Optakt Valladolid-Real Madrid: Tre point eller farvel til mesterskabet
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
- Gæst
-
Siempre fiel skrev: Barca ender med at blive mestre i noget man betragtede var en katastrofesæson for dem - det er lige før det er morsomt
Det er jo fucking tragisk. Vi KAN bare ikke præstere under pres. Det har vist sig igen og igen. Fatter slet ikke lige hvad der skete for holdet mod Bayern.
- Cristiano
- Gæst
-
Det er som spillernes tanker er allerede i Lissabon.
Vi mangler bredden i angrebet til at supplere Benzema. Morata er altså bare ikke godt nok til Real Madrid.
Vi er for afhængig af Ronaldo og Bale….. Desværre…. Suk….
Og kig lige på vores bænk = Lopez, Marcelo, Llorente, ikke 100% klar Khedira, Casemiro, Illarra og Morata. Uhhh sikker mange spændende navne der kan gå ind og gøre et forskel…Nej når vi er ramt af skaderne hos vores vigtige spillere, så rammer det vores tynde bredde. Der skal handles ind 2-3 spillere :)
Men nu kan vi lære af det her og ikke laver samme fejl i CHL finalen. Forhåbentlig er spillerne sultne der!
raul7=kongen skrev: Sådan går det, når man spiller en halv sæson uden backups. Der skal handles til bænken til sommer!
Vi har vel spillere nok, hvis bare de gad holde sig fra langtidsskader?
Men jeg har hele tiden ment, at Jesés skade er en absolut katastrofe, netop pga. den manglende aflastning i offensiven.
Siempre fiel skrev: Barca ender med at blive mestre i noget man betragtede var en katastrofesæson for dem - det er lige før det er morsomt
Der er heller ingen grund til at yde mere end højest nødvendigt ;-)
Den her smider Barcelona naturligvis ikke.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Han er så piv ringe. Han kommer ind og sparker modstanderen i hovedet. Hans mand scorer. Fuck dig.
M_linding skrev:
raul7=kongen skrev: Sådan går det, når man spiller en halv sæson uden backups. Der skal handles til bænken til sommer!
Vi har vel spillere nok, hvis bare de gad holde sig fra langtidsskader?
Men jeg har hele tiden ment, at Jesés skade er en absolut katastrofe, netop pga. den manglende aflastning i offensiven.
Så har vi jo heller ikke spillere nok?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men ok, en treble havde nok også været for meget forlangt i Carlos første sæson. Trods alt.
Vi må vaske det her væk, bruge af bredden de to næste runder og eventuelt spare folk til sæsonens sidste kamp. Jeg er ret sikker på, at vi med en CL-sejr godt kan leve med en tredjeplads.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Men gud hvor var det skuffende, offensivt var der jo ingen plan og ingen med ideer. Ja ja det var ikke a kæde på midten men man må satme kunne forvente mere end den sølle, sølle omgang de leverede idag.
Det eneste positive ved kampen idag er, Carlo ikke kan være i tvivl om hvor der skal købes ind henne.