Ancelotti: Rummenigge sagde at træerne ville brænde og så regner det
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
D_P_Z skrev: Ribery. Dit klamme .... Find en anden sport. Der har jeg virkelig mistet alt respekten for dig. Han kender vist ikke ordsproget. At tabe med ære.
Ribery har altid været en kæmpe klaphat. Han skulle naturligvis været smidt ud med det samme for den lussing.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Bayern 04
Jeg er så stolt! (trist med Alonso)
Men nu kommer presset! For vi er altså sikre på, at møde et hold i finalen, som vi skal være minimum 1/2 klasse bedre end.... Hvis ikke dette hold vinder CL nu, så vil det følge mig til jeg parkerer automobilen.
Tillykke til os alle:)
Trist med Alonso. - Nogen der har et bud på hvem af Illaramendi, Casemiro eller Pepe der får tjensten i stedet for vores baskermand?
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Jack Daniels
- Gæst
-
Kasillas skrev: Enhorabuena til alle sammen, men alligevel: Ro på, vi har ikke vundet La Decima endnu.
Trist med Alonso. - Nogen der har et bud på hvem af Illaramendi, Casemiro eller Pepe der får tjensten i stedet for vores baskermand?
Det kunne også blive Isco - hvilket jeg tror og håber på. Det betyder så, at di Maria bliver rykket lidt mere ind centralt i "Modrics rolle" og di Maria overtager den rolle, Modric har når Alonso spiller.
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Fantastisk!
Tror Khedira når at blive fit, og overtager Alonso's plads i finalen! Krydser ihvertfald fingre.
El Rojo skrev:
Dios skrev: Det her kommer lige fra hjertet af. Vi skal score 1 mål, og helst flere, så derfor skal Alonso, Modric, Di María, Bale, Ronaldo og Benzema være vores 6 forreste. Jeg synes virkelig vi skal gå efter det mål i første halvleg, og så kan vi agere efter det i halvlegen.
Di María i venstre side, og Bale i højreside når vi forsvare i en 4-4-2. Fidusen er så, at Benzema og Ronaldo bytter plads, så Ronaldo spiller inde centralt. Fidusen med det er, at Benzema så skal modtage bolden på kanten, og skabe plads centralt, så Ronaldo kan komme til afslutningerne. Det er dog kun i vores omstillingspil, så hvis/når vi selv angriber og kører bolden rundt, så er Benzema igen inde centralt.
Jeg kan vitterligt ikke se andet end, at vi kommer i den finale. Hvordan skal Bayern kunne holde vores 4 forreste fra at score? Jeg kan simpelthen ikke se det!
Meget enig i det meste. Læste denne artikel tidligere (i korte træk: skal Carlo spille både Bale og Ronaldo fra start, eller satse mere defensivt) - og her er jeg, ligesom dig Dios, af den overbevisning, at de selvfølgelig skal spille begge to. Argument: måske to af verdens bedste kontraspillere. Argument imod? Det vil svække os defensivt. Det ser jeg dog ikke som en faktor, da jeg regner med, at det ville være Isco der evt. skulle starte i stedet for Bale, og ham mener jeg ikke (på trods af hans fremragende og disciplinerede præstationer imod både Barca og Bayern) fylder mere end waliseren rent defensivt.
Det eneste jeg ikke er enig med dig i, er den sidste kommentar. For mig er der langt imellem det faktum at vi nok skal score, og det faktum at vi når finalen. Synes jeg har set flere snakke om, at vi bare skal have den kasse og dræbe kampen. Jeg er enig, der skal investeres 100% i de omstillinger, for vi skal ikke stå og forsvare en 0-0'er hjem i 90 minutter. Det jeg er uenig i er, at en enkelt scoring nødvendigvis vil være nok. Jeg ser desværre Bayern som fuldt kompetente til at sætte 3 ind.
Jeg kan stadig ikke se det. Hvordan skal Bayern holde os fra at score? :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hala Madrid!
Vi er et par gutter, som tager turen til Lissabon. For at gøre det mere spændende, så tager vi den sgu i båden. Jeg har ladet mig fortælle, at der går en direkte rute fra Madrid by til Lissabon, og den har umiddelbart ingen stop på vejen, medmindre vi selvfølgelig selv tager nogle undervejs.
Kom frisk :)