i den finale. Hvordan skal Bayern kunne holde vores 4 forreste fra at score? Jeg kan simpelthen ikke se det!

Hvis Bayern scorer et mål og vi ikke har scoret, så er alt åbent og det kan virkelig ryste et hold.. Vi er langt fra sikre på den finale, men vi tror på det og vil kæmpe for det! Jeg synes det er forkert at tage attituden "jeg kan ikke se, hvordan vi ikke kommer i finalen" med sig, selvfølgelig tror jeg, at vi kommer i finalen, men det er lige præcis den attitude, som var ved at koste mod Dortmund og det er den attitude, som har kostet Real alt for meget..

Edit: Jeg ville mene, at Isco er bedre til at holde på bolden ved pres/genpres, som Bayern især praktiserer - også bedre end Bale.. Om det er nok til en startplads, den er squ svær...
Sidste redigering: 12 år 3 måneder siden ved Ikertheman.

12 år 3 måneder siden #15 af El Rojo

Ikertheman skrev:

Hvis Bayern scorer et mål og vi ikke har scoret, så er alt åbent og det kan virkelig ryste et hold.. Vi er langt fra sikre på den finale, men vi tror på det og vil kæmpe for det! Jeg synes det er forkert at tage attituden "jeg kan ikke se, hvordan vi ikke kommer i finalen" med sig, selvfølgelig tror jeg, at vi kommer i finalen, men det er lige præcis den attitude, som var ved at koste mod Dortmund og det er den attitude, som har kostet Real alt for meget..

Edit: Jeg ville mene, at Isco er bedre til at holde på bolden ved pres/genpres, som Bayern især praktiserer - også bedre end Bale.. Om det er nok til en startplads, den er squ svær...

Det er selvfølgelig rigtigt det sidste du siger om Isco, hvilket er en mellemregning jeg ikke har taget med. Noget af det jeg savnede mest i første opgør, var det lidt større mod til at vende på en mand der kommer i fuldt genpres. Det er risikobetonet, men det er også det der skaber omstillingsmulighederne - altså at kunne spille sig ud af det første genpres. Jeg synes der var ufatteligt meget plads mellem Bayerns 1. pres og så deres 4-5 bagerste, så hvis vi har koldblodighed nok til at skille os af med bolden i en fart PLUS at ramme en medspiller, så får vi igen i aften flest åbne målchancer. Her er Isco naturligvis stærkere end Bale, men han kan så heller ikke så meget andet, når det kommer til kontrafasen. Den er godt nok lidt tricky, men tror jeg holder fast i, at jeg synes BBC bør starte. Fuck af hvor er det spændende.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ikertheman

12 år 3 måneder siden #16 af Doc.juego
Fed kamp, men ærgeligt med Xabi at han fik gult :(
men er jeg den eneste der tænker at en bayern spiller snart må få et gult for alle de skub og aggressioner under spil stoppende? jeg synes de for lov til meget

12 år 3 måneder siden #17 af Raul7-2880
Neeej Alonso, det skete bar' ik!!!

Midt i alt glæden sker dette.
Tror I Real vil anke dommen?

• D_P_Z
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #18 af D_P_Z
Er der ikke noget med man får annulleret sin karantæne til finalen, men derimod får overført den til næste sæson af turneringen?

Nogen der kan huske om den regel er der, eller er det noget jeg har drømt om?

12 år 3 måneder siden #19 af M_linding
Fantastisk, so far (der skal ikke sælges bjørne endnu;)

Jeg er totalt uforstående overfor, at Bayernspillerne ikke får nogle gule kort.... Og så er det pisse synd og ærgerligt, at Xabi fik gult. Den tid den sorg.

45 minutter med fuldt fokus, så kan det ikke gå galt!

12 år 3 måneder siden #20 af pm
Dommeren giver generelt alt for meget snor, i begge ender. Kunne sagtens have været 4 gule kort mere.

12 år 3 måneder siden #21 af -#7-
L-E-G-E-S-T-U-E

Hvor er det dog fantastisk!

DC19

12 år 3 måneder siden #22 af M_linding

Raul7-2880 skrev: Neeej Alonso, det skete bar' ik!!!

Nej, der er ikke noget at anke.

Han ved det også selv, allerede inden han rammer manden: "Den læste jeg forkert!"

12 år 3 måneder siden #23 af Doc.juego

M_linding skrev:

Raul7-2880 skrev: Neeej Alonso, det skete bar' ik!!!

Nej, der er ikke noget at anke.

Han ved det også selv, allerede inden han rammer manden: "Den læste jeg forkert!"

Jeg er enig, det kan ikke betale sig at brokke sig, den er helt fair. Men Ribery læner sig altså op af rødt! jeg ser den ikke på tv, men på stream, og der fangede de Ribery i at give Carvajal en lussing i feltet, det er jo til direkte rødt, men dem der ser den på 3+, fangede de også den gengivelse?

anyhow, jeg synes dommeren giver for meget snor med de aggressioner under spilstop, det klær altså ikke Bayern, ikke nok med at de spiller kedeligt fodbold (smags-sag) så udviser de altså poor sportsmanship, de er mega aggressive..

god anden halvleg
Hala Madrid

PS. skift Varane ind, Ramos har karantæne fare, og Varane er jo ikke rigtig en svækkelse, de er begge fantastiske jo, så hvad er der at tabe ved det? plus Varane ku godt bruge noget spille tid, han var jo vores suverent bedste forsvars spiller sidste sæson.

• D_P_Z
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 måneder siden #24 af D_P_Z
Ribery. Dit klamme .... Find en anden sport. Der har jeg virkelig mistet alt respekten for dig. Han kender vist ikke ordsproget. At tabe med ære.

Leveret af Kunena Forum